![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de N-VA is wel meer dan een meester en een zelfstandige.
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#243 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nergens over. Honderden belgicistische politici en ministers (!) hebben zich ook reeds belachelijk gemaakt op televisie. Niks nieuws. Kan gebeuren, en ik begrijp niet waarom daar zo een spel om gemaakt wordt.
|
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet het hier anders wel 24/7, nu ja... niet zozeer op Milquet, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#250 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leterme wilde en een grote staatshervorming en premier worden, Dewever wil geen premier worden, Leterme had een aantal radicaal Belgicistische elementen in zijn partij die ook druk zetten, Dewever heeft dat niet Dewever heeft veel geleerd uit de afgelopen jaren hoe het moet en vooral hoe het niet moet Ten laatste moeten we wel zeggen dat qua politiek talent, Dewever een trapje hoger staat dan Leterme, dat is wel een feit. Politiek doorzicht en vooral niet naiëf zijn, is zeer belangrijk in de politiek. Echter en ik blijf daarbij dat de intenties van Yves Leterme in 2007 en Bart Dewever in 2007 en vandaag goed zijn en niet zo ver uiteenliggen ook. Je ziet ook de as CD&V-NVA blijft toch bestaan. Dat kartel was niet zo onnatuurlijk. Wat mij wel stoort aan heel dit verhaal is Di Rupo als premier en zeker zijn gebrekkig Nederlands. Als het dan toch een PS-er moet zijn zou Rudy Demotte een iets beter alternatief zijn als premier. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 augustus 2010 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat Dewever oprecht tot een akkoord wou komen.
Vertrouwen is goed, zekerheid is beter, de eis om de beloftes op papier te hebben in ruil voor de Brusselse blanco cheque leek me redelijk. Di Rupo weet niet hoe kort hij met een akkoord stond, ofwel broedt hij een Macchiavellaans plan uit om nog iets extras uit de brand te slepen en p�*s dan toch nog tot een akkoord te komen. De tactiek van de koning lijkt me tijd te winnen door de aandacht op het "socio-econmische" even af te leiden. Afwachten. |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#254 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 augustus 2010 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook. Dat ze het maar eens op papier zetten. Eens zien of ze inderdaad dat vertrouwen waard zijn, waar ze om vragen.
Helaas vermoed ik dat als er dan al wat op papier zal komen, alleen maar zal blijken dat ze helemaal niet te vertrouwen zijn. En het is goed om dat op papier te hebben. Een goed lesje voor Groen en SPa. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2010 om 20:18. |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling met wat extra's. De admins willen immers niet dat ik na 30 minuten nog wat bij ga voegen.
Citaat:
|
||
![]() |