![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is niet correct dat iedereen kan geregulariseerd worden; er zijn nog altijd voorwaarden aan verbonden. Citaat:
Waar haal jij je voorbeeldcijfers vandaan? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sociale woning of niet. Iedere asielzoeker die geen onderdak krijgt heeft recht op € 500 / dag.
![]() |
![]() |
#243 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
even recapituleren Ik vraag je "Al eens nagedacht welke impact dat zal hebben op onze economie? " en jij antwoordt "Zo goed als geen. Zoals studies van de KBS aantonen..." Jij insinueert dus dat er een rapport zou bestaan die bestudeerde welke impact het terugsturen van al die allochtonen zou hebben op onze economie. Wanneer je die studie niet kan geven; ontken je dat en schrijf je "Dat insinueer ik niet. Dat is mijn analyse. " En wat blijkt die analyse nu te zijn? Hou je vast : Citaat:
Als allochtone investeerders een bloeiende zaak opzetten; komt dat niet in de krant. Behalve Pukkelpop in het katern cultuur. Laat staan dat je enig idee zou hebben welk aandeel ze hebben. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat er nu nog overschiet van dat plan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In feit kan men zich terecht beginnen afvragen of er nog enige hersenactiviteit in Artisjok's grijze massa plaats vindt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Minister
|
![]() En zeggen dat een arbeider die zijn hele actieve leven lang gewerkt heeft en bijgedragen heeft een reuzepensioen krijgt van minder dan 1000 € (Van zijn eigen geld dan nog!)...
![]() |
#247 | ||||
Banneling
|
![]() Kan jij me vertellen welk percentage van de bevolkingsgroep die je wil buitenzetten; criminele feiten plegen?
Citaat:
Citaat:
"Ik vraag je "Al eens nagedacht welke impact dat zal hebben op onze economie? " en jij antwoordt "Zo goed als geen. Zoals studies van de KBS aantonen..." Jij insinueert dus dat er een rapport zou bestaan die bestudeerde welke impact het terugsturen van al die allochtonen zou hebben op onze economie. Wanneer je die studie niet kan geven; ontken je dat en schrijf je "Dat insinueer ik niet. Dat is mijn analyse. " En wat blijkt die analyse nu te zijn? Hou je vast : je schrijft "Ik volg de actualiteit. Marokkaanse investeerders die hier een bloeiend aandeel in de economische activiteiten zouden hebben :maybe in your dreams maar alvast niet in de realiteit." Jij maakt je analyse "over impact die het terugsturen van al die allochtonen zou hebben op onze economie." op basis van "ik volg de actualiteit" Als allochtone investeerders een bloeiende zaak opzetten; komt dat niet in de krant. Behalve Pukkelpop in het katern cultuur. Laat staan dat je enig idee zou hebben welk aandeel ze hebben. Citaat:
Citaat:
p.s. De delen in je post die mogelijk in strijd zijn met het forumreglement heb ik weggelaten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat me ook weten wanneer jij bronnen en cijfers klaar hebt over die geinsinueerde vreselijke impact die een remigratie van de allochtone bevolking (we hoeven niet eens te preciseren welke allochtonen hé artisjok) zou hebben. We wachten overigens nog steeds op jouw cijfermateriaal over hun economische bijdragen aan de economie, zodat we die kunnen afwegen aan het kostenplaatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 februari 2010 om 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch jouw plan om een volledige bevolkingsgroep (ik hoef dit niet te preciseren; dat deed jij al) buiten te zetten. Je hebt blijkbaar je plan niet echt goed doordacht; want je hebt geen idee wat de impact zou zijn op de economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t is pas KKK- of Far West logica! En zo dachten de rechters er ook over bij de strafmaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() allez, nu het plaatje nog eens draaien dat die gasten voor de pensioenen gaan zorgen Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 februari 2010 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Haagse economie stort in zonder allochtonen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Ik heb nooit beweerd dat er geen kosten zijn. 2 Ik weet niet of het saldo positief of negatief is; en hoeveel. 3 Ik heb geen cijfers van de opbrengsten. Ik heb nooit beweerd dat ik ze heb of ze ken. Ik haalde wel enkele van de items aan die zouden moeten meegeteld worden als opbrengst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zal vooral vrezen dat hij niet genoeg de mouw kan vegen van zijn nieuw kiesvee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens het woord "vreselijk" gebruikt. Terug naar onze discussie : Kan jij me vertellen welk percentage van de bevolkingsgroep die je wil buitenzetten; criminele feiten plegen? Het is toch jouw plan om een volledige bevolkingsgroep (ik hoef dit niet te preciseren; dat deed jij al) buiten te zetten. Je hebt blijkbaar je plan niet echt goed doordacht; want je hebt geen idee wat de impact zou zijn op de economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() Jij wil zomaar een hele bevolkingsgroep buiten zetten, dus Artisjok stelt de vragen.
|
![]() |
![]() |