Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2012, 18:57   #241
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Bah, wat een fascistisch begrip hanteert u hier toch al weer.
Net zoals voor uw geestesgenoot wat eerder, ook voor u: ik zal hier maar niet beginnen over de wet van Murphy... enz, enz.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 19:00   #242
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Net zoals voor uw geestesgenoot wat eerder, ook voor u: ik zal hier maar niet beginnen over de wet van Murphy... enz, enz.
Goed van u. Dat ontslaat u niet van de plicht u te verantwoorden voor het aanwenden van een ronduit fascistisch begrippenarsenaal.
Oud 4 januari 2012, 19:01   #243
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed van u. Dat ontslaat u niet van de plicht u te verantwoorden voor het aanwenden van een ronduit fascistisch begrippenarsenaal.
Ga maar weer vlug Suske en Wiske lezen Quercus.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 19:08.
Oud 4 januari 2012, 19:01   #244
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Op dit moment kun je hem op basis van wat hij schrijft niet anders catalogeren dan puur n-va.
Eerder anti traditionele partijen (al is dat voor sommigen hetzelfde als pro N-VA).
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 19:25   #245
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Gelieve uw prentje opnieuw te maken. Ik heb daar niet graag een kruis op. Bovendien, waar haalt u het dat ik reeds overleden ben? Doet u soms mee aan spiritistische sessies?
Iemand die een grafzerk publiceert van een medeforummer is een regelrechte smeerlap. Ik raad je dan ook aan klacht neer te leggen bij de moderatie.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 19:32   #246
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Iemand die een grafzerk publiceert van een medeforummer is een regelrechte smeerlap. Ik raad je dan ook aan klacht neer te leggen bij de moderatie.
Oud 4 januari 2012, 19:34   #247
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Graag, gij völkisch-fascistische oosterling.
Oud 4 januari 2012, 19:34   #248
Noorderlicht
Lokaal Raadslid

Noorderlicht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
het is nochtans niet de eerste keer dat dat gebeurt. ik zie niet in hoe je een smeerlap kan zijn; hooguit een grapjas.
Noorderlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 19:36   #249
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zoals de 'neutrale' artikels van Rik van Cauwelaert in de Knack en die van Donckier in HBL
Beste kerel, je werkt op mijn zenuwen. Denk je nu echt dat ik niet in staat ben om te zien dat een artikel eventueel ook teveel pro N-VA is.
Je kent me van haar noch pluim en je trekt al conclusies.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 19:41   #250
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
De artikelen over Notaris X waren een dikke blunder door Humo. En ze zullen het geweten hebben. Maar daarom is Humo nog geen 'gevaarlijk' blad. Humo was ook één van de eerste bladen die schreef over pedofilieschandalen in de kerk om nu maar wat te zeggen.
Die artikelen rond notaris x hebben onschuldigen schade berokkend. Sorry dat ik dat gevaarlijk vind.
En ik heb zelf al gezegd dat ze soms met goede primeurs komen. Ik heb een redelijk goed beeld van Humo, ik lees het al van jongsafaan. Mijn ouders kochten het, en ik doe het ook. Ik lees het met kritische blik.
Het artikel rond N-VA is van een erbarmelijke kwaliteit vergeleken met andere artikelen. zie ook 109 en 144. Er is vanalles dat gewoon niet klopt.
Oud 4 januari 2012, 19:42   #251
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Hop weer beledigen. Als je uw gelijk niet kan halen kan je natuurlijk beginnen te pesten.
Oud 4 januari 2012, 19:45   #252
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht Bekijk bericht
het is nochtans niet de eerste keer dat dat gebeurt. ik zie niet in hoe je een smeerlap kan zijn; hooguit een grapjas.
Je snapt blijkbaar het verschil niet tussen een grapje en een smakeloze insinuatie. Er zijn grenzen die je niet overschrijdt.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 19:45   #253
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Beste kerel, je werkt op mijn zenuwen. Denk je nu echt dat ik niet in staat ben om te zien dat een artikel eventueel ook teveel pro N-VA is.Je kent me van haar noch pluim en je trekt al conclusies.
Hier moeten we toch terdege ernstig onze wenkbrauwen beginnen te fronsen. Want iemand met een ontvankelijke kijk op de politieke zaken zou dit inderdaad moeten kunnen. Maar ja, als partijslaaf is dit voor u wat te hoog gegrepen vrees ik .
Oud 4 januari 2012, 19:48   #254
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hop weer beledigen. Als je uw gelijk niet kan halen kan je natuurlijk beginnen te pesten.
Zeeeeg... ik geniet er nog zo van als onze System weer eens uit zijn pseudo-wetenschappelijk rolletje valt. En gij gaat ons dat afnemen ?
