![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok wanneer begint uw proces?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg me eens uit als ze het afbollen, op welke manier zijn ze dan een gevaar voor de maatschappij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over deze specifieke zaak, maar dat wist u natuurlijk al. U kan lullen, rond de pot draaien en zwanzen zoveel u wil. Zolang de pocos iedereen zomaar met kalasnikovs laten zwaaien, verandert Brussel langzaam in het Wilde Westen. En ondertussen maakt u maar de vergelijking met het plaatsen van een fotootje op een forum. Mij interesseert het niet of de dader Jan, Pol, Ahmed, Hassan, Sergei of Vladimir heet maar blijkbaar is het voor de pocos heel wat moeilijker om er het allochtone plaatje niet bij te sleuren als het om bestraffing van criminele feiten gaat, nietwaar Filo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Inbreuk wet op auteursrecht: nultolerantie maar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dan ook geen misdaad gepleegd. Ik heb een overtreding begaan en deze zijn bestraft geweest met een boete. Leer eerst het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 februari 2010 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Of je een misdaad pleegde of niet, daar oordeelt de rechter over, niet jij. Je kwam niet voor een rechter.
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 februari 2010 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij goed. Maar laat ons prioriteiten stellen. Wat vindt u belangrijker, het feit dat Brussel weer veilig wordt en dat je daar niet zomaar ongestraft overvallen met Kalasnikovs pleegt of dat men niet zomaar een foto van Brad Pitt op een forum post? Ik heb mijn prioriteit al klaar, ik ben benieuwd naar de uwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zodat er plaats is voor de bankrovers binnen te steken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verkeersovertreding is geen misdaad. Dat is nu eenmaal de wet. Daar oordeelt de rechter helemaal niet over. Nogmaals, leer eerst het verschil, maak u daarna belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 februari 2010 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U legt woorden in mijn mond. Ik stel prioriteiten, groot verschil. Iets wat u blijkbaar weigert te doen. Let op u mag gerust vinden dat het plaatsen van een foto een hogere prioriteit verdient als het zwaaien met een kalasnikov in een bankkantoor, maar ik zie het toch net andersom dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verkeersovertredingen komen voor de politierechter. Die stuurt u een minnelijke schikking. Als u daar niet op ingaat kan u verder strafrechterlijk vervolgd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet eens kijken welke machtsontplooiing om rond nieuwjaar alcoholcontroles uit te voeren én voor de rechter te brengen. Aan + 1000 € tikt dat aardig aan. |
|
![]() |
![]() |