![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem,... maar als het voor u eender is, dan liever zo snel mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zien wel wat 2014 brengt. Ik wil oplossingen ongeacht welke partijen daarvoor moeten zorgen. Als het VB hier een nuttige rol in kan spelen, so be it. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De cijfers bewijzen dat het over de federale verkiezingen van 2014 gaat terwijl het in oktober 2012 gemeentelijke verkiezingen zijn. Indien de N-VA tussen de 20 �* 25 % haalt noem ik dit een schitterend resultaat. De belgicisten daarentegen, niet van de slimsten, zullen dit zonder twijfel als een afgang van de N-VA beschouwen. Zoals system/het oosten het zegt : pardoes de berg af. De volgende peilingen zouden moeten gaan over de eerstvolgende verkiezingen, nl. de gemeenteraden. De uitslag van het VB staat me ook niet aan. Dit kan beter. Vooruit jongens, steek eens een tandje bij. Speciaal bedoeld voor de VB-tandartsen. Laatst gewijzigd door robert t : 12 maart 2012 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kan dat gezellig zijn, maar ik zou niet weten wat ik in Wallonië moet gaan zoeken. Ik woon aan de kust en het krioelt hier van de Walen, die overiggens het dood normaal vinden dat ze zelfs geen "Goede dag" kunnen zeggen in het Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Is dat samenwerken of niet? Zodus samen stemmen voor iets kan altijd.
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Ik heb je mijn mening gegeven, niet die van de N-VA. Ik heb geen partijkaart. Nu, als N-VA reeds duidelijk stelde dat ze niet met het VB samenwerkt dan is deze discussie totaal nutteloos. Als kiezer weet je dus waar je je aan mag verwachten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Uiteraard, maar er moet nu eenmaal een draagvlak voor te zijn en ik ben niet overtuigd dat dit er nu al is.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat niet zo natuurlijk hoor.
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over de Oost-Fronters wil ik het wel bespreekbaar houden. "De staat is slechts een structuur en is op grond van het zelfbeschikkingsrecht ondergeschikt aan de volksgemeenschap. De staat dient de belangen van het volk en niet omgekeerd. " Dit is prefect maar dat is sinds 1830 nog niemand gelukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag iemand gerust een andere mening hebben, zolang die persoon mijn mening ook respecteerd. Gewoonlijk loopt het daar mis.
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA zal trouwens geen 20% halen bij de gemeenteraadsverkiezingen denk ik. Een gemiddelde van 15% lijkt me realistisch en een mooi resultaat. Los daarvan zijn alle middelen om de traditio's nerveus te maken, goed. Ook peilingen zoals deze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() Wel Guido ik vind daar niets over terug in de Standpunten.
Wel dit: "Een doorgedreven responsabilisering en fiscale autonomie voor de deelstaten zijn dan ook essentieel in een nieuwe staatshervorming." En juist vandaag protesteert BDW tegen dit standpunt. Zijn eigen woorden: "Hij vindt het niet kunnen dat de helft van de maatregelen eenmalig zijn, dat er nog eens voor 10 procent of 126 miljoen euro aan nieuwe belastingen bijkomt en dat 20 procent van de factuur zonder overleg naar de deelstaten wordt doorgeschoven". |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() 'T is niet omdat onze politieke tegenstanders niet van democratie willen weten dat ik mijn eigen principes ga verloochenen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vergeet niet dat de N-VA niet in alle gemeenten opkomt, dat in veel gemeenten er voor de eerste keer een N-VA-lijst wordt ingediend en dat hierdoor de mensen die op die lijsten gaan staan, nog maar weinig gekend zijn. Gemeenteraadsverkiezingen zijn trouwens nooit te vergelijken met nationale verkiezingen, er spelen andere zaken, zoals het trouwens moet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |