![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Droske is uit zijn eigen draad gaan lopen. Krijgt teveel slagen. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik hoop dat di rupo dit ook leest fruitvliegske Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 december 2010 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "men" zegt dat de Vlamingen (of de N-VA in het bijzonder) bereid moet zijn tot compromissen, dan bedoelt men daar sinds de Belgische staatsgreep van 1830 mee: de slaaf moet buigen. Daarover een redelijke discussie proberen te voeren zoals jij hier doet, is imho naast de kwestie. "Men" begrijpt je zelfs niet, meer nog, men begrijpt niet dat jij niet begrijpt dat de Vlaming zich als knecht hoort te blijven gedragen of anders de natuurlijke orde in gevaar brengt.
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je niet eens behoorlijk mag debatteren, wat kom je dan zoeken op dit forum?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#246 |
|
![]() Als jij denkt dat dit een uithaal is naar djimi's discussiepoging dan zit je ernaast. Eigenlijk is dit een sneer naar de door hem genoemde Belgicisten. Echter, ik zou dit niet hoeven/moeten verduidelijken.
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, eigenlijk gedragen de Vlamingen zich nog altijd als slaven, maar toch al iets minder dan vroeger. |
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is imho niet zo. Het is de ultieme machtstrijd tussen kolonisator en gekoloniseerde, tussen meester en slaaf. Zolang we dat niet willen zien, zullen we de strijd niet winnen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 december 2010 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen zullen zich blijven gedragen als slaven, totdat het geld op is. Dan gaan ze verbaasd staan kijken en kwaad worden, a la: hadden we dat geweten...
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Ik zal wel iets met boter hebben, zeker? Of anders met de galg ![]() 3) Misschien is het (= redelijke discussies proberen te voeren) gewoon sterker dan mezelf ![]() Er zijn zo van die momenten dat ik moet vechten tegen de goesting om er met zéér vuile laarzen doorheen te marcheren, en tot nu toe won ik dat gevecht nog steeds, denk ik. Misschien niet. Ik maak het mezelf toch graag wijs. 4) Zoals je ondertussen wel weet ben ik zelfs te dom om te begrijpen dat wie dan ook zich als een knecht hoort te gedragen. Wat dat betreft valt te vrezen dat er op deze aarde geen dommere mens dan ik rondloopt ![]() "Vrijheid, Gelijkheid, Broederlijkheid", daar geloof ik dus echt in, hé, en ook in het gegeven dat het ene niet zonder het andere kan bestaan. Zeg nu zelf, hoe véél dommer kan een mens nog zijn? Nu, ik heb er gelukkig al mee leren leven. Nu de anderen nog ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 december 2010 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#253 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over het voeren van een liberaler beleid. Er is geen enkele volkbeweging voor onafhankelijkheid. Het gaat erom om zich af te zetten van een aantal Belgische structuren, zoals de vakbonden, niet over een positief politiek project vóór Vlaanderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
Ik blijf al zeker hier, en ik zal zeker niet alleen zijn. Zelfs diegenen die tegen een ordelijk en redelijk debat zijn, blijven hier. Daarom mijn vorige antwoord... Jammer dat het even dieper nadenken vroeg dan blijkbaar enkelen in staat waren.
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou ik acht armen moeten hebben, hé ![]() Deze versie: http://www.youtube.com/watch?annotat...rp8&feature=iv speelt bij mij vlotter af. Het is niet direct 'mijn genre', maar ik meen wel te hebben begrepen waar ik me over een week vollen bak - van 's morgens half zeven tot 's avonds halt twaalf - met jouw zegen mee bezig ga mogen houden. Joepie! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zelfs amper een 'volk'.
|
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige waar ik nog op hoop (wellicht even naïef) is dat er ooit weer een toenadering met (noord-)Nederland komt, dat is onze enige garantie om te overleven als taal- en cultuurgemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |