![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ... hebt u nu eindelijk al een nostalgische herinnering uit het oude Rusland voor ons?
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarop liet buurman hem binnen en vroeg de Rus of buurman met hem naar de Colruyt wilde rijden. Een uurtje later belt de buurman aan en zegt: NOOIT meer! Nooit ga ik met die Rus nog naar de winkel. Toen wij vroegen waarom: bleek dat die man een fles Vodka IN de winkel naar binnen gekapt heeft, in één keer, de lege fles op de kassa gezet heeft en dan betaald. Toen buurman daarover iets zei was het antwoord van de Rus: ThieRRRRRy my fRRRRiend, this is only my fiRRRRRst bottle today. I dRRRRRRink thRRRRReeeeee bottles. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wil natuurlijk niet zeggen dat alle Russen zo zijn. En zou eigenlijk ook graag zo'n nostalgische verhalen willen horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ja, maar ik begrijp niet hoe die man nog leeft. Echt, die slaat 3 flessen per dag achterover. Maar die is altijd goedgezind, lacht altijd + doet mij ook wel lachen door de manier waarop hij iedereen aanspreekt (in heel slecht Engels). Spijtig dat we hier geen geluidsopname kunnen zetten. ![]() |
![]() |
![]() |