Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2011, 23:38   #241
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Zeg maar gerust de wereld.
Bron ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2011, 23:39   #242
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dat is nu wat men een " persoonlijke aanval " noemt ...
Wat heeft het privé-leven van een medeforumer met de joden/palestijnen te maken , of met Thaïland ?
Omdat hij dat zelf zo aan de grote klok heeft gehangen met veel fierheid in 20andere posts tiens.

Dus stop jij maar zelf met persoonlijke aanvallen. Nagenoeg al uw posts zijn op het randje van persoonlike pesterijen.
.
Oud 24 januari 2011, 23:41   #243
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jij en vele zionisten met u staan toch ook te juichen wanneer de vuile zionisten onschuldige Palestijnen afslachten. Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.

Deze vuile zionisten hebben helemaal geen land. Doe toch niet zo belachelijk, man.
Ik ben géén zionist. En IK wens NIEMAND een fosforbom in zijn gezicht toe. Niemand !
En tot spijt van wie het benijdt : Israël behoort wel degelijk aan de joden. waarschijnlijk voor EEUWIG en ALTIJD !
Oud 24 januari 2011, 23:43   #244
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Das zeker da. Laat u maar eens goe aan met 3 hoertjes tegelijk vandaag. Dat ge wat frustratie kwijtpeelt. Ge hebt dat verdiend.
Laag, zeer laag niveau ...Niet dat ik er van verschiet...Het komt dan ook recht vanuit het riool...
Oud 24 januari 2011, 23:43   #245
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hun besluit bevalt je niet, dus lach je het weg...Dat riekt verdacht veel naar neofascisme...
Zegt de man met ''Pro Vrije Wapendracht'' in zijn onderschrift.

Antisemitisme verwijten zijn uitgewerkt. Nu wordt het dan maar grijpen naar ''neofascisme''.

Als we maar met geladen termen kunnen smijten om mensen de mond te snoeren. Jij bent trouwens 1 van de vele onverbeterlijke islambashers en islam haters die enkel achter Israel holt vanwege je Islam haat.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 januari 2011 om 00:02.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2011, 23:46   #246
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Ik ken er niet zulke mensen.En als je de mensen van Sderot bedoelt die op de berg zaten te kijken ?Wel ik spreek dat zeker niet goed!!Maar na 8 jaar dagelijks beschoten te worden met raketten kan ik z'n reactie begrijpen.
(nogmaals ik keur dat niet goed)
En zoals je zelfs zegt,ze liggen er niet wakker van,want ze vroegen erom.

Ze hebben geen land ?De Staat Israel bestaat al 61 jaar of wist je dat niet ?
En als je de Koran zou kennen had je geweten wat de profeet zei over Erets Yisrael.
Dat stukje slagen ze over. Bij hun is het " koran �* la carte ", ze nemen er enkel uit hetgeen ze nodig hebben voor hun walgelijke eigen agenda.

Laatst gewijzigd door den dinges : 24 januari 2011 om 23:46.
Oud 24 januari 2011, 23:51   #247
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
WELK volk is compleet uitgemoordt ?
Er staat nergens voltooid verleden tijd in mijn quote, en zeker niet met dt
Niet dat ik vit op schrijffouten, maar gij rukt hier wel 1 en ander zwaar van de pot daarmee.

Als ge niet kunt lezen en al evenmin schrijven, dan is het begrijpelijk dat ge met een moet antwoorden.

Wat is de reden van uw onvoorwaardelijke pro Israel houding? Mag ik dat even vragen, zodat we dat voor de toekomst ook weten, zodat ge niet meer rond de pot kunt draaien.

.
Oud 24 januari 2011, 23:56   #248
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat stukje slagen ze over. Bij hun is het " koran �* la carte ", ze nemen er enkel uit hetgeen ze nodig hebben voor hun walgelijke eigen agenda.
Gij weet van de Koran geen reet af. En als ge dat wel consequent zou doen, dan zou ge minstens evenveel problemen hebben met de Torah en zeker met de Talmoed. Maar daar weet gij allemaal geen reet van af natuurlijk.

Uw Israel liefde is enkel gebaseerd op Islam haat. '' De vijand van mijn vijand ...'' . Gisteren stond er in uw onderschrift nog dat ge voor open wapendracht waart. maar meneer komt wel verwijten geven over neofascisme. Goe bezig jong.

.
Oud 24 januari 2011, 23:57   #249
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht

Wie gelooft dat Israelisch krapuul nog?
Een onafhankelijke onderzoekscommissie willen ze niet,
dus steken ze 2 'internationale waarnemers' in een binnenlandse commissie
en verkopen ze dat aan de wereld als een internationale onderzoekscommissie.

Als ik op internationale wateren geënterd wordt door een gewapende bende, zal ik me wel degelijk met hand & tand verdedigen... en dat zal elke schipper ter wereld blijven doen, -legitiem- zoals dat het geval is voor de laatste duizend jaar.

Geen Israeli die die geschiedenis zal veranderen!
(...ook al doen ze hard hun best)
Wat kappen ze hier nu weer binnen ? Wat een stompzinnig gewauwel, man toch ?! Overlopend van blinde haat !...
Oud 25 januari 2011, 00:02   #250
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Omdat hij dat zelf zo aan de grote klok heeft gehangen met veel fierheid in 20andere posts tiens.

Dus stop jij maar zelf met persoonlijke aanvallen. Nagenoeg al uw posts zijn op het randje van persoonlike pesterijen..
Zever. Dikwijls leg ik mijn vinger op een wonde, en dat word me dan niet in dank afgenomen. Maar...die wonde was er reeds !
Op de boodschapper schieten gaat niemand zijn problemen oplossen...Werk een beetje aan jezelf, dat zal véél beter zijn.
Oud 25 januari 2011, 00:08   #251
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zegt de man met ''Pro Vrije Wapendracht'' in zijn onderschrift.

Antisemitisme verwijten zijn uitgewerkt. Nu wordt het dan maar grijpen naar ''neofascisme''.

Als we maar met geladen termen kunnen smijten om mensen de mond te snoeren. Jij bent trouwens 1 van de vele onverbeterlijke islambashers en islam haters die enkel achter Israel holt vanwege je Islam haat..
Zever. Ik haat niemand. Godsdienstwaanzinnigen - hetzij islamieten of anderen - zijn in mijn ogen zieke mensen, die moeten genezen worden.
Wat Israêl betreft, ik bewonder de moed van die mensen . Zij staan met 6 miljoen inwoners tegenover 1.5 miljard vijandige moslims. En doe er nog maar een miljard westerse blanken bij, die hen OOK haten. Toch houden ze stand.
En wat " Pro Vrije Wapendracht " met neofascisme te maken heeft mag je mij eens uitleggen ?
Oud 25 januari 2011, 00:13   #252
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Er staat nergens voltooid verleden tijd in mijn quote, en zeker niet met dt
Niet dat ik vit op schrijffouten, maar gij rukt hier wel 1 en ander zwaar van de pot daarmee.

Als ge niet kunt lezen en al evenmin schrijven, dan is het begrijpelijk dat ge met een moet antwoorden.

Wat is de reden van uw onvoorwaardelijke pro Israel houding? Mag ik dat even vragen, zodat we dat voor de toekomst ook weten, zodat ge niet meer rond de pot kunt draaien.

.
Die mensen hebben al zoveel vijanden, waarom zou ik mee moeten doen aan het jodenbashen ? Omdat zowel links, rechts als moslim het doet ? " Wij vinden elkaar in een gezamelijke haat " , is d�*t je ding ?
Laat die mensen gerust, het enige dat die willen is in vrede in hun Eigen Land leven.
Oud 25 januari 2011, 00:19   #253
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij weet van de Koran geen reet af. En als ge dat wel consequent zou doen, dan zou ge minstens evenveel problemen hebben met de Torah en zeker met de Talmoed. Maar daar weet gij allemaal geen reet van af natuurlijk.

Uw Israel liefde is enkel gebaseerd op Islam haat. '' De vijand van mijn vijand ...'' . Gisteren stond er in uw onderschrift nog dat ge voor open wapendracht waart. maar meneer komt wel verwijten geven over neofascisme. Goe bezig jong.

.
Vandaag staat dat nog in mijn handtekening...waar het verband met neofascisme ? In een land waar de flikken hun werk niet ( kunnen, willen, durven ?... ) doen, het recht willen zélf mijn veiligheid te verzekeren, desnoods met een wapen, is dat neofascisme ? Enkel en alleen overlevingsinstinct zou ik zeggen.
Een beetje zoals de joden in Israêl, die verweren zich met 1 tegen 100, zoals ze kunnen, en tot nu toe, met succes. Ik vind dat goed van hun.
Wat de islam betreft, ik hoop maar één ding, dat de gelovigen daarvan genezen voor dat heel de wereld om zeep is. Maar haten doe ik ze niet.
Oud 25 januari 2011, 01:14   #254
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Laag, zeer laag niveau ...Niet dat ik er van verschiet...Het komt dan ook recht vanuit het riool...
Wie daar om vraagt moet daar niet van opkijken.

Woorden die uit een riool komen? Je kraamt weer wartaal uit.
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 01:15   #255
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze vuile zionisten hebben helemaal geen land. Doe toch niet zo belachelijk, man.
Tuurlijk hebben ze een land.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 01:24   #256
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Die mensen hebben al zoveel vijanden, waarom zou ik mee moeten doen aan het jodenbashen ? Omdat zowel links, rechts als moslim het doet ? " Wij vinden elkaar in een gezamelijke haat " , is d�*t je ding ?
Laat die mensen gerust, het enige dat die willen is in vrede in hun Eigen Land leven.
Er is een reden voor dat bashen. Wanneer ze zich eindelijk menselijk gedragen, de bezetting, apartheid, terreur, oorlogsmisdaden eindelijk stopzetten zal je mij niet meer horen, want dan is er ook geen reden toe.

Of op joden mag je geen kritiek hebben volgens uw beperkt denkvermogen?
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 06:59   #257
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tema Bekijk bericht
Je hebt verstand gebruik het dan. Je hebt het voortdurend over 'vuile zionisten'. Wat is zionisme? Wie is de grondlegger van het zionisme? Wat is de geschiedenis die eraan voorafgaat?
De Zionististen hebben de Joodse cultuur, zowel de Ashkenazische als de Sefardische, vernietigd. Wie spreekt er vandaag nog Yiddisch, wie nog Ladino? Niemand, zoals Hitler en de Zionisten wilden. De Zionisten zijn de ergste vijanden van het Jodendom.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 09:56   #258
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben géén zionist. En IK wens NIEMAND een fosforbom in zijn gezicht toe. Niemand !
En tot spijt van wie het benijdt : Israël behoort wel degelijk aan de joden. waarschijnlijk voor EEUWIG en ALTIJD !
En ik moet uw leugens geloven? Ge wenst onschuldige mensen een fosforbom in het gezicht. Hoe vredelievend allemaal.
Oud 25 januari 2011, 10:03   #259
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Laten we allen in vrede leven met elkaar' en dat uit de mond van een vreemdelingenhater/moslimhater. Was jij niet degene die vaak heeft geschreven dat vreemdelingen het moeten afbollen? Was jij niet degene die opkomt voor de doodstraf? Strijd voor een vrije wapenhandel?

Hoe schattig allemaal..

Straks begint ge uw eigen leugens nog te geloven..
Oud 25 januari 2011, 10:43   #260
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij en vele zionisten met u staan toch ook te juichen wanneer de vuile zionisten onschuldige Palestijnen afslachten. Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.

Vanwaar die haat?

Of is het, zoals Ayaan Hirsi Ali ooit uitlegde, een resultaat van uw opvoeding?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be