![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gaat hij natuurlijk weer zeuren dat hij beschimpt wordt door de ''zionisten'', wat je reinste onzin is omdat ik hem nog geen enkele keer persoonlijk heb aangevallen, of zijn levensomstandigheden heb gebruikt als excuus waarom hij geen gelijk kan hebben (dit deed hij wel bij mij). Als meneer zichzelf zo graag in de slachtofferrol wil keren, mij best. Ik kan alleen maar constateren dat Straddles bondgenoot mw. Suqar is afgedropen omdat ik haar haatideeën heb ontmaskerd. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 29 oktober 2010 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leugens. LiberaalNL ziet weer wat hij wil zien. Documenteer dat eens hier. Kom af met een citaat.
![]() |
![]() |
#245 |
Europees Commissaris
|
![]() Historisch gezien was lange tijd de opvatting dat er drie genocides hebben plaatsgevonden: de Namibische genocide, de Armeense genocide en de Holocaust en dat heb ik in 2009 ooit een keer geschreven op het forum, waar 'de heer' Flanelcondoom misbaar over maakte. De massamoord op de Tutsi's door de Hutu's is inderdaad ook een genocide, maar de lijst op Wikipedia klopt van geen kant.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 29 oktober 2010 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij geeft enkel blijk van monumentale blokkages en het constant gebruik van disinformatietechnieken. Zie hoger .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 29 oktober 2010 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 oktober 2010 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee verspreiden dat er voor de 19de eeuw geen genocides geweest zouden zijn is...ik heb er geen woorden voor...preposterous. Ik vermoed geschiedsvervalsing met de bedoeling de exceptionaliteit van de holocaust te pogen bewijzen, een soort van superioriteitsgedachte in het leed. Waar mensen zich toch allemaal mee bezig houden.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 oktober 2010 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld had de historicus als doel het bevuilen van Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Een massamoord die eerder in het "gruwelen der oorlog"-kader past dan bepaalde andere massamoorden, die door jouw andere ik niet erkend worden, en die heel toevallig Duits is.
Men moet geen groot licht zijn om nu al te weten welke zijde dit heeft geschreven. Juist, de zijde die zelf nog gruwelijkere misdaden beging in kolonies en alle baat had om Duitsland te bevuilen. Dan, volgend element: de Holocaust. Die twee aan elkaar gekoppeld in het "lijstje", lees je af dat het over Anglosaksische zionvriendelijke imperialisten gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de volledigheid. Recent werden er ook massamoorden (sommigen spreken over genocides, maar dat woord wordt nogal misbruikt in de twee richtingen. Er bestaat trouwens ook zoiets als 'genocide related activitities' ) gepleegd tegen moslims. Chechenia, SriLanka (Katankudi), Indië (Gujarat), en niet te vergeten voor ons Europeanen Srebenitsa....Indonesië ook lees ik juist.
Iets van alle tijden, alle volkeren, alle religies, geboren uit angst, omgezet tot hoogmoed, ontaard in onmenselijkheid. Degenen die de geschiedenis van genocides misbruiken om haat aan te wakkeren zijn de vooraanstaande zaaddragers van de volgende genocide. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 oktober 2010 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eigenlijk 'niets' (bekijk het percentueel bv.) vergeleken met wat er volgde op de aankomst van de Europeanen in Latijns Amerika. Als Europeanen beginnen met de vinger naar de andere te wijzen als het op genocides aankomt en zwijgen over hun eigen geschiedenis dan wordt getoond dat het virus dat die genocides veroorzaakt nog levend is in Europa. De Belgen zijn niet eens in het reine gekomen met wat ze deden in Congo bijvoorbeeld. Om dan vanuit de hoogte het te hebben over genocides elders....balk in eigen oog eerst verwijderen zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 oktober 2010 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat is nu 1 van de vele redenen ... waarom ik geen blad meer voor mijn mond neem. We moeten tegen al dat georganiseerd gemanipuleer ingaan. Dat heeft helemaal niets met ''haat'' te maken, des te meer met rechtvaardigheid en rechtgeaardheid. Het gaat om een collectieve psyche. Herve Ryssen heeft daar zeer veel over geschreven, maar als ik met die man zijn boeken ga zwaaien dan wordt het pas echt heet hier.
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |