![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tuurlijk steunen die dat - de meesten toch. Die zijn namelijk achterlijk genoeg om het gelul over terrorisme te slikken.
Er zijn natuurlijk ook slimmere Amerikanen, zowel links als rechts, die inzien dat al dat stoer spierballen (allee 9mm) rollen in een of ander land dat de doorsnee Amerikaan niet eens kan aanwijzen op de wereldkaart volstrekt niks te maken heeft met Land of the Free Home of the Brave... |
|
|
|
|
|
#242 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik zou dat maar rap wat bijstellen. Europese studenten lerarenopleiding kunnen tegenwoordig Amerika nog amper aanwijzen op de kaart las ik onlangs. Een beetje meer bescheidenheid omtrent hun vermeend 'intellectualisme' zou de Europeaantjes dus niet misstaan. Citaat:
Als we ons maar beter kunnen voelen dat die 'domme wapengekke Amerikanen' hé. O wat voelt dat heerlijk. Maar geen nood, als jullie weer in de stront zitten komt Amerika jullie er wel weer uithalen met hun 9mm. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 14 februari 2013 om 20:48. |
||
|
|
|
|
|
#243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hela! Aan de alomvattende kennis, wijsheid en inzichten van Bolleke wordt niet getwijfeld he! Ge zijt gewoon jaloers gij
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#248 | ||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#249 |
|
Europees Commissaris
|
Dat is tenminste een kerel. Nog niet zo lang geleden begon er eentje op de schietstand te huilen toen hij een wapen in de hand gestopt kreeg.
Ik kon hem wel klappen voor zijn kop en trappen voor zijn kont geven. De emasculatiepropaganda van de wollen sokjes werkt.
|
|
|
#250 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Vrouwen willen een man.
|
|
|
|
#251 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een man heeft geen hulpstukken nodig om man te zijn hoor.
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Blijkbaar volstaat het dan volgens jou en tomaat om een piemel te laten zien.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 15 februari 2013 om 01:59. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Europees Commissaris
|
Prachtige foto's, VoV!
Wollen sokken en andere tomaten dienen dringend een paar granaten in de broek te laten groeien.
|
|
|
#256 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prachtige post VOV.
Ook een stille wenk naar ouders die een kind willen aannemen uit andere landen. Ik zou daar in alle geval maar mee opletten want die zijn misschien handiger in het omgaan met een vlindermes of een geweer dan met de legoblokken of poppen. Zo een echt kindsoldaatje hé ... Ok, Ok, wij speelden vroeger ook Cowboy & Indiaan maar toch bleef daar de schade beperkt, zowel geestelijk als lichamelijk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 februari 2013 om 14:47. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Raquel Welsh
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jakkes.
![]()
|