![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed van u. Dat ontslaat u niet van de plicht u te verantwoorden voor het aanwenden van een ronduit fascistisch begrippenarsenaal.
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga maar weer vlug Suske en Wiske lezen Quercus.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand die een grafzerk publiceert van een medeforummer is een regelrechte smeerlap. Ik raad je dan ook aan klacht neer te leggen bij de moderatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag, gij völkisch-fascistische oosterling.
![]() |
#248 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het is nochtans niet de eerste keer dat dat gebeurt. ik zie niet in hoe je een smeerlap kan zijn; hooguit een grapjas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kent me van haar noch pluim en je trekt al conclusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb zelf al gezegd dat ze soms met goede primeurs komen. Ik heb een redelijk goed beeld van Humo, ik lees het al van jongsafaan. Mijn ouders kochten het, en ik doe het ook. Ik lees het met kritische blik. Het artikel rond N-VA is van een erbarmelijke kwaliteit vergeleken met andere artikelen. zie ook 109 en 144. Er is vanalles dat gewoon niet klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier moeten we toch terdege ernstig onze wenkbrauwen beginnen te fronsen. Want iemand met een ontvankelijke kijk op de politieke zaken zou dit inderdaad moeten kunnen. Maar ja, als partijslaaf is dit voor u wat te hoog gegrepen vrees ik .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeeeeg... ik geniet er nog zo van als onze System weer eens uit zijn pseudo-wetenschappelijk rolletje valt. En gij gaat ons dat afnemen ?
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens in post 109. Daar gaf ik zowaar kritiek op BDW. Die is wel weerlegd in post 144. Maar kom. Conclusie ik denk zelf na. Van u moeten we op niet al teveel kritische vragen of antwoorden rekenen. Ik wacht al heel lang op een zinnig antwoord van u wat betreft de 5% groei aan de inkomsten belasting. Waar de communautaire akkoorden gestoeld zijn. Aangezien die groei er niet is, zijn in feite ook de communautaire akkoorden dikken bullshit. Ook de begroting trekt op niks. 250 miljoen die men denkt te stelen van Electrabel. Notaris Btw, firmawagen, tsjakka dokken, digitale televisie, dokken, en ga zo maar door. Het is een echte belastingsregering. Onverdedigbaar en dus valt men de grootste oppositie partij aan. Om de eigen zwakte te verhullen. En u doet duchtig mee. Enige kritische kijk op de zaak heeft u totaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze wilden hun ongelijk niet toegeven. Het was het sumum van uit de bocht gaan. Veel en veel erger dan wat eender welk ander blad al gedaan heeft. En ik noem dat gevaarlijk. Dat is mijn mening, u mag daar een ander woord voor gebruiken daar heb ik geen problemen mee. Ik ben al lang blij dat u het met mij eens bent dat dit geval een serieuze uitschuiver was van Humo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geef gewoon weer hoe ik, op basis van zijn artikelen hem politiek zou plaatsen. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten. Geen enkele wetstraat journalist en al zeker geen columnist zal ooit zijn eigen kleur en gedachtengoed publiek maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |