![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat jouzelf betreft : moest België een periode meemaken zoals in de jaren 40, en door een buitenlandse mogendheid bezet worden, hoeft er op jou niet gerekend te worden om in het verzet te gaan dus ? Niet dat dit mij verwonderd... |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
Khadafi word ook beschoten. En niet enkel door een deel van zijn eigen landgenoten.
Laatst gewijzigd door den dinges : 12 juni 2011 om 22:57. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
omdat ik van mening ben dat je uzelf maar als 1 nationaliteit kan profileren. Ofwel voel je u 100% Belg ,ofwel voel je u 100% Marokkaan,Turk, Italiaan, Amerikaan,enz... En zoals ik zeg...mijn mening, da's gewoon hoe ik mij er bij voel. Ik wil gerust heel mijn boeltje pakken en naar Griekenland verhuizen....daar op de buiten,dicht bij de kust een B&B openen,en volop genieten van de pracht van het landschap . Maar ik blijf een Belgische (allé ja, een Vlaamse Nooit zou ik mijn nationaliteit opgeven. Vandaar ook mijn vraag in het begin van dit topic....waarom wil het merendeel van de Marokkanen in ons lans de dubbele nationaliteit? Zeggen zelf dat ze evengoed Belg zijn als jij en ik.....maar toch willen ze hun Marokkaanse nationaliteit niet opgeven. En daar heb ik het moeilijk mee .
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Banneling
|
Ah, jij gaat een sit-in doen ofzo ? Met een plakkaat op straat gaan staan, protesteren, en wachten tot de tanks je vermorzelen ? Of wat ?
Als je land bezet is door vreemde invallers, op welke manier wil jij je dan verzetten ? Een andere manier als gewapend verzet, bedoel ik ? Je moet wel beseffen dat je met mensen bezig bent die een machtspositie hebben, en niet naar rede luisteren. |
|
|
|
|
|
#251 |
|
Banneling
|
Er zijn spijtig genoeg ( veel ) mensen die niets anders verstaan als geweld. De mens is nog steeds dezelfde als 10.000 jaar geleden, alle technologische vooruitgang ten spijt.
Een onwetende barbaar met een ultramodern vuurwapen blijft nog steeds een onwetende barbaar. En economische " oorlog " is in feite nog wreedaardiger. |
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zie Libië, Afghanistan, Irak, Palestina,.... Dat lost toch niets op. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 juni 2011 om 08:22. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Banneling
|
Je overgeven zonder terug te vechten lost nog minder op.
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar allez, in feite deden ze dat natuurlijk. Ze capituleerden zelfs voordat ze de grens hadden overgestoken. Zouden de GI's ons nu ook weer moeten komen redden? engeland is namelijk al total loss op het moment. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 juni 2011 om 08:56. |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sorry Suqar, we zijn ferm aan het afwijken. |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
uw totaal gebrek aan voorstellingsvermogen begint dramatische vormen aan te nemen. Misschien toch eens een bezoekje aan de "voorstellings"dokter? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 juni 2011 om 09:05. |
|
|
|
|
|
|
#257 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Weet jij iets over het verzet uit WO2? Denk jij dat die gewapenderhand de Duitse soldaten aanvielen. Dat zou zelfmoord geweest zijn. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Minister
|
Citaat:
Al die dappere mannen en vrouwen vielen de nazi's gewapenderhand aan en kregen het soms zelfs voor elkaar om delen van hun bezette land weer (tijdelijk) te bevrijden. Dat waren dus geen collaborateurs of lafaards, maar mensen die wisten dat vrijheid niet zomaar vanzelf komt, maar dat daarvoor letterlijk gevochten moet worden. Mensen voor wie wij het grootste respect dienen te hebben.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 13 juni 2011 om 12:09. |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|