Oud 4 januari 2012, 19:51   #255
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeeeeg... ik geniet er nog zo van als onze System weer eens uit zijn pseudo-wetenschappelijk rolletje valt. En gij gaat ons dat afnemen ?
Goed zo, één bank vooruit. Weg van die kruidjes-roer-me-niet.
Oud 4 januari 2012, 19:55   #256
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die artikelen rond notaris x hebben onschuldigen schade berokkend. Sorry dat ik dat gevaarlijk vind.
En ik heb zelf al gezegd dat ze soms met goede primeurs komen. Ik heb een redelijk goed beeld van Humo, ik lees het al van jongsafaan. Mijn ouders kochten het, en ik doe het ook. Ik lees het met kritische blik.
Het artikel rond N-VA is van een erbarmelijke kwaliteit vergeleken met andere artikelen. zie ook 109 en 144. Er is vanalles dat gewoon niet klopt.
Ieder blad gaat wel eens uit de bocht. Zowel het Laatste Nieuws als de Standaard, als de Flair, als Dag Allemaal, als De Morgen...als... . Maar daarom zijn dit nog geen 'gevaarlijke' bladen.
Oud 4 januari 2012, 19:55   #257
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier moeten we toch terdege ernstig onze wenkbrauwen beginnen te fronsen. Want iemand met een ontvankelijke kijk op de politieke zaken zou dit inderdaad moeten kunnen. Maar ja, als partijslaaf is dit voor u wat te hoog gegrepen vrees ik .
Zoals jij slaafs Beke en DeCroo volgt, zou het woordje misschien meer op u van toepassing zijn ? Partijslaafje is trouwens een belediging, en dat is tegen de forumregels, u heeft er vanavond al minstens 3 keer tegen geschonden.
Kijk maar eens in post 109. Daar gaf ik zowaar kritiek op BDW. Die is wel weerlegd in post 144. Maar kom. Conclusie ik denk zelf na.
Van u moeten we op niet al teveel kritische vragen of antwoorden rekenen.
Ik wacht al heel lang op een zinnig antwoord van u wat betreft de 5% groei aan de inkomsten belasting. Waar de communautaire akkoorden gestoeld zijn. Aangezien die groei er niet is, zijn in feite ook de communautaire akkoorden dikken bullshit. Ook de begroting trekt op niks. 250 miljoen die men denkt te stelen van Electrabel. Notaris Btw, firmawagen, tsjakka dokken, digitale televisie, dokken, en ga zo maar door.
Het is een echte belastingsregering. Onverdedigbaar en dus valt men de grootste oppositie partij aan. Om de eigen zwakte te verhullen. En u doet duchtig mee. Enige kritische kijk op de zaak heeft u totaal niet.
Oud 4 januari 2012, 19:57   #258
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ieder blad gaat wel eens uit de bocht. Zowel het Laatste Nieuws als de Standaard, als de Flair, als Dag Allemaal, als De Morgen...als... . Maar daarom zijn dit nog geen 'gevaarlijke' bladen.
Bij notaris X bleef humo volharden, daar gaat het om.
Ze wilden hun ongelijk niet toegeven.
Het was het sumum van uit de bocht gaan. Veel en veel erger dan wat eender welk ander blad al gedaan heeft.
En ik noem dat gevaarlijk. Dat is mijn mening, u mag daar een ander woord voor gebruiken daar heb ik geen problemen mee. Ik ben al lang blij dat u het met mij eens bent dat dit geval een serieuze uitschuiver was van Humo.
Oud 4 januari 2012, 20:05   #259
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Eerder anti traditionele partijen (al is dat voor sommigen hetzelfde als pro N-VA).
Ik geef gewoon weer hoe ik, op basis van zijn artikelen hem politiek zou plaatsen. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten. Geen enkele wetstraat journalist en al zeker geen columnist zal ooit zijn eigen kleur en gedachtengoed publiek maken.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 20:05   #260
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bij notaris X bleef humo volharden, daar gaat het om.
Ze wilden hun ongelijk niet toegeven.
Het was het sumum van uit de bocht gaan. Veel en veel erger dan wat eender welk ander blad al gedaan heeft.
En ik noem dat gevaarlijk. Dat is mijn mening, u mag daar een ander woord voor gebruiken daar heb ik geen problemen mee. Ik ben al lang blij dat u het met mij eens bent dat dit geval een serieuze uitschuiver was van Humo.
Ik denk dat Humo, al bij al, vele heilige huisjes en taboe's heeft doen sneuvelen in zijn lange 'loopbaan', gaande van de dioxine-crisis, via incest en pedofilie, naar de vervuiling van de noordzee, de witte boordscriminaliteit, doping in de sport, huisjesmelkers, kinderprostitutie en noem maar op. Waarmee ik uitschuivers van dit blad natuurlijk niet goedpraat

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 20:09.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be