Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2010, 12:58   #241
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dan ben jij selectief blind. Liberalist, Filosoof en ik zijn herhaaldelijk op zijn posts ingegaan, ik heb zelfs zijn denkpatroon aan de kaak gesteld, maar krijg behalve ziekelijke ideeen een hoop gescheld terug. Bovendien zegt jouw discours ook veel over jou. Niemand hier heeft het over 'vuile moslims', maar jij hebt het wel over 'vuile zionisten'.
Zonder het gescheld zou hij niet op mijn negeerlijst staan. Ik heb geen zin om energie in iets te steken, en die energie dan in negatieve vorm teruggeworpen te krijgen. Sommige zielen zien dit als een capitulatie. Wel, dat is het ook. Niet omdat ik niet argumenten aan mij zij heb, maar omdat de discussie partner van kwade wil is en ''ervaring uit eigen hand'' als grootste argument gebruikt.

Nu gaat hij natuurlijk weer zeuren dat hij beschimpt wordt door de ''zionisten'', wat je reinste onzin is omdat ik hem nog geen enkele keer persoonlijk heb aangevallen, of zijn levensomstandigheden heb gebruikt als excuus waarom hij geen gelijk kan hebben (dit deed hij wel bij mij).

Als meneer zichzelf zo graag in de slachtofferrol wil keren, mij best. Ik kan alleen maar constateren dat Straddles bondgenoot mw. Suqar is afgedropen omdat ik haar haatideeën heb ontmaskerd.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 29 oktober 2010 om 13:00.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 12:59   #242
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Dus Rwanda was geen volkerenmoord. Genoteerd.
Natuurlijk was dat volkerenmoord! Maar waarom hebben we het daar nu over?
Oud 29 oktober 2010, 13:02   #243
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Omdat jouw andere ik, LiberaalNL, beweert dat er maar drie volkerenmoorden in de geschiedenis waren, waarbij hij Rwanda niet opnoemt.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 13:04   #244
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel, dat is het ook. Niet omdat ik niet argumenten aan mij zij heb, maar omdat de discussie partner van kwade wil is en ''ervaring uit eigen hand'' als grootste argument gebruikt.

Leugens. LiberaalNL ziet weer wat hij wil zien.

Documenteer dat eens hier. Kom af met een citaat.
Oud 29 oktober 2010, 13:19   #245
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Historisch gezien was lange tijd de opvatting dat er drie genocides hebben plaatsgevonden: de Namibische genocide, de Armeense genocide en de Holocaust en dat heb ik in 2009 ooit een keer geschreven op het forum, waar 'de heer' Flanelcondoom misbaar over maakte. De massamoord op de Tutsi's door de Hutu's is inderdaad ook een genocide, maar de lijst op Wikipedia klopt van geen kant.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 29 oktober 2010 om 13:19.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 13:20   #246
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik kan alleen maar constateren dat Straddles bondgenoot mw. Suqar is afgedropen omdat ik haar [b]haatideeën heb ontmaskerd.
Wat een klisjee gezeik. Jij hebt zulks helemaal niet ontmaskerd.

Jij geeft enkel blijk van monumentale blokkages en het constant gebruik van disinformatietechnieken.

Zie hoger

.

Laatst gewijzigd door straddle : 29 oktober 2010 om 13:21.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 13:21   #247
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
... maar de lijst op Wikipedia klopt van geen kant.
En waarom niet?

En volgens welke historici was het dan zo?

Dat iets als de Hererogenocide erbij wordt gesleurd doet mij vermoeden dat de historicus een zionist, een Jood, of beiden was.
Oud 29 oktober 2010, 13:50   #248
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Historisch gezien was lange tijd de opvatting dat er drie genocides hebben plaatsgevonden: de Namibische genocide, de Armeense genocide en de Holocaust en dat heb ik in 2009 ooit een keer geschreven op het forum, waar 'de heer' Flanelcondoom misbaar over maakte. De massamoord op de Tutsi's door de Hutu's is inderdaad ook een genocide, maar de lijst op Wikipedia klopt van geen kant.
de genocide in Bengalen is de grootste na-oorlogse genocide die heeft plaatsgevonden. Daar werden rond 1971 rond de 3 miljoen hindoes en gematigde moslims door hun islamitische medebroeders naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.

