![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() -De hoezen van onze Doggybags ga ik ook steeds wassen in een wassallon om ze daarna ook daar in de droogkast te stoppen. Inderdaad ,om zelf geen hondenharen in mijn wasmachine en droogkast te hebben.
-Halflege tot lege bokalen worden hier ook nooit afgewasen voor we ze in de glasbak deponeren. -Mensen die voor mij lopen te slenteren in een warenhuis of in de stad , en die niet reageren op mijn "pardon, mag ik eventjes langs" , die ram ik vol op hun hielen met mijn winkelkarretje of met mijn schoenmaat 38 . Boze reacties als "Een pardon kan er ook niet vanaf zeker" krijgen van mij als repliek: "die pardon had ik al gezegt maar je hoorde het toen niet" -Iemand die in het Frans de weg komt vragen , die leg ik dat met plezier uit....in het Nederlands. Idem op mijn werk: Franstalige klanten worden steevast bediend in het Nederlands. -Varkensworst durft in ons warenhuis al eens verkocht worden als zijnde kalfsworst aan Moslims/Moslima's. Idem voor gehakt.
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De supermarkt waar ik werk ,da's ergens in een plattelandsgemeente. Er zijn maar 2 supermarkten en 1 slager. Dus tja, veel keuze hebben ze niet. ![]()
![]() |
![]() |
#247 |
Gouverneur
|
![]() De meeste mensen waren er beter nooit geweest. Toen ik dat onlangs zei op een babyborrel noemde de persverse mama mij inhumaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor een perverse mama is jouw idee juist te noemen. Een persverse mama moet je nog een beetje laten bekomen. Laatst gewijzigd door Biggles : 14 januari 2012 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Gouverneur
|
![]() Neen, onder mama's worden al meer dan genoeg eieren gelegd. Het vermogen om zich voor te planten lijkt ondertussen iets waarvoor je bewondering zou moeten hebben. Ik voel mij bij de verheerlijking van het ouderschap meestal erg ongemakkelijk, maar omdat ik niemand niet wil kwetsen, wens ik elke ouder het beste. (Zo bleek ik op de babyborrel toch nog menselijk te zijn.)
Laatst gewijzigd door Dope : 14 januari 2012 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Gouverneur
|
![]() Als mijn ouders mij niet hadden bijeengeneukt, zou de wereld veel beter zijn, voor mij toch in elk geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Vreemdeling
|
![]() Ik haat jullie allemaal:
Oh en Max Van Dietschland: ik print foto's van Verschaeve uit, dan masturbeer ik me en stort ik mijn zaad er over uit.
![]() |
#253 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hou van jou Maarten Luther Pimp.
Je bedoelt natuurlijk Limburgers. Was vERCHAVE MISSCHIEN UIT oUDENBURG? |
![]() |
![]() |