Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2012, 17:48   #241
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
nee lieverd ik ben niet verward.

een afrikaan die met een witte racist kindjes maakt, heeft dus minder genetische diversiteit in zijn nageslacht dan een
zwarte afrikaan die met een zwarte afrikaan kiindjes maakt.

snappie?

ge moet weten waar je plaats is hoor witte racist! en die is genetisch helemaal onderaan... wie zou daar nu mee willen reproduceren! Toch beter een genetisch gevarieerder afrikaantje met een IQ van 70 zeker!

-----------
en deze discussies krijgt men dan als men de kindjes voorhoudt dat énkel diversiteit tot verbetering leidt, en men zeker geen gerichte vermeerdering mag maken want dat ies rasiesties.

hij heeft ook nog nooit gehoord van talentvolle genen en kapotte genen en mixt dus liever twee kapotte genen met elkaar (want dat ies dieversieteit) ipv twee talentvolle mensen die niet aan elkaar verwant zijn.

ik zou echt binnen 150 jaar nog eens willen komen kijken! zeker naar de mislukte offspring van C2C.... totaal divers in hun afwijkingen!

waarschijnlijk vindt hij een zwarte blinde die met een witte manke kindjes maakt die dan bruine manke blindjes worden, nog altijd beter dan twee talentvolle witten die intelligente kindertjes hebben. (want intelligentie is volgens onze DIVERSITEITSGOEROES niét erfelijk hoor).
Maar nu pleit ge weer voor inteelt.

Ca suffit!

Ik ben voor heterosis, gij zijt voor inteelt. Ieder zijn strategie.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 17:49   #242
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee lieverd ik ben niet verward.

een afrikaan die met een witte racist kindjes maakt, heeft dus minder genetische diversiteit in zijn nageslacht dan een
zwarte afrikaan die met een zwarte afrikaan kiindjes maakt.

snappie?

ge moet weten waar je plaats is hoor witte racist! en die is genetisch helemaal onderaan... wie zou daar nu mee willen reproduceren! Toch beter een genetisch gevarieerder afrikaantje met een IQ van 70 zeker!
Is er een IQ gen ontdekt misschien?
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 17:49   #243
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ja, en wat heeft dat met deze discussie te maken?

Ge zegt zelf dat schoonheid subjectief is.

Welnu, die subjectieve perceptie kunt ge objectief meten.

Nog een vraag? Ik beantwoord ze graag.
Jij stelde dat iets "mooier is", en presenteerde dat alsof het een objectief feit zou zijn, terwijl je gewoon jouw eigen subjectieve mening (= halfbloedjes zijn mooier o.i.d.) weergaf.

En dat subjectieve percepties objectief gemeten kunnen worden, heeft met dit alles verder geen moer te maken, want ook na objectieve meting blijft een sujectieve perceptie een subjectieve perceptie.
Oud 20 mei 2012, 17:51   #244
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Het Human Genome Diversity Project heeft aangetoond dat de genetische verschillen tussen Afrikanen en Europeanen groter zijn dan die tussen Europeanen onderling en Afrikanen onderling.
och gij! ge meent hét
Citaat:
Die "Mitochondriale Eva"-theorie is al een tijdje van de baan.

En hoe komt dat?
misschien omdat dat aantoont dat de genetische verschillen tussen Afrikanen en Europeanen groter zijn dan die tussen Europeanen onderling en Afrikanen onderling?

Citaat:
Dat komt omdat Europeanen Afrikanen zijn die zeer lang onderweg zijn geweest om uiteindelijk tot in Europa te raken.
-Eerst van Afrika naar Arabië
-Van Arabië naar Indië
-Van Indië naar Centraal-Azië
-Van Centraal Azië naar Europa.
Een lang tochtje, dat een grote genetische afstand heeft gecreëerd.
Mo vent toch! daar had ik dus nog NOOIT NIET VAN GEHOORD! hoe flink man! ben je daar helemaal alleen op gekomen, amai! dat is een bank vooruit en een kus van de juf.

Citaat:
Het is dus voor beide groepen heilzaam om buiten de groep te paren, omdat ze zo profiteren van de genetische afstand.
haaaaa

Citaat:
-Een Europeaan paart beter met een Afrikaan (grootste afstand) dan met een Indiër (minder grote afstand).

-Maar ook een Afrikaan paart beter met een Europeaan dan met een Indiër, want ook hier is de afstand groter.

De kaart die alles veranderd heeft, is de wereldberoemde kaart van het Human Genome Diversity Project.
oei! en met wie moeten de indiers dan paren? en de chinezen? en de eskimo's? en de indianen? gewoon allemaal de gaskamer in misschien?
Citaat:

De verschillen in kleuren duiden genetische afstand aan. Zoals ge ziet is er binnen Afrika een zekere diversiteit, en ook binnen Europa. Maar de genetische afstand is het grootst tussen beide.
ik sta versteld van je onmetelijke inzicht en ga je nu op mijn negeerlijst zetten, want ik kan het echt niet meer verder aan.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 17:53   #245
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen die iets langer naar school geweest zijn misschien?

mijn origine IS afrikaans. en er is een grotere diversiteit aan DNA tussen afrikanen onderling dan tussen racistische blanken.
Heb je het nu begrepen of moet er een tekeningetje bij?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mitocho...ire_afstamming
Ik weet wat mitochondriaal DNA is. Wat mij ontsnapt is hoe het bestaan ervan, of het verwijzen naar een artikel erover, moet bewijzen dat Afrikanen meer genetisch divers zijn.

Een wetenschappelijk artikel of GTFO.
Oud 20 mei 2012, 17:54   #246
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Is er een IQ gen ontdekt misschien?
ja, wist je dat niet? of hebben ze het bij jou vergeten door te geven? alles kan hé.
Oud 20 mei 2012, 17:54   #247
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Cynara geeft me de indruk van een minderwaardigheidscomplex omwille van opleidingsniveau.
Oud 20 mei 2012, 17:55   #248
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik sta versteld van je onmetelijke inzicht en ga je nu op mijn negeerlijst zetten, want ik kan het echt niet meer verder aan.
Strak plan want ge hebt toch nog geen enkel fatsoenlijk argument gegeven. C2C heeft grotendeels gelijk. Uw conclusie van gaskamers is belachelijk en mitochondrische dna wordt niet door voortplanten gemixt waardoor het irrelevant is voor de discussie. U heeft op dit moment geen enkele poot om op te staan en heeft de facto de discussie verloren. Met uw parthian shot geeft u dat zelf ook toe.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2012, 18:00   #249
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Jij stelde dat iets "mooier is", en presenteerde dat alsof het een objectief feit zou zijn, terwijl je gewoon jouw eigen subjectieve mening (= halfbloedjes zijn mooier o.i.d.) weergaf.

En dat subjectieve percepties objectief gemeten kunnen worden, heeft met dit alles verder geen moer te maken, want ook na objectieve meting blijft een sujectieve perceptie een subjectieve perceptie.
Goed, mensen "vinden" iets mooi. En dat kan wetenschappelijk getest worden. Nu goed?

Gij trok in twijfel of wetenschap bestaat. Welnu, ze bestaat.
Oud 20 mei 2012, 18:01   #250
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
want ik kan het echt niet meer verder aan.
Maar dat is geen probleem. Ik weerleg alles wat ge gezegd hebt, met bronnekes, en ge kunt het niet meer aan.

Men zou voor minder.

Laatst gewijzigd door C2C : 20 mei 2012 om 18:02.
Oud 20 mei 2012, 18:03   #251
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht

²

Inderdaad.

Cynara toont geen wetenschappelijke basisreferenties voor haar bizarre stellingen. Dat maakt hem/haar een slechte debater.

Maar ze zegt dat ze de kritiek niet meer aankan. Ik begrijp dat.
Oud 20 mei 2012, 18:04   #252
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, wist je dat niet? of hebben ze het bij jou vergeten door te geven? alles kan hé.
Lol, nu zoekt ge het toch echt zelf, Cynara. Blijkbaar ben ik niet de enige die versteld sta van uw bizarre uitspattingen.

Een IQ-gen? Never.

Allez, een bronneke, of, zoals men u hierboven al zei: GTFO.
Oud 20 mei 2012, 18:04   #253
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik weet wat mitochondriaal DNA is. Wat mij ontsnapt is hoe het bestaan ervan, of het verwijzen naar een artikel erover, moet bewijzen dat Afrikanen meer genetisch divers zijn.

tiens:

Eén gegeven waar geen ruimte voor interpretatie is, is dat de grootste diversiteit in mitochondriale DNA-sequenties te vinden is bij Afrikanen. Deze diversiteit had niet kunnen ontstaan, zo redeneren de onderzoekers, als mensen niet langer in Afrika hadden geleefd dan ergens anders.De analyse van Y-chromosoom-sequenties bevestigt de aanwijzingen die mitochondriaal DNA heeft geleverd voor de Afrikaanse oorsprong van de moderne mens.
mis ik hier iets?

of is het gewoon dat ze met dat mitochondriaal DNA ergens op jullie abrahamistische "zaad"leverende (wat stuifmeel moet zijn) grote teen trappen?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2012 om 18:06.
Oud 20 mei 2012, 18:06   #254
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En kan je dan aantonen dat Afrikanen dat gen niet hebben dan?

