Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2012, 10:18   #241
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
Als ik hier alles eens op een rij zet ben ik nu nog véél minder op mijn gemak t.o.v. de NV-A achterban dan ik al was.

Commentaren in de zin van: N-VA-ers is alles toegelaten want de integriteit van hen is onaantastbaar, want zij hebben het "heilige" doel voor ogen, verontrusten me echt.

Natuurlijk besef ik ook wel dat de heethoofden hier (hopelijk) een kleine minderheid uitmaken van het NV-A kiesvee, maar toch.
Nee hoor, in hun utopische waandenkbeelden van een onafhankelijk vlaanderen is alles gepermitteerd. Het zijn kritiekloze volgers...
Oud 29 juni 2012, 10:19   #242
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Nee hoor, in hun utopische waandenkbeelden van een onafhankelijk vlaanderen is alles gepermitteerd. Het zijn kritiekloze volgers...
Je ijlt. Niets nieuws onder de zon.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 10:20   #243
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je ijlt. Niets nieuws onder de zon.
Geeeuw, jij raast, niets nieuws onder de zon...
Veeg het schuim nu van je mond en reageer als een volwassene.
Oud 29 juni 2012, 10:42   #244
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geeeuw, jij raast, niets nieuws onder de zon...
Veeg het schuim nu van je mond en reageer als een volwassene.
Razen? Waar ziet u geraas? Ik doe simpelweg een vaststelling. U raakt mijn koude kleren niet. Ik zou het heel wat moeilijker hebben met mensen die mij in een discussie met argumenten onder tafel babbelen. Wat u doet staat daar mijlenver van. Je bent een zoethoudertje, meer niet. Weet je wat razen is? Uw onderschrift en avatar bijvoorbeeld. Hoe gefrusteerd moet je eigenlijk niet zijn om elk bericht te eindigen met het uitschelden van iemand die uw mening niet deelt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 29 juni 2012 om 10:43.
Oud 29 juni 2012, 10:55   #245
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Razen? Waar ziet u geraas? Ik doe simpelweg een vaststelling. U raakt mijn koude kleren niet. Ik zou het heel wat moeilijker hebben met mensen die mij in een discussie met argumenten onder tafel babbelen. Wat u doet staat daar mijlenver van. Je bent een zoethoudertje, meer niet. Weet je wat razen is? Uw onderschrift en avatar bijvoorbeeld. Hoe gefrusteerd moet je eigenlijk niet zijn om elk bericht te eindigen met het uitschelden van iemand die uw mening niet deelt.
Argumenten zegt hij
U speelt het altijd persoonlijk en alhoewel u mij hetzelfde verwijt verandert dat feit niet.
Oud 29 juni 2012, 11:07   #246
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Argumenten zegt hij
U speelt het altijd persoonlijk en alhoewel u mij hetzelfde verwijt verandert dat feit niet.
Denkt u dat u met een batterij aan smileys uw berichten wat meer kracht bijzet of zo?

Uw avatar, 4 smileys en dergelijk onderschrift en u verwacht dat mensen met u in debat gaan? Dan heb ik het nog niet eens over de inhoud van uw "bijdrages" Jongens toch.
Oud 29 juni 2012, 11:13   #247
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tijdens de afgelopen onderhandelingen werd er luidop gedacht en gesproken over plan B. Ben je wel zeker dat je de juiste mensen "utopische waandenkbeelden" over de toekomst van dit land toeschrijft?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 13:22   #248
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denkt u dat u met een batterij aan smileys uw berichten wat meer kracht bijzet of zo?

Uw avatar, 4 smileys en dergelijk onderschrift en u verwacht dat mensen met u in debat gaan? Dan heb ik het nog niet eens over de inhoud van uw "bijdrages" Jongens toch.
Mijn beste, u bent intellectueel niet in staat tot een debat. En over die bijdrages, iets wat u niet bevalt is daarom niet minder waar.
Oud 29 juni 2012, 13:56   #249
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Jan Jambon heeft ten eeerste niets met de Vlaamse regering, zelfs niet met het Vlaamse beleid te maken.
India is de bakermat van de diamant: het is dan ook normaal dat een parlementaire lobbyfractie waarin mensen van allerlei partijen vertegenwoordigd zijn contacten onderhoudt met de Indiase diamantindustrie. Of moet men die negeren omdat aan paar 'andersdenkenden' daar politiek garen willen uit spinnen door alleen de mogelijke negatieve kant van lobbywerk in de kijker te zetten en depositieve kanten te negeren?
Ik ken ook nog een Belgische premier die er geen graten in zag tijdens zijn politieke carrière ook bestuurder te zijn van Inbev en verschillende andere bedrijven.
Dat had met zijn objectiviteit niets te maken, volgens hem. Stella werd groot en de werkgelegenheid in België werd gereduceerd.
En dan komen zo enkele jaren later dingen aan de oppervlakte drijven, waarbij je maar een optel sommetje moet maken, om te weten hoe uitgestelde beloningen werken.
Zou hij voor zich en zijn kinderen, misschien een eeuwige indexsprong durven voorstellen?
Misschien wil hij zijn inkomsten in belastingparadijzen op zijn naam, een trust of een management vennootschap meedelen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 14:12   #250
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is uiteraard een reactie van een zeer volwassen persoon.
Wat soort reactie verwacht u hier eigenlijk op ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 14:15   #251
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn beste, u bent intellectueel niet in staat tot een debat. En over die bijdrages, iets wat u niet bevalt is daarom niet minder waar.
Kwenie, maar de bijdrages van fox zijn doorgaans stukken beter dan de uwe. Kort, krachtig en to the point. In deze draad heeft u niet meer gedaan dan op een niet inhoudelijke manier alle N-VA kiezers over dezelfde kam geschoren en beledigd.
Wat is het probleem, zijn de examens u niet bevallen, ben je gebuisd en kom je jezelf een beetje afreageren ?

