![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() Ik zelf ook een zoon en ik heb ook die echo's gezien op video. Het kind is niet zoals ons, maar het leeft wel en het groeit. Het kind duwt zich wel af aan de moederwand, ik zei toch niet dat het bewust was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet aan 12 weken. Hou op met dat soort pervers gezwets.
![]() |
#243 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat je nieuwe tegenargument ? Iran ??
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eum, ja. Het staat er toch?
*Edit: trouwens ik wacht nog steeds op jouw tegenargument van mijn post? Of heb je nog steeds geen tijd gevonden om met katholieken te discussiëren? Laatst gewijzigd door xrc : 23 februari 2010 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, sommigen zeggen zelfs al "mama".
![]() |
#248 |
Minister-President
|
![]() Wie of wat pervers is, hebt u daar in feite wel enig benul van? Men zou de indruk beginnen krijgen dat u al ooit een abortus hebt ondergaan of iemand hebt laten ondergaan want het is onbegrijpelijk hoe u feiten en zaken zit te ontkennen terwijl iedereen met een beetje wil, foetussen van X aantal weken op het net kan bekijken. De beelden worden zelfs gebruikt tijdens de les bio. Iedereen is een leugenaar (heb u dat nog ergens horen vermelden) alleen u en degene die u naar het mondje praten spreken de waarheid. U bent werkelijk een triestig geval.
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Jammer dat men voor achterlijkheid nog geen medicatie heeft. Waarschijnlijk had men u kunnen helpen.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 23 februari 2010 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() Je kent er duidelijk geen zak van. Tot 2 weken is het kind een zygote, van 2 tot 8 een embryo en vanaf 8 een foetus. Als embryo ontwikkelen de lichaamsdelen zich bijna volledig, en als foetus groeit hij vooral. Zelfs in de embryonale fase kan een kind al beperkt reageren op aanraking.
En als je het niet gelooft moet je niet tegen mij maar tegen mijn professor ontwikkelingspsychologie gaan zagen. Edit: in mijn boek nog een bron gevonden: Fetus: 9-12 weeks: Rapid increase in size begins. Nervous system, organs, and muscles become organised and connected, and new behavioral capacities (kicking, thumb sucking, mouth opening, and rehearsal of breathing) appear. External genitals are well-formed and the fetus's sex is evident. (Moore & Persaud, 2003) Laatst gewijzigd door Jeronimo : 23 februari 2010 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() [quote=Raf;4612344]Probeer voor één keer eens om op de bal te spelen, in plaats van op de man. Leg me gerust uit waar ik het volgens u mis heb.[/QUOTE] Wat zit u in feite op dit forum te doen. U wil in discussie gaan maar hebt geen flauw benul waarover het gaat. Wat betreft om de man spelen, denk dat u alle moeite wil doen om bepaalde personen overschot van gelijk te geven indien ze een bepaalde geaardheid beschouwen als.........................!
Indien dit niet uw bedoeling zou zijn, bent u er anders toch goed mee bezig. Vindt u dit op de man spelen oké, het ligt niet in m'n bedoeling om rond de pot te draaien.
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, al diegenen die ons trachten wijs te maken dat een foetus van 12 weken armen en benen heeft.
![]() |
#253 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het met je eigen ogen wil lezen moet je de 3de editie van "Ontwikkelingspsychologie Deel 1" van Luc Goossens maar eens lezen, in Acco verkopen ze die bundeling van slides samen met het boek Development Through the Lifespan van Laura E. Berk. en wat zou dat moeten aantonen? [/quote] Ik heb de discussie niet echt gevolgd, maar ik reageerde op Zipper die ontkende dat een kind van 12 weken geen armen en benen heeft en niet in staat is om te bewegen. (duimzuigen lijkt me toch een vorm van beweging, en tevens iets wat zonder armen en benen nogal moeilijk ligt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anders misschien eens navragen bij buren of deze hun kinderen het voor u zouden willen doen. ![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() Zou het kunnen dat u gewoon iets bent dat aandacht zoekt?
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En voor alle duidelijkheid: rechten die niet in een wet werden vastgelegd, bestaan niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |