![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals wij reeds op school leerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aangezien ze een paar berichten terug weer geen antwoord gaf maar nog maar weer eens vroeg naar de bekende weg is het voor mij nu echt duidelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik analyseer koudweg jullie anti-intellectuele, primitieve houding. Ik heb geen enkel tegenargument van je gehoord, alleen maar wat ad hominem opmerkingen, onelintertjes en andere lollige verkoperskastetruukjes.
Je doet maar hé, maar verwacht niet dat ik nog tijd of aandacht aan jullie ga besteden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 december 2010 om 19:32. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
Maar...als ik mijn best doe mijn gedachten uitgebreid op schrift te zetten, de boel nog even nalees of ik alles wel goed heb geformuleerd en of er niet teveel stomme stijl- of taalfouten inzitten, verwacht ik een intelligente, domme, kwade, lieve, korte of lange reactie waarop ik vervolgens weer kan reageren. Ik heb geen enkele zin iemand nog serieus te nemen die met de vingers in haar oren maar keer op keer blijft roepen: 'Wat bedoel je dan? Het is niet zo! Ik heb geen uitleg gehad!' (zoals hieronder) Ik heb dat vriendelijk aangegeven, nog vriendelijker, iets minder vriendelijk, en toen weer vriendelijk. Het is nu mooi geweest. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 20 december 2010 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 20 december 2010 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet deze zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=233 Je vroeg daar helemaal niets, en al zeker niet tegen mij. Uiteraard antwoord ik niet op diene zever over "kwade wil" en "de taal niet goed beheerst". Verder ben ik het beu, al de zever over mijn discussiegedrag. Als er iets scheelt vertel het me direct, aan de hand van de post. Laat het ook nog terecht zijn. (dan is een uitleg niet nodig) Van jou heb ik nog nooit concreet een post gekregen om je "stelling" te onderbouwen. Mocht je toevallig iets on-topic te vertellen hebben, dan hoor ik het nog altijd graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hebben zo verschrikkelijk veel mensen al zo verschrikkelijk vaak gedaan, maar dat helpt ook al niet. U negeert of ontkent het gewoon en gaat dan onverdroten verder. Of u klikt op het rode driehoekje omdat u zich weer eens gekrenkt meent te moeten voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() En bij u, Sus?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 december 2010 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#252 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar geen van hen kan een concreet voorbeeld geven. Als er een zeldzame keer toch een concreet voorbeeld komt, dan trekt het op niets en kan men niet eens uitleggen wat er verkeerd aan is. Dan rest me enkel nog de uitleg dat zoveel mensen in een discussie blok staan dat ze overgaan tot "kritiek" op mijn discussiegedrag, (persoonlijke) aanval of regelrechte beledigingen. Citaat:
Als je nog iets on-topic te vertellen hebt. Hier waren we gebleven http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152 Over gemeenschappelijke ideeën bij rechts-radicaal en islamitisch-radicaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorbeeldje van door blijven vragen en/of zeuren is te stellen 'dat het op niks trekt'. Met andere woorden dat u het er oneens mee bent. Dat gebeurt zo vaak, en nu weer: u vraagt iets, u krijgt daar antwoord op, het antwoord bevalt u niet omdat het volgens u 'op niks trekt' en vervolgens blijft u dezelfde vraag maar herhalen. Keer op keer. En luister, ik heb u al -tig maal op uw gedrag aangesproken, aanvankelijk vriendelijk en begrijpend, maar allengs minder vriendelijk omdat u ten ene male weigert dingen onder ogen te zien. Als ik nu de enige geweest was, zou ik nog kunnen denken dat er iets schort aan mijn vermogen om de boodschap over te brengen, maar de waarheid is dat talloze anderen u zaken en dingen ook al op alle mogelijke manieren hebben verteld en duidelijk proberen te maken. En dat het resultaat altijd hetzelfde is: nul, niks nada, niente, nothing, nichts rien. U neemt eenvoudigweg niets van een ander aan als dat niet voor de volle 100% met uw eigen ideeën strookt, en elke vorm van introspectie is u vreemd. U blijft gewoon halstarrig volhouden in uw eigen gelijk en zowat elke kritiek op die houding vat u op als een hele of een halve belediging en persoonlijke aanvallen. Met het bekende rodedriehoekjesklikken tot gevolg. En als u bij wijze van spreken op 100 berichten van iemand ook 100 keer op het rode driehoekje klikt, dan zal een moderator vroeg of laat wel eens iets kunnen vinden wat met heel veel kwade wil uit te leggen valt als een mogelijke belediging. Nu ja, ik heb me voorgenomen om me ook maar eens tenen van bijbelse proporties aan te laten meten en daar vervolgens naar te gaan handelen. En die discussie waarvan u meent dat we daar en daar gebleven zijn, heb ik allang afgesloten. Dat is ook duidelijk aan mijn antwoord eronder te zien, dacht ik zo. Ook dat is typisch artisjok-gedrag: het maar blijven doordrammen en opeens ouwe postjes van dagen, weken maanden, soms zelfs jaren her, er met de haren bij te slepen. Ook deze discussie binnen een discussie is dus wat mij betreft afgesloten, en ik wens er ook niet meer op terug te komen. Ik heb hiermee gezegd wat ik wilde zeggen, en u doet er maar mee wat u wilt. Anderen hebben het u zoals gezegd ook al duidelijk proberen te maken, dus tja.. eens houdt het gewoon op. Het zal mij verder ook een zorg zijn dat u door uw eigen toedoen door zoveel mensen, inclusief die van uw 'eigen kamp', compleet wordt uitgekotst. Dat heeft u helemaal aan uzelf te danken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of keurt u het goed dat het gerecht met twee maten en gewichten weegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die religieuze boekskes 'lezen' is vaak veel angstwekkender, vooral als je weet dat er halvegaren rondlopen die die teksten serieus en letterlijk opvatten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() Ideeen en gedachten kun je niet verbieden. Slechte ideeen en gedachten vinden hun weg wel, ongeacht het medium. Het enige wat je kunt doen is er betere ideeen en gedachten tegenover zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB werd voor veel minder veroordeeld dan wat je in die boeken vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
Ik bel wel heel erg voor goed onderwijs. Leid kinderen op tot kritische denkers dan kunnen ze zelf hun eigen conclusies trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook voor vrije meningsuiting maar als men dat toch wil beknotten moet men konsekwent zijn en iedereen bestraffen die hun absurde regeltjes overteedt.
|
![]() |
![]() |