![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel, ik ben uitgesloten van het Belgische systeem. Ik kon me in het verleden door mijn autisme (syndroom van Asperger) niet in orde houden met de vereisten van het systeem.
Een soort van catch22, om in orde te komen moet ik een bepaalde tijd werken, maar door de cumulatie van o.a. autisme en de ziekte van Graves en Narcolepsie kan ik niet meer werken. En dan zeggen ze, eigenlijk moet je dan in ziekenkas of op invaliditeit gaan, maar dan moet ik eerst een bepaalde tijd werken. Dus heb ik tegen de belastingen gezegd, als ik nergens recht op heb, vraag me dan ook niet meer om bij te dragen, wat ze blijkbaar schappelijk vinden want ze sturen me geen belastingbrief meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=219 Henri1 reageert weer eens niet als hij op zijn plaats gezet is. Toch wel erg met die Belgisisten.....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Parlementslid
|
![]() In Lokeren op de kermis 4 augustus een politievrouw werkonbekwaam geslagen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door een stel zattekloten.... Nu is het de vraag waren het "jongeren", of zattekloten?
![]() |
#246 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/regio-waas/lokeren...se-kermis.aspx
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elementaire spellingsregels?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De relschoppertjes in Vilvoorde , de kans dat die alcohol hadden genuttigd is klein, of het zijn groffe hypocrieten.
![]() |