Citaat:
(...)de genocide in Oost-Bengalen (nu Bangladesj) in 1971, waarbij het Pakistaanse leger en zijn handlangers wellicht drie miljoen mensen ombrachten, van wie minstens 80% hindoes. Kleinere "wapenfeiten" zijn de stille, geleidelijke uitdrijving van de hindoes uit Bangla desj, de uitdrijving van een kwart miljoen Kasjmiri hindoes uit Indiaas Kasjmir in 1990, en de uitdrijving van een 50.000 hindoes uit Afghanistan na de islamitische machtsovername in 1992.

Bij mijn weten is de Bengaalse genocide van 1971 de grootste genocide na 1945, en toch weet praktisch niemand daarover het meest elementaire gegeven, n.l. dat het een islamitische moordpartij was tegen Mohammeds aloude vijanden, ten eerste de "heidenen" en ten tweede de "huichelaars". Deze "huichelaars" of onbetrouwbare moslims, dat waren in dit geval de Bengaalse moslims, die volgens de Pakistani's nog half hindoe waren (hun taal en geschrift, kleding, eetkultuur, muziek enz. zijn immers niet gearabizeerd) en zich onvoldoende met hun West-Pakistaanse geloofsbroeders verbonden voelden. Zelfs de moslimdoden in Bengalen zijn gevallen door het anti-hindoe élan in het leger van Pakistan, het "land van de zuiveren", dat behalve de heidenen ook de onzuivere Bengaalse moslims even wou wegzuiveren.
uit: ISLAM VOOR ONGELOVIGEN, Koenraad Elst

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 oktober 2010 om 13:53.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 13:54   #249
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Het idee verspreiden dat er voor de 19de eeuw geen genocides geweest zouden zijn is...ik heb er geen woorden voor...preposterous. Ik vermoed geschiedsvervalsing met de bedoeling de exceptionaliteit van de holocaust te pogen bewijzen, een soort van superioriteitsgedachte in het leed. Waar mensen zich toch allemaal mee bezig houden.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 oktober 2010 om 13:55.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 13:56   #250
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het idee verspreiden dat er voor de 19de eeuw geen genocides geweest zouden zijn is...ik heb er geen woorden voor...preposterous. Ik vermoed geschiedsvervalsing met de bedoeling de exceptionaliteit van de holocaust te pogen bewijzen, een soort van superioriteitsgedachte in het leed. Waar mensen zich toch allemaal mee bezig houden.
Je moet ook eens kijken naar de genocides die volgens de Ollandse liberaal wel genocides zijn. Ik vraag mij af naar die historici. De Hererogenocide, een vrij "milde" genocide naar wereldnormen, wordt erbij gesleurd.
Ongetwijfeld had de historicus als doel het bevuilen van Duitsland.
Oud 29 oktober 2010, 13:59   #251
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit hetzelfde essay van Koenraad Elst:

Citaat:
Volgens schattingen van de Indiase historicus K.S. Lal daalde de Indiase bevolking tussen 1000 en 1525 met 80 miljoen eenheden, tengevolge van de vervolgingen, de export van slaven naar de moslim-landen, de voortdurende djihaad en de daardoor veroorzaakte ontwrichting van de landbouw. (18) Laat deze schatting nog onnauwkeurig zijn, het is duidelijk dat de islam er ruim wat meer dan zes miljoen slachtoffers gemaakt heeft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 29 oktober 2010, 14:14   #252
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom niet?

En volgens welke historici was het dan zo?

Dat iets als de Hererogenocide erbij wordt gesleurd doet mij vermoeden dat de historicus een zionist, een Jood, of beiden was.
Waarom?
Oud 29 oktober 2010, 14:14   #253
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom?
Waarom wat?
Oud 29 oktober 2010, 14:15   #254
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom wat?
Waarom doet de Hererogenocide je dat vermoeden?
Oud 29 oktober 2010, 14:19   #255
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom doet de Hererogenocide je dat vermoeden?
Een massamoord die eerder in het "gruwelen der oorlog"-kader past dan bepaalde andere massamoorden, die door jouw andere ik niet erkend worden, en die heel toevallig Duits is.

Men moet geen groot licht zijn om nu al te weten welke zijde dit heeft geschreven.
Juist, de zijde die zelf nog gruwelijkere misdaden beging in kolonies en alle baat had om Duitsland te bevuilen.

Dan, volgend element: de Holocaust. Die twee aan elkaar gekoppeld in het "lijstje", lees je af dat het over Anglosaksische zionvriendelijke imperialisten gaat.
Oud 29 oktober 2010, 14:26   #256
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor de volledigheid. Recent werden er ook massamoorden (sommigen spreken over genocides, maar dat woord wordt nogal misbruikt in de twee richtingen. Er bestaat trouwens ook zoiets als 'genocide related activitities' ) gepleegd tegen moslims. Chechenia, SriLanka (Katankudi), Indië (Gujarat), en niet te vergeten voor ons Europeanen Srebenitsa....Indonesië ook lees ik juist.

Iets van alle tijden, alle volkeren, alle religies, geboren uit angst, omgezet tot hoogmoed, ontaard in onmenselijkheid. Degenen die de geschiedenis van genocides misbruiken om haat aan te wakkeren zijn de vooraanstaande zaaddragers van de volgende genocide.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 oktober 2010 om 14:41.
Oud 29 oktober 2010, 14:30   #257
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Uit hetzelfde essay van Koenraad Elst:
Dat is eigenlijk 'niets' (bekijk het percentueel bv.) vergeleken met wat er volgde op de aankomst van de Europeanen in Latijns Amerika. Als Europeanen beginnen met de vinger naar de andere te wijzen als het op genocides aankomt en zwijgen over hun eigen geschiedenis dan wordt getoond dat het virus dat die genocides veroorzaakt nog levend is in Europa. De Belgen zijn niet eens in het reine gekomen met wat ze deden in Congo bijvoorbeeld. Om dan vanuit de hoogte het te hebben over genocides elders....balk in eigen oog eerst verwijderen zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 oktober 2010 om 14:35.
Oud 29 oktober 2010, 14:49   #258
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat klopt zonder meer.

En dat is nu 1 van de vele redenen ... waarom ik geen blad meer voor mijn mond neem.

We moeten tegen al dat georganiseerd gemanipuleer ingaan. Dat heeft helemaal niets met ''haat'' te maken, des te meer met rechtvaardigheid en rechtgeaardheid. Het gaat om een collectieve psyche. Herve Ryssen heeft daar zeer veel over geschreven, maar als ik met die man zijn boeken ga zwaaien dan wordt het pas echt heet hier.
Oud 29 oktober 2010, 15:29   #259
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is eigenlijk 'niets' (bekijk het percentueel bv.) vergeleken met wat er volgde op de aankomst van de Europeanen in Latijns Amerika. Als Europeanen beginnen met de vinger naar de andere te wijzen als het op genocides aankomt en zwijgen over hun eigen geschiedenis dan wordt getoond dat het virus dat die genocides veroorzaakt nog levend is in Europa. De Belgen zijn niet eens in het reine gekomen met wat ze deden in Congo bijvoorbeeld. Om dan vanuit de hoogte het te hebben over genocides elders....balk in eigen oog eerst verwijderen zou ik zeggen.
ik maak toch graag een onderscheid tussen het per ongeluk (zoveel wisten ze er toen nog niet van) verspreiden van virussen en het welbewust afhakken van hoofden. Het grootste aantal slachtoffers bij de zuid amerikaanse indianen is gevallen als gevolg van pokken en griepvirussen, niet door het systematisch uitmoorden op grote miljoenenschaal.

Oud 29 oktober 2010, 15:30   #260
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik maak toch graag een onderscheid tussen het per ongeluk (zoveel wisten ze er toen nog niet van) verspreiden van virussen en het welbewust afhakken van hoofden. Het grootste aantal slachtoffers bij de zuid amerikaanse indianen is gevallen als gevolg van pokken en griepvirussen, niet door het systematisch uitmoorden op grote miljoenenschaal.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be