![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enig besef van ecologische en sociologische impact bestond toen ook amper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben eens een wandelingetje gaan maken ten noorden/noordoosten van de stad. Wat mij opvalt is dat het tracé van de Lange Wapperbrug zelf niet het grote probleem zal zijn. Het ligt voldoende ver van bestaande woonzones. Buiten het Sint-Jozefinstituut in de Galjoenstraat staat op de verbinding met de ring richting Ekeren niets de Lange Wapper in de weg. Wat spookgebouwen en een stelplaats van De Lijn. Niets aan de hand, lijkt me.
Wel problematisch is de verbreding van het bestaande viaductgedeelte tot aan het Sportpaleis (en in een latere fase nog verder), m.n. voor Deurne-Noord, wetende dat de huidige situatie nu al niet geweldig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() Ben ik blij dat ik niet in Antwerpen woon en dat gans dat circus aan mij passeert.
Dit even terzijde uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() Ik vind alvast een goed argument contra dat dat politiek voor een kleine lawine gaat zorgen. Heeft die burgemeester daar al niet borstkloppend stoer zitten doen dat hij zich niet bij de uitslag van het referendum moet neerleggen?
![]() |
#246 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het referendum dan niet bindend? Waarom zou je het anders uitschrijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verschuilen achter de "democratische verkiezing" waarbij geen enkele verantwoording moet afgelegd worden door de verkozenen, of zelfs geen beroep tegen een beslissing mogelijk is, is een echte democratie onwaardig. www.opstand.net Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 11 oktober 2009 om 09:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Partijlid
|
![]() In 1950 was er ook een volksraadpleging (koningskwestie) waar geen rekening werd mee gehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik zou durven stellen als 20% tegen het bam tracé is, en die 20% gaat stemmen, en doet een referendum negatief uitslaan, dan moet de politiek zeker geen rekening houden met zo'n referendum, want feitelijk staat zijn macht evenredig met die 80% Dus knap domme redenering van u vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij hoeveel boerhoven er platgegaan zijn voor de aanleg van die autostrade ?? Zeg meer honderden... Weet jij hoeveel hectaren goeie boeregrond in twee gesplitst is ? Weet jij hoeveel vervuiling op onze gewassen neerdwarrelt ? Weet jij hoeveel lawaai die autostrade meebrengt, die trouwens mee aan de basis ligt van de kennedytunnel problematiek... En weetje , in het begin kon je daar dartel 180Km/u op rijden, zoals mijn vader toen trots deed. EN genieten van de uren tijdswinst, dat was pas een vooruitgang, in een uurtje naar brussel ongeloofelijk. Maar zeg nu zelf eens eerlijk: waar en wie is er NU vandaag tegen die autostrade ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knap domme redenering van u en ongelofelijk paternalistisch ook dat u dan vindt dat deze mensen willens nillens moeten "vertegenwoordigd" worden door een politicus waarvan niet geweten is of die die tachtig procent ook effectief vertegenwoordigt met zijn mening. Voor hetzelfde geld zijn die tachtig procent ook nee-denkers, die gewoon geen goesting hadden uit hun bed te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch jammer dat men zo weinig naar de professionele, niet-amateuristische voorstellen van Broeder Pol luistert. Een tracé laten afhangen van wat zijn GPS hem vertelt, via SMS te weten komen wat de mening van de Antwerpenaren is (ouderen zonder GPS hebben per definitie geen mening),...
Met hem zouden we waarlijk de 21e eeuw instappen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga alvast een lening aan om heel veel sms'kes te versturen.
Niet-antwerpenaren kunnen hun steentje bijdragen met een milde gift om de factuur te helpen betalen. Ik zal via pb mijn bankrekeningnummer geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zeg dat een weg gebruikt wordt als hij 'korter of sneller en liefst de twee eigenschappen heeft' Daarom dat je kunt brandhout maken van dat alternatief. Het bam-trace is korter en sneller... en zal dus gebruikt worden. Ik zeg dus als je een alternatieve tunnel maakt, dan duw hem lineair van de kennedytunnel af onder antwerpen naar het sportpaleis. Die shortcut is dan de korste en de snelste oplossing. En als je mijn motieven kent om hier op politics te zitten: mijn dada is inderdaad electronisch stemmen, omdat ik steevast wordt opgeroepen om te zitten in het stemburo. Ik vind het nog eens een BEWIJS VAN INEFFICIENTIE van de overheid dat we nog altijd met bolletjes papier moeten stemmen. Trouwens een SMS voting echt keimoeilijk hé: je krijgt een NUMMER om te bellen, een ID nummer om u te identificeren, en je typt Ja of Nee... Wat kost die voting versus die 800.000euro nu ??? Wel doodeenvoudig: een SMS kost dus 10cent ? daarvan krijgt de SMSvoting organisator 50%. Dus in Antwerpen 400.000 mensen doen voten, brengt dan 20.000euro op... en kost 40.000euro. Het is ook een vorm van BURGERZIN om te zorgen dat de overheid niet continu in de KOSTEN gejaagd wordt met referenda te organiseren, of dingen te doen op een manier die MEER KOSTEN dan de MEEST EFFICIENTE oplossing.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 13 oktober 2009 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() spannend! spannend! wanneer is het de stemming??
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan mag jij eerst voor iedereen die nog geen GSM heeft er een aanschaffen. Op jouw kosten, kwestie van toch zelf het goede voorbeeld te geven.
|
![]() |
![]() |