Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2004, 23:44   #241
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
tja, vermits jezelf beweert een dermate STERKE bron te hebben , lijkt het niet onlogisch te zijn dat jezelf joods was of zo nauw betrokken bij het onderzoek.

maar dat is dus ook niet zo.

enne niet dat het uw zaken zijn:
ik ben al 21 jaar het huis uit , en ik ga af en toe wel eens mijn moeder bezoeken... iets mis mee.? zouden meer zoons moeten doen

ge weet zogezegd vanalles, maar we moeten het raden ?
dat mag u rustig zelf doen hoor
kan dus toch nog nie goed lezen. Misschien te vroeg van huis weggegaan.

Kun je nog een posten
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 23:45   #242
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:

ik denk dat je me toch wel met gudje verward

en weeral dat linkse he ? hippie
jij schakelt anti zionisme gelijk met anti semitisme , dat is voor jou rekening.

anti-zionisme is een vorm van anti-semietisme omdat het een bepaald volk niet het recht toeeigend om een eigen vaderland te hebben. Jij hebt al meermaals je haat en antipathie t.a.v joden geventileerd dus nie komen zeiken vent! Ge zijt even schuldig als nen Abou Jahjah!!!
timmeke , post eens iets van mijn zogezegd anti semitisme.
dat zal dan wel heel makkelijk te vinden zijn he
is NIET waar hoor . als je het over zionisme hebt, heb ik idd mijn mening verkondigt. dat zijn twee zeeer VERSCHILLENDE zaken, maar jij maakt er één grote pot van ... dat is jouw beslissing.
als je posts van mij bekijkt, zal je steeds terugvinden dat ik racisme , het racistiche blok in alle vormen veroordeel...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 23:46   #243
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
tof dat ge deze verwerpelijke daad gretig gebruikt voor een spelletje ;;;;
raad eens wat ik allemaal wel weet ...

maar ja, alles voor uw pleziertje he
Wie was zo vereert dat hij een fan erbij had Dat komt er dan bij hé. Nu dat ik juist zo plesaaant vond stopt hij ermee
Oud 27 juni 2004, 23:49   #244
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke

anti-zionisme is een vorm van anti-semietisme omdat het een bepaald volk niet het recht toeeigend om een eigen vaderland te hebben. Jij hebt al meermaals je haat en antipathie t.a.v joden geventileerd dus nie komen zeiken vent! Ge zijt even schuldig als nen Abou Jahjah!!!
is NIET waar hoor . als je het over zionisme hebt, heb ik idd mijn mening verkondigt. dat zijn twee zeeer VERSCHILLENDE zaken, maar jij maakt er één grote pot van ... dat is jouw beslissing.
als je posts van mij bekijkt, zal je steeds terugvinden dat ik racisme , het racistiche blok in alle vormen veroordeel...
probeert ge nu al uitvluchten te vinden. Niet serieus tegen al je fans. Ze gaan wegvallen
Oud 27 juni 2004, 23:50   #245
bruut geweld
Minister-President

Standaard

dat ik een fan erbij heb , DIK IN ORDE !!!

Maar laten we wel wezen...
we praten hier over een jongen die nauwelijks aan de dood ontsnapt is.

daar wil ik geen spelletje van maken ....
daar vind ik ook niet plezaaant aan ....

jij blijkbaar wel ?
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 27 juni 2004, 23:51   #246
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Citaat:

probeert ge nu al uitvluchten te vinden. Niet serieus tegen al je fans. Ze gaan wegvallen
nu reageer je ook al posts tegen anderen gericht...
fixatie aan het ontwikkelen ? 8)

welke uitvlucht ? ge ziet wel vaker dingen die er niet zijn he

zeker dat JIJ niet aan de drank zit ?
Oud 27 juni 2004, 23:53   #247
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
dat ik een fan erbij heb , DIK IN ORDE !!!

Maar laten we wel wezen...
we praten hier over een jongen die nauwelijks aan de dood ontsnapt is.

daar wil ik geen spelletje van maken ....
daar vind ik ook niet plezaaant aan ....

jij blijkbaar wel ?
Tiens nu wordt het precies serieus hé? Geen aanleiding meer, de juiste woorden beginnen te gebruiken.
Zie je wel, als je wil dan kun je ook eens serieus posten.... maar het heeft wel wat tijd gevraagd... maar ja dat liet je wel denken.
Oud 27 juni 2004, 23:54   #248
bruut geweld
Minister-President

Standaard

weer de drank die opspeelt blijkbaar !

waar trek ik iets terug van de aanleiding ?
Oud 27 juni 2004, 23:58   #249
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Pardon, wist niet dat anderen dan jezelf niet mochten reageren Sorry dat je je gefixeerd gevoeld hoor. Moest weten dat sommigen wat meer gevoelig zijn dan anderen en dat met een uiterlijk van "bruut geweld" men misschien nog een "goede inborst" heeft
Vooral dat je juist zo goed gepost had en je daarover nog een gefeliciteerd had.... maar dan verval je onmiddellijk weer. Slaap er eens over
Oud 28 juni 2004, 00:04   #250
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Pardon, wist niet dat anderen dan jezelf niet mochten reageren Sorry dat je je gefixeerd gevoeld hoor. Moest weten dat sommigen wat meer gevoelig zijn dan anderen en dat met een uiterlijk van "bruut geweld" men misschien nog een "goede inborst" heeft
Vooral dat je juist zo goed gepost had en je daarover nog een gefeliciteerd had.... maar dan verval je onmiddellijk weer. Slaap er eens over

jaaaahhh , JIJ gaat beoordelen wat goed en niet goed is.
als ik een post die met onze discussie NIETS te maken heeft en aan mij persoonlijk gericht is , ook persoonlijk beantwoord en begin met timmeke, vindt jij dat heel normaal dat je daar moet op reageren , en dan nog met wat meer van je wishful thinking (uitvluchten ??)
Ja, hoor dat heeft natuurlijk met mijn "gevoeligheid" te maken
en niet met normale gang van zaken ... Dik in orde hoor
Oud 28 juni 2004, 00:06   #251
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
weer de drank die opspeelt blijkbaar !

waar trek ik iets terug van de aanleiding ?
moet ik hieruit afleiden dat als iemand je eindelijk eens feliciteerd dat hij daarvoor aan de drank moet zitten
Heb je er nog zo'n paar? Maar dan rap want ik moet morgen werken. Jij misschien niet
Oud 28 juni 2004, 00:09   #252
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dik in orde hoor
Allez, wat is je frustratie dan weer. Nooit content. Zou het soms kunnen dat jij thuis nie weggegaan zijt
Maar ja ik had al die andere draad moeten openen om het daar te posten
Oud 28 juni 2004, 00:15   #253
bruut geweld
Minister-President

Standaard

wishfull thinking
zaken zien die er niet zijn
spelletjes spelen ten koste van een zwaargewonde jongen

ja, dat moet wel de drank zijn ! ik hoop het toch allezins voor jou
anders is het erg gesteld met jou...

Woon jij niet eerder bij de mama ?
jij werken? komaan zeg , niet meer liegen he !
Oud 28 juni 2004, 00:30   #254
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
wishfull thinking
zaken zien die er niet zijn
spelletjes spelen ten koste van een zwaargewonde jongen

ja, dat moet wel de drank zijn ! ik hoop het toch allezins voor jou
anders is het erg gesteld met jou...

Woon jij niet eerder bij de mama ?
jij werken? komaan zeg , niet meer liegen he !
zal je gelijk geven zodat je eindelijk toch eens kunt "scoren" wat je precies zo graag naar verzucht. Daarmee zijn je frustraties wat verlicht en ik zou je daardoor slaap niet willen ontnemen. Maar je neemt er nog eerst nen andere straffen om de vorige frustraties door te spoelen. Good night.
[Voor de rest ben je zoals hier sinds een paar uur weeral naast. Maar vergeet deze zin toch voor dat je in je bed kruipt].
Oud 28 juni 2004, 00:51   #255
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

En het wereldrekord onafgebroken zeveren gaat naar ene bg van 't stadje.

Ik dacht dat gij nog een leven had naast dit forum, loser?

Als men zo eens uw posts en het daarbijhorende uur overloopt moet jij echt wel een zeer interessant leven hebben.
Maar ja, 700 (!) posts op anderhalve maand tijd, dat moet je verdienen elke dag zeker??? Maar allé nog 50 (of zijn het er terwijl ik dit typ al een hoop minder) en tis weer feest in uw zielig leventje zeker? Als je niks anders hebt kan ik dit wel begrijpen, hoor! Ne mens moet iets doen hé.

O ja, uw onderschrift, telt dit ook voor de 99,99 procent van de mensen (randdebielen meegerekend) die VOOR hun PC zitten in plaats van erachter?

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 05:30   #256
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
En het wereldrekord onafgebroken zeveren gaat naar ene bg van 't stadje.

Ik dacht dat gij nog een leven had naast dit forum, loser?

Als men zo eens uw posts en het daarbijhorende uur overloopt moet jij echt wel een zeer interessant leven hebben.
Maar ja, 700 (!) posts op anderhalve maand tijd, dat moet je verdienen elke dag zeker??? Maar allé nog 50 (of zijn het er terwijl ik dit typ al een hoop minder) en tis weer feest in uw zielig leventje zeker? Als je niks anders hebt kan ik dit wel begrijpen, hoor! Ne mens moet iets doen hé.

O ja, uw onderschrift, telt dit ook voor de 99,99 procent van de mensen (randdebielen meegerekend) die VOOR hun PC zitten in plaats van erachter?

tiss tiss billietje toch ...
weer een fan erbij !

ja billie, ik begrijp wel dat je na compleet voor schut gezet te zijn geweest in de topic "racisme", waar je maniakaal de inherente inferioriteit van de zwarte medemens verkondigde, je eventjes wat van je frustratie en vernedering kwijt moet. ik ben niet de enige die je daar als rabiaat racistje ontmaskerde he ?

bwaa een goede 700 posts is niet echt indrukwekkend hoor als je op racistische nitwits als jij moet antwoorden . ik kan ondertussen nog kijken naar een tv uitzending , als het echt zo simplistisch raciaal en haatdragend als bij jou is , kan ik ook nog ondertussen een thermos koffie zetten 8)

ja, als je mijn bureau binnen komt zit ik idd ACHTER mijn pc , en voor mijn scherm . zat te wachten op de nitwit die daar allusie zou op maken.
als ik je weinige posts en hun inhoud zo bekijk , zit jij idd voor je pc en blijkbaar ACHTER je scherm. maar toch een leuke poging hoor !!

blanken eerst he !

dag billietje
Oud 28 juni 2004, 08:58   #257
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

hier het laatste nieuws uit de standaard
Citaat:
Woedende joodse gemeenschap eist harde aanpak antisemitisch geweld

Van onze redacteur

ANDERLECHT - De joodse gemeenschap in België is niet langer tevreden met woorden. Ze eist daden van de overheid tegen het antisemitisch geweld. Welke daden? ,,Dat de betutteling ophoudt en ze de daders echt probeert te vinden.''

HET zit de joodse gemeenschap erg hoog dat het Antwerpse gerecht de daders van de steekpartij donderdag in Wilrijk, waarbij een joodse student zwaargewond raakte, nog niet heeft kunnen oppakken. Dat werd gisteren erg duidelijk op een protestbijeenkomst tegen het toenemende antisemitisme en racisme. Enkele honderden joden waren samengekomen aan het streng bewaakte monument voor de joodse martelaren in Anderlecht. De sfeer was sereen, maar tegelijk hing de woede voelbaar in de lucht.

Toen minister van Justitie Laurette Onkelinx (PS) - de Franstalige politici waren massaal present - het woord nam en zei dat ze van de strijd tegen het antisemitisme een prioriteit maakt, was het gemor niet van de lucht. ,,Woorden, woorden, woorden'', klonk het op de volgelopen gedenkplaats.

Begin dit jaar had Onkelinx ook al aangekondigd dat er regelmatig overleg zou zijn tussen de parketten en de belangrijkste organisaties uit de joodse gemeenschap, precies over de opvolging van de antisemitismeklachten. Dat er bijna een dode is gevallen, zit de joden dan ook erg hoog.

Ook voor Julien Klener, voorzitter van het Centraal Israëlitisch Consistorie van België, is de maat vol. ,,Tot voor kort was de overheid blij dat het aantal gevallen van antisemitisch geweld aan het dalen was. Terwijl er in 2002 nog 51 incidenten opgetekend werden, was dat vorig jaar gedaald tot 28. Dan is Wilrijk natuurlijk een bruut ontwaken. Daarom is het de hoogste tijd dat hard wordt opgetreden. Hoe? Dat is de verantwoordelijkheid van de overheid, maar het moet snel gebeuren en krachtdadig.''

,,Want het gaat natuurlijk verder dan de joden. Vandaag worden wij geviseerd, maar wie zal het morgen zijn? En het gaat mij ook niet alleen om een harde aanpak van die jeugdige delinquenten. Het gaat ook om de personen die hen volstouwen met fundamentalistisch gedachtegoed. Het wordt tijd dat men ophoudt met te spreken in simplismen over het jodendom. Het judaïsme in België heeft altijd gestreden tegen het antidemocratisch gedachtegoed. Wij geloven in de democratische maakbaarheid van een samenleving. Wij strijden tegen een gemeenschap waar de angst regeert, want niets is erger dan angst.''

Ook aanwezig op de bijeenkomst was Fauzaya Talhaoui (ex-Groen!, nu SP.A). Zij weigert te geloven dat de Marokkaanse jongeren in groten getale radicaliseren. ,,De meerderheid van de Marokkanen in Vlaanderen zijn gematigde moslims die beseffen dat het Palestijns-Israëlische conflict niet hier opgelost kan worden. Maar zij zien natuurlijk ook de onrechtvaardigheden die de Palestijnen worden aangedaan en ze willen dat daarvoor een oplossing komt.''

Talhaoui geeft wel toe dat jongeren meer en meer onder de invloed komen van de fundamentalistische taal die ze op tv horen. ,,Wat ik mij afvraag: wie heeft deze jongeren ingefluisterd dat ze een joods student moesten aanvallen en waar waren hun ouders? Natuurlijk zijn er steeds meer Marokkaanse jongeren die volledig op zichzelf gericht zijn. Die van niemand nog steun krijgen en hun eigen normen en waarden gaan ontwikkelen. Ook hun ouders zijn de greep kwijt. Daarom pleit ik voor veel meer steun aan die ouders. Wij, als samenleving, moeten hen de 'tools' aanreiken zodat ze hun kinderen weer beter in de hand krijgen. Er is een vers in de koran dat zegt dat de moeder de eerste leerkracht is. Ik geloof daar erg in.''

Vanmiddag stappen joodse organisaties op vanaf de Portugese synagoge in Antwerpen. De organisatie van Antwerpse moskeeën hoopt alvast dat er een einde komt aan de polarisatie tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Ze benadrukt dat er geen sprake is van een georganiseerde haatcampagne tegen de joodse gemeenschap. ,,Integendeel. Jammer genoeg hebben ook wij vaak af te rekenen met pesterijen.''

28/06/2004
Buiten Fauzaya Talhaoui (die geen speech gaf, maar dit in een interview zal gezegd hebben) waren er wel minstens een 20-tal andere vertegenwoordigers uit de allochtone gemeenschap, sommige blijkbaar politiekers volgens ik kon uitmaken uit hun omgang met de meer bekende politiekers [om de specialist in kwestie al op voorbaat te antwoorden en het forum wat proper te houden van ruis en die er maar een korte nachtrust van overgehouden heeft: "dit is dus van horen zien" ]
Oud 28 juni 2004, 09:44   #258
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De organisatie van Antwerpse moskeeën hoopt alvast dat er een einde komt aan de polarisatie tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Ze benadrukt dat er geen sprake is van een georganiseerde haatcampagne tegen de joodse gemeenschap. ,,Integendeel. Jammer genoeg hebben ook wij vaak af te rekenen met pesterijen.''
Allez! dan schiet er nog slechts één groep over die totaal géééééééén last heeft van 'pesterijen', 'verkrachtigen', 'overvallen', schiet- steek- en moordpartijen!
En wedden dat d�*t de veroorzakers zijn van alle leed!

En nu driemaal raden!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 12:31   #259
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
De organisatie van Antwerpse moskeeën hoopt alvast dat er een einde komt aan de polarisatie tussen de verschillende bevolkingsgroepen. Ze benadrukt dat er geen sprake is van een georganiseerde haatcampagne tegen de joodse gemeenschap. ,,Integendeel. Jammer genoeg hebben ook wij vaak af te rekenen met pesterijen.''
Allez! dan schiet er nog slechts één groep over die totaal géééééééén last heeft van 'pesterijen', 'verkrachtigen', 'overvallen', schiet- steek- en moordpartijen!
En wedden dat d�*t de veroorzakers zijn van alle leed!

En nu driemaal raden!
De ware oorzaak ligt in "videotheken" "cinema's" "discotheken" "pubs" "allochtone cafee's" daar ligt al het ellende !!
Oud 28 juni 2004, 13:22   #260
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
De ware oorzaak ligt in "videotheken" "cinema's" "discotheken" "pubs" "allochtone cafee's" daar ligt al het ellende !!
Lien Kolen heeft weer enkele nieuwe woordjes geleerd en dat moet hij toch laten zien.
Idd. die videotheken zitten vol van lieden die verklaren dat die Westerlingen heidenen zijn, hun vrouwen en dochter hoeren, hun bezittingen vernield mogen worden, hun geld en goederen geroofd.

En dan spreken we niet van de praat die in de cinema's, de pubs en de discotheken wordt verkocht!

En dan die allochtone cafee's. Heel iets anders dan de Vlaamse cafés. Wordt ook anders geschreven!
Oorden des verderfs zijn het. Je mag er je wijf niet afslaan, laat staan ze verstoten. Je moet met je tengels van je jonge dochters blijven.
Kortom, zo kan het niet verder. Echt niet. Straks mogen die lieve mohammedaantjes geen joodjes meer neersteken, geen meisjes meer verkrachten, enfin wat moeten die kinderen de ganse dag doen?
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be