Er is geen IQ gen ontdekt, wel genen waarvan men vermoed dat ze een effect op intelligentie hebben. Voor zover ik weet.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 mei 2012 om 18:06.
Oud 20 mei 2012, 18:06   #255
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Strak plan want ge hebt toch nog geen enkel fatsoenlijk argument gegeven. C2C heeft grotendeels gelijk. Uw conclusie van gaskamers is belachelijk en mitochondrische dna wordt niet door voortplanten gemixt waardoor het irrelevant is voor de discussie. U heeft op dit moment geen enkele poot om op te staan en heeft de facto de discussie verloren. Met uw parthian shot geeft u dat zelf ook toe.
Merci, allez Cynara, het is 1 - 0 voor mij. Da's geen ramp.

Maar er zijn wel degelijk andere argumenten tegen de "heterosis" idee wanneer het over mensen gaat.

Moeten we u helpen?

Een hint: zeg gewoon dat genetica niet alles is hé. Er is ook de epi-genetica, zoudt ge kunnen zeggen.

Allez, we helpen u graag.
Oud 20 mei 2012, 18:08   #256
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Om daar op voort te bouwen: zou cultureel en sociaal racisme - dat toch vrij hard blijkt te zijn voor zij die het ondergaan - zo'n grote psychologische invloed kunnen uitoefenen dat er pathologieën uit voortkomen die over de generaties heen een negatief epi-genetisch effect hebben dat de door heterosis-voortgebrachte voordelen bij mulatten teniet doet?

Cynara?
Oud 20 mei 2012, 18:11   #257
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is geen IQ gen ontdekt, wel genen waarvan men vermoed dat ze een effect op intelligentie hebben.
Zelfs dat is niet helemaal waar, tenzij ge benadrukt dat men "vermoedt" dat ze een invloed "zouden kunnen hebben" op "een bepaald aspect" van wat men soms "intelligentie" noemt.

Het aantal aanhalingstekens is in deze belangrijk.
Oud 20 mei 2012, 18:12   #258
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
En kan je dan aantonen dat Afrikanen dat gen niet hebben dan?

Er is geen IQ gen ontdekt, wel genen waarvan men vermoed dat ze een effect op intelligentie hebben. Voor zover ik weet.
Men heeft IQ testen uitgevoerd waaruit bleek dat afrikanen een gemiddelde van 70/80 halen (zie kaartje hiervoor reeds gepost).
Dit wil niet zeggen dat er geen afrikanen met +100 zijn, net zomin als het aziatisch gemiddelde van 110 niet wil zeggen dat er geen chinezen met 80 zijn, alleen verschillen de aantallen van personen die +100 hebben en dezen die-100 halen. Net zoals de gemiddelde bij de witte racisten rond de 100ligt en dit ook niet wil zeggen dat iedereen die 100 haalt, zoals u wellicht al zelf heeft kunnen ondervinden.

---------------

enfin, nu bewezen werd via het mitochondriaal DNA dat de genetische diversiteit binnen de verschillende afrikaanse stammen en variëteiten veel groter is dan tussen de witte racistische stammen, neem ik aan dat sommige mensen nu begrepen hebben dat het genetische veel meer diversiteit opbrengt om zwartjes met zwartjes te laten kweken, zodanig dat zij de volgende mensengeneraties zullen kunnen verblijden met hun ontieglijke symmetrische schoonheid.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2012 om 18:14.
Oud 20 mei 2012, 18:14   #259
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
enfin, nu bewezen werd via het mitochondriaal DNA dat de genetische diversiteit binnen de verschillende afrikaanse stammen en variëteiten veel groter is dan tussen de witte racistische stammen, neem ik aan dat sommige mensen nu begrepen hebben dat het genetische veel meer diversiteit opbrengt om zwartjes met zwartjes te laten kweken, zodanig dat zij de volgende mensengeneraties zullen kunnen verblijden met hun ontieglijke symmetrische schoonheid.
Is dat zo? Want ik heb je nog altijd geen onderzoek zien linken.
Oud 20 mei 2012, 18:14   #260
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men heeft IQ testen uitgevoerd waaruit bleek dat afrikanen een gemiddelde van 70/80 halen (zie kaartje hiervoor reeds gepost).
Dit wil niet zeggen dat er geen afrikanen met +100 zijn, net zomin als het aziatisch gemiddelde van 110 niet wil zeggen dat er geen chinezen met 80 zijn, alleen verschillen de aantallen van personen die +100 hebben en dezen die-100 halen.

---------------

Weer een pak bullshit.

Intelligentie heeft niks met IQ te maken. IQ-testen zijn koloniale en modernistische instrumenten.

Ten tweede is intelligentie zeer kneedbaar, en bijna volledig afhankelijk van sociale, culturele en economische factoren.

Op een generatie kan met het intelligentie-niveau van een hele populatie optrekken, door te interveniëren in voedselconsumptie, armoede, etc...

Cynara overdrijft met haar bullshit.

Maar ze leest me niet meer, dus kan iemand mijn berichten quoten en posten voor haar? Zal ambetant zijn voor haar.

Laatst gewijzigd door C2C : 20 mei 2012 om 18:15.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be