![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet er eens een getal op, zodat we duidelijk weten waarover we praten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 januari 2010 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Begrijpt ge nu waarom de mensen flikken mongolen uit sociale wijken vinden ![]() ![]() ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 4 januari 2010 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ofwel is xenophon ermee aant spelen en heeft hij ons hier allemaal goed liggen, ofwel heeft hij serieuze problemen, in ieder geval ik denk niet dat we het zonder pillekes zullen kunnen oplossen. Een oude gekwelde ziel die een diepe haat heeft ten opzichte van een hele groep, waar heb ik dat nog al eens gezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moet wel anders zouden u ni aangemeld hebben bij die gangsterbende van het leger. En dan gaan zeggen dat alle flikken corrupt zijn haha, ben jij een kortzichtig, naïef manneke. Die verhaaltjes hebt ge van u molotov gooiende marrokanen vriendjes in Molenbeek zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een koekje van eigen deeg mag gerust gegeven worden, hij snapt toch geen andere taal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ach, je moet daar boven staan. Deze man heeft hoogstwaarschijnlijk ooit eens iets heel erg meegemaakt met de politie, en nu elke keer hij er iets over hoort komt dit trauma terug. We zouden hem eigenlijk moeten helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet alleen mij.
![]() |
#254 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Straks komt de hertog ook nog eens langs . Hij is ermee aan t'spelen ![]() En ge had het niet door ![]()
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gedeeltelijk zeg ik wel want net zoals in andere bedrijven de boekhouder niet rechtstreeks en alleen aan de cashstroom kan ... is het voor elk bedrijf en voor elke functie mogelijk om corruptie (zoals doen verdwijnen van boetes) onmogelijk te maken door het invoeren van bepaalde procedures dit is bij de politie duidelijk te weinig gebeurd, waardoor een objectief toeschouwer een 'systeem van corrumpering' kan vaststellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik van jullie twee dus moet zeggen wie t dichts bij de waarheid zit ... dan zeg ik HAMC ... niet omdat mss elke flik actief corrupt is (ze houden wel allemaal het potje gedekt over het bestaan van het corruptiesysteem) ... maar wel omdat dat systeem van corrumpering actief bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben 42 en ik heb er nog 2 ... en ik vind dat zelfs niet weinig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() daar dient een discussieforum als p.be ook voor he Pietje ... meningen open ventileren en bespreken.
ik merk ook dat je niet ingaat op mijn vaststelling van dat corrumperend systeem. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 januari 2010 om 09:43. |
![]() |
![]() |