Kijk jacobus is ook links, maar die zit de mensen hier tenminste niet af te zeiken. Voor zo iemand kan ik alleen maar respect opbrengen.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 29 juni 2012 om 14:17.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 14:31   #252
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Typische reactie van flaminganten wanneer ze argumenten meer vinden. Dan maar wat onnozel doen. (Ik had het over dat zwart kuiken hierboven).

Laatst gewijzigd door De Brabander : 29 juni 2012 om 14:31.
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 16:54   #253
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Typische reactie van flaminganten wanneer ze argumenten meer vinden. Dan maar wat onnozel doen. (Ik had het over dat zwart kuiken hierboven).
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=46

Het blijft mij telkens opnieuw verbazen hoeveel er "typisch" is. Je zou bijna kunnen stellen dat dergelijke onnozelheden bepaalde forummers typeren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 07:33   #254
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Het blijft stinken.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 15:20   #255
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Word het Hanta virus door frauderende diamantairs verspreid?
Oud 1 september 2012, 23:08   #256
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
In Terzake werd Jan Jambon aan de tand gevoeld over een vakantie in India. Jambon is voorzitter van de zogenaamde Diamantclub, een lobbyfractie in de Kamer die de belangen van de Antwerpse diamantsector ter harte neemt.

Jambon beweerde dat hij in India was voor het huwelijk van een bevriende diamantair. De N-VA'er voegde eraan toe dat hij de reis zelf heeft bekostigd.

Ik weet niet hoe het met u zit, maar als een steenrijke Indiër mij voor zijn huwelijk in India uitnodigt, ga ik niet zelf betalen voor de reis naar ginder...
Tja, dat bewijst enkel dat gij niet geschikt bent om een ambtenaar of verkozene te zijn.

Maar ipv suggestief en laf te doen zeg wat ge te zeggen hebt;

Beweert ge dat Jambon liegt?
Zoja, hebt ge enige bewijs of is dat gewoon een (kotselijke) buikgevoel?

Alle - blazen is gemakkelijk, laster en eerroof verdedigen... not so much.
Oud 2 september 2012, 11:55   #257
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wat kan mij het schelen hoe vaak Steve Gratis Stunt ging, gaat en nog zal gaan naar Cuba; zo lang het niet onterecht op staatskosten zou zijn.

Zelfs al vind ik het regime ginder van bedenkelijk alooi: mooi aan de 'buitenkant', vuil-communistisch-autoritair aan de 'binnenkant'.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 12:10   #258
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat kan mij het schelen hoe vaak Steve Gratis Stunt ging, gaat en nog zal gaan naar Cuba; zo lang het niet onterecht op staatskosten zou zijn.

Zelfs al vind ik het regime ginder van bedenkelijk alooi: mooi aan de 'buitenkant', vuil-communistisch-autoritair aan de 'binnenkant'.

.
Wat een verschil met het "vuil kapitalistisch autoritair" regime in Europa, dat niet onder een wereldwijde boycot ligt.
Hoor je hier iets van de terugkeer van Cubanen naar hun "autoritair communistisch" regime, want dat worden er met de dag meer.
Waarschijnlijk omdat ze het vrije kapitalistische Amerika zo genegen zijn.
Pers verzwijg dat aub, anders kom je het "vrije Amerika" niet meer binnen, want dan ben je een communist.
Oud 2 september 2012, 13:15   #259
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Wat een verschil met het "vuil kapitalistisch autoritair" regime in Europa, dat niet onder een wereldwijde boycot ligt.
Hoor je hier iets van de terugkeer van Cubanen naar hun "autoritair communistisch" regime, want dat worden er met de dag meer.
Waarschijnlijk omdat ze het vrije kapitalistische Amerika zo genegen zijn.
Pers verzwijg dat aub, anders kom je het "vrije Amerika" niet meer binnen, want dan ben je een communist.
Er zijn er een paar naar de paus gaan kijken, maar ze zijn netjes teruggekeerd hoor.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 13:21   #260
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
Dikke twee.

Maar volgens Robinho is dat een 'zeer democratisch land', zelfs de 'democratischste land ter wereld'. Pffff

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be