![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar een kleine minderheid niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Interessant stukje (ondertussen volledig off topic): Muslim Inbreeding: Impacts on intelligence, sanity, health and society Massive inbreeding within the Muslim culture during the last 1.400 years may have done catastrophic damage to their gene pool. The consequences of intermarriage between first cousins often have serious impact on the offspring’s intelligence, sanity, health and on their surroundings Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is geen inteelt maar incest.
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hij spreekt beide landstalen, kan duidelijk met pc werken, heeft een job, betaalt mee aan de staat, hij heeft een blanco strafblad, ... Vind je dat hij niet is aangepast? In welk opzicht vind je dat Moor moet opkrassen naar Marokko? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat uw vraag betreft: wat interesseert ons dat? Ik lig alvast niet wakker van wat één of andere racistische speknek van mij denkt zulle. Echt niet hoor. En geloof me vrij, de meerderheid deelt mijn mening.
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent ook fan van Chè zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Ik spreek niet voor de meerderheid. Ik weet bij voorbaat hoe mijn landgenoten denken. En ik ben er vrij zeker van dat ze mijn mening zouden delen.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het mocht al helpen als de criminiele gruweldaden niet meer worden ontkend,minimaliseerd of worden goed gepraat
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Die worden toch niet goed gesproken of geminimaliseerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Ik bedoel het niet verkeerd. Ik typ maar wat ik denk. En waarlijk, wat jullie van Marokkanen denken kan ons geen reet schelen. Neem het me niet kwalijk maar jullie plaat blijft hangen en het gezeik over Marokkanen begint een ziekelijke obsessie te worden. Maar je hebt gelijk, ik zal je wat liefdevoller moeten aanspreken.
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 oktober 2011 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik bedoel daarmee simpelweg dat je moet kijken naar wat een mens doet, wat hij zegt, hoe hij zich gedraagt, en daar mag je een oordeel over vellen. Niet dat zijn bompa uit het Rif gebergte komt, net zomin wij autochtonen moeten veroordelen om wat hun bompa in '40 - '45 heeft gedaan en andere van die onzin. Zijn stelling lijkt me toch zeer juist te zijn : hij is hier geboren, werkt hier, doet dus bijdragen aan de SZ, belastingen zoals iedereen, wat is het probleem ? Verliezen zij ons vermogen om het verschil te zien met parasieten die hele dagen langs de straat lopen, hun zuster met een laken rond hun kop laten rondlopen, overal boel maken ? Zoiets staat in mijn boek onder de rubriek : "crapuul". Maar dat is net zo voor autochtonen die hetzelfde levenspatroon volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of twee? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Post 224 en 255.
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
We kunnen weer eens raden van welke afkomst die jongens zijn ... Als ik de strategie van deze schoften zo zie, hyenagedrag, met vier een meisje aanvallen, omsingelen, in een hoek dringen en dan verkrachten, heb ik al zéér sterke vermoedens... En nu is het enkel nog wachten op het hysterische gekrijs van de allochtoon-knuffel-zotten die zullen zeggen dat niemand weet welke nationaliteit de daders hadden. Wie weet zijn het wel Vlaamse boerenjongens vanuit Bachten-de-Kuppe gaan ze zeggen, onder invloed van Trappistenbier... Laatst gewijzigd door den dinges : 5 oktober 2011 om 23:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |