![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een staaltje van medeplichtigheid : |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() oeis! zoals in: Windows wordt gemaakt door Bill Gates, Gates is ne vuilen amerikaan, al degenen die Windows gebruiken zijn medeplichting aan de oorlog in Afghanistan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb uw idiote vragen al meermaals beantwoord, blijkbaar wil of kan jij het niet begrijpen. Ivm Afghanistan verwijs ik u graag naar dit persbericht.... http://www.independent.co.uk/news/wo...h-2000507.html Het is wel duidelijk dat het om veel meer gaat... namelijk $$$$. Laatst gewijzigd door Wisord : 30 januari 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je akkoord gaan dat "deporteren van alle moslims" niet "kritiek op de islam" is, maar regelrechte moslimhaat? Citaat:
Ik hoop dat jij ook voorstander bent van onderwijs voor alle kinderen. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644 Krijg ik nu een antwoord op die overige vragen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wil jij daar de bank bij betrekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, uiteraard is het van belang WAAROM MEISJES onderwijs ontzegd wordt, hoe kun je anders de situatie veranderen? Dat vind ik dus uw wollig geklep; de oorzaken doen er niet toe, u staat er niet eens bij stil dat het niet over ALLE KINDEREN GAAT MAAR SPECIFIEK OVER MEISJES en vraagt dan ik alle ernst of ik wel voor onderwijs voor alle kinderen ben? JA IK BEN VOOR ONDERWIJS VOOR ALLE KINDEREN EN IN HET BIJZONDER VOOR MEISJES! Welke vragen werden volgens jou niet beantwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als jij geen onderscheidt kan maken tussen haat en kritiek, kan je niet oordelen of kritiek het zwijgen wordt opgelegd; of dat haat wordt bestreden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik praat zo geen ideologie goed. Hoe kan jij in vredesnaam keer op keer zo'n leugens vertellen? Ik heb het je al eerder gezegd. Als jij wil discussiëren met iemand die zo'n ideologie goedpraat; maak een dubbelnick aan en discussieer met je eigen. Maar stop met je leugens! Kan je uitleggen hoe je tot deze vaststelling komt? waarbij deze vaststelling = "In feite doet u aan een nieuwe vorm van fascisme, " http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=204 Laatst gewijzigd door artisjok : 30 januari 2011 om 17:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Vreemdeling
|
![]() "Racisme" werkt bijna niet meer voor links om hun tegenstanders in het debat in 1 x het zwijgen op te leggen. Daarom heeft links een nieuw woordje bedacht: "islamofobie". Met het zelfde doel natuurlijk.
Meer is daar niet over te zeggen en meer hoeft er ook niet over gezegd te worden. Verder ook niks van aan trekken van dat soort pogingen om te intimideren.
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fout, de karikatuur van de moslim die oa jij opsteld voor dit racisme zonder ras is van belang in dit woord . Daar moslims zijn geen ras is..., richt je nog steeds alle vormen van discriminatie en geweld op hen net zoals bij racisme . Islamofobie weigeren ze te aanzien als een probleem. Islamofobie is nochtans net zo smerig als racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En islamofobie is ook helemaal geen probleem. Islamisering wel.
![]() |
![]() |
#254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ieder normaal mens ziet dat zo, Artisjok.
![]() |
#255 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-tegen enkele fundamentele rechten waarvoor onze voorouders gevochten hebben
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet een makkie voor je zijn, komaan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik discrimineer niet, maar je legt anderen graag woorden in de mond die niet gezegd zijn, onderwijs is voor alle kinderen belangrijk maar in het bijzonder voor meisjes; wanneer een ideologie vooral hen onderwijs ontzegd, zelf jij zou dat kunnen begrijpen wanneer je die inspanning zou leveren daar eens over na te denken! Religie houdt armoede mee in stand, al eens over NAGEDACHT of kleppen we verder? En u doet niets anders dan goedpraten, u bent de eerste om met dooddoeners aan te komen zoals" ergens anders bestaat het probleem ook" of " anderen doen het ook" of "armoede is de oorzaak" . U gaat zelfs zo ver te beweren dat wanneer religie niet de oorzaak is, we niets doen!Kunt u DIE UITSPRAAK EVEN TOELICHTEN? Dat is namelijk precies wat ik bedoel met de nieuwe vorm van fascisme! U uit nergens kritiek op islam die meisjes onderwijs ontzegd, maar insinueert wel dat wanneer religie gene rol speelt er voor het probleem ook geen belangstelling is, dat is dus het nieuwe fascisme! Licht uw miskleun maar eens behoorlijk toe! Laatst gewijzigd door alice : 30 januari 2011 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Post 202 en 218 Alice, en nu niet rond de pot draaien.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo lang de Islam geen verlichting doormaakt, afstapt van het idee dat het de samenleving moet regelen en zich terugtrekt tot de privésfeer, zoals het christendom heeft gedaan, is het een politieke ideologie, waar je perfect tegen kan zijn. Meer nog, er is helemaal niets mis met de vraag van mensen om de politieke Islam zo veel mogelijk te bannen. De politieke islam is namelijk een ondemocratische ideologie, die veel meer weg heeft van het fascisme dan al het gene jij voor fascisme uitmaakt.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 31 januari 2011 om 03:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Draagt dit bij tot de discussie? Citaat:
Citaat:
Draagt dit bij tot de discussie? Citaat:
Citaat:
nu je weet waarom meisjes onderwijs ontzegd wordt, hoe ga je iets aan die situatie wijzigen?Blijkbaar kan je daar niet op antwoorden. Citaat:
Geraak jij in een discussie echt niet verder dan leugens neerschrijven. |
|||||||||
![]() |
![]() |