![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
|
![]() Citaat:
Toch moeten we hoofdzaken van bijzaken scheiden en de hoofdzaak is de vernietiging van de Belgische structuren en instellingen om tot een Vlaamse republiek te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() Volgens mij liegt het toch aan de cd&v die bezweek door de woede van Bert Bibber dat we nu met dit misbaksel van een regering opgescheept zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() Staf De Clercq was de enige die echt de Vlaamse Beweging kon verenigen. Iemand van zijn kaliber hebben we nodig, Jan Jambon of Filip Dewinter zal het alleszins niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() U weet wel wat ik wil zeggen. Ik stem bij de gemeenteraadsverkiezingen enkel op een partij die op nationaal vlak pleit voor Vlaamse onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
U heeft echt wel een katholieken-probleem hé, zit er geen pastoor onder uw bed ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() Awel P:
1/ ik heb pijn aan mijn vlaams nationalistisch hart als ik zie hoe mijn vrienden Niveanen onbeschaamd in hun ballen worden getrapt door de NVA top. 2/ ik heb uiteraard ook pijn in mijn vlaams nationalistisch hart als ik zie dat de nachtmerrie van de NVA als vijfde kolonne binnen de Vlaamse onafhankelijkheidsbeweging (hetgeen door sommigen reeds veel eerder werd voorspeld) dagdagelijks aan realiteit wint. U moet weten dat ik "en petit commité" aan dit doemdenken nooit heb willen meedoen en altijd als apologeet voor het Niveanen-belgicisme (zo wordt de dienstbaarheid van de NVA aan het etablishment bij ons genoemd) heb opgetreden. Dat wordt nu uiteraard bijna onmogelijk.
![]() |
#252 |
|
![]() Voorlopig heeft niemand de kwaliteiten van een Staf De Clercq, jammer maar helaas.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister
|
![]() Tactisch gezien vind ik het toch een onverstandige zet van Jambon om zo publiekelijk te verklaren dat samenwerken met het Vb "uitgesloten" is. Dat kan centrum rechtse kiezers over de streep trekken om op nva te stemmen maar men kan evenzeer oude vb kiezers terug verliezen aan het vb...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Denkt u dat die bewering daardoor bewaarheid gaat worden?
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It takes two to tango.
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de N-VA die tweedracht zaait aan de rechterflank en die de traditionelen op hun wenken bedienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Desalnietemin moet ik u er op wijzen dat Bracke én BDW letterlijk bij "de vijand" zijn gaan vertellen op hun nationale zenders dat zij er borg voor staan dat er NOOIT met het VB zal worden samengewerkt. Over kapitulatie gesproken.
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA en VB die de krachten bundelen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
Geef nu eens een voorbeeld.... Hetgeen ik FDW op de rode VRT hoor zeggen is: - wij bieden ons volledige electoraat aan om het NVA programma uit te voeren - van ons mag BDW burgemeester worden - durft BDW zijn verantwoordelijkheid opnemen? (antwoord: nog liever de sossen dan het VB)
![]() |