![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kun je nog een posten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() dat zal dan wel heel makkelijk te vinden zijn he is NIET waar hoor . als je het over zionisme hebt, heb ik idd mijn mening verkondigt. dat zijn twee zeeer VERSCHILLENDE zaken, maar jij maakt er één grote pot van ... dat is jouw beslissing. als je posts van mij bekijkt, zal je steeds terugvinden dat ik racisme , het racistiche blok in alle vormen veroordeel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Minister-President
|
![]() dat ik een fan erbij heb , DIK IN ORDE !!!
Maar laten we wel wezen... we praten hier over een jongen die nauwelijks aan de dood ontsnapt is. daar wil ik geen spelletje van maken .... daar vind ik ook niet plezaaant aan .... jij blijkbaar wel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
fixatie aan het ontwikkelen ? 8) welke uitvlucht ? ge ziet wel vaker dingen die er niet zijn he zeker dat JIJ niet aan de drank zit ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zie je wel, als je wil dan kun je ook eens serieus posten.... maar het heeft wel wat tijd gevraagd... maar ja dat liet je wel denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Minister-President
|
![]() weer de drank die opspeelt blijkbaar !
waar trek ik iets terug van de aanleiding ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vooral dat je juist zo goed gepost had en je daarover nog een gefeliciteerd had.... maar dan verval je onmiddellijk weer. Slaap er eens over ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
jaaaahhh , JIJ gaat beoordelen wat goed en niet goed is. ![]() als ik een post die met onze discussie NIETS te maken heeft en aan mij persoonlijk gericht is , ook persoonlijk beantwoord en begin met timmeke, vindt jij dat heel normaal dat je daar moet op reageren , en dan nog met wat meer van je wishful thinking (uitvluchten ??) Ja, hoor dat heeft natuurlijk met mijn "gevoeligheid" te maken ![]() en niet met normale gang van zaken ... Dik in orde hoor ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Heb je er nog zo'n paar? Maar dan rap want ik moet morgen werken. Jij misschien niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja ik had al die andere draad moeten openen om het daar te posten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Minister-President
|
![]() wishfull thinking
zaken zien die er niet zijn spelletjes spelen ten koste van een zwaargewonde jongen ja, dat moet wel de drank zijn ! ik hoop het toch allezins voor jou ![]() anders is het erg gesteld met jou... Woon jij niet eerder bij de mama ? jij werken? komaan zeg , niet meer liegen he ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[Voor de rest ben je zoals hier sinds een paar uur weeral naast. Maar vergeet deze zin toch voor dat je in je bed kruipt]. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En het wereldrekord onafgebroken zeveren gaat naar ene bg van 't stadje.
Ik dacht dat gij nog een leven had naast dit forum, loser? Als men zo eens uw posts en het daarbijhorende uur overloopt moet jij echt wel een zeer interessant leven hebben. ![]() ![]() Maar ja, 700 (!) posts op anderhalve maand tijd, dat moet je verdienen elke dag zeker??? ![]() ![]() O ja, uw onderschrift, telt dit ook voor de 99,99 procent van de mensen (randdebielen meegerekend) die VOOR hun PC zitten in plaats van erachter?
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tiss tiss billietje toch ... ![]() ![]() ja billie, ik begrijp wel dat je na compleet voor schut gezet te zijn geweest in de topic "racisme", waar je maniakaal de inherente inferioriteit van de zwarte medemens verkondigde, je eventjes wat van je frustratie en vernedering kwijt moet. ![]() ![]() bwaa een goede 700 posts is niet echt indrukwekkend hoor als je op racistische nitwits als jij moet antwoorden . ik kan ondertussen nog kijken naar een tv uitzending , als het echt zo simplistisch raciaal en haatdragend als bij jou is , kan ik ook nog ondertussen een thermos koffie zetten 8) ja, als je mijn bureau binnen komt zit ik idd ACHTER mijn pc , en voor mijn scherm . zat te wachten op de nitwit die daar allusie zou op maken. als ik je weinige posts en hun inhoud zo bekijk , zit jij idd voor je pc en blijkbaar ACHTER je scherm. ![]() ![]() ![]() blanken eerst he ! dag billietje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Gouverneur
|
![]() hier het laatste nieuws uit de standaard
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wedden dat d�*t de veroorzakers zijn van alle leed! En nu driemaal raden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd. die videotheken zitten vol van lieden die verklaren dat die Westerlingen heidenen zijn, hun vrouwen en dochter hoeren, hun bezittingen vernield mogen worden, hun geld en goederen geroofd. En dan spreken we niet van de praat die in de cinema's, de pubs en de discotheken wordt verkocht! En dan die allochtone cafee's. Heel iets anders dan de Vlaamse cafés. Wordt ook anders geschreven! Oorden des verderfs zijn het. Je mag er je wijf niet afslaan, laat staan ze verstoten. Je moet met je tengels van je jonge dochters blijven. Kortom, zo kan het niet verder. Echt niet. Straks mogen die lieve mohammedaantjes geen joodjes meer neersteken, geen meisjes meer verkrachten, enfin wat moeten die kinderen de ganse dag doen? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |