![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar 75% en evenveel leden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En verder is er natuurlijk de stijl, taal en visie van Dewinter en co.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Hier heeft u een punt...de recht toe recht aan politiek van FDW is bijna niet te vatten voor eender welke postjesgeile establishmentspartij.
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je mag gewoon vuilbekkerij zeggen, hoor.
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn ze ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar geloof ik niets van. Er is maar een zéér klein gedeelte van het N-VA publiek dat "racisten" ( jouw woorden) wil discrimineren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() Heb ik gedaan én beantwoord:http://forum.politics.be/showthread....51&page=10#194
Nu jij nog ingaan op deze post en dan staan we effen: http://forum.politics.be/showthread....51&page=10#197 Aldus, waarom kan dat in Nederland wel en hier niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() De recht toe recht aan verklaringen van S4B & co, zijn nochtans wel te pruimen voor onze islam-collaborerende Belgo-facisten, kan je nagaan, maar dat is dan weer politiek-correct, he, want dat heeft niets vandoen met een Vlaamse staat, met stip dé vijand nr 1 du Belgique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk heb ik dat al uitgelegd maar lezen is niet uw sterkste kant zo blijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
btw, die uitspraak is zonder meer racistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn andere factoren die de allochtonen-criminaliteit verklaren en het 'werklozenprobleem' ervan is zelfs een minieme factor. Lees even mee wat Deens psychloog Nicolai Sennels cocludeerde, na jarenlang onderzoek in Deense jeugdgevangenissen: "Danish Psychologist Finds Integration of Muslims in Western Societies NOT Possible" http://theopinionator.typepad.com/my...-possible.html Is da nu ne racist, P ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 oktober 2012 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
"According to the Danish police and the Danish Bureau of Statistics more than 70 percent of all crimes in the Danish capital are committed by Muslims. Our national bank recently published a report stating that a Muslim foreigner costs more than 2 million Danish kroner (300,000 euros) in federal social assistance on average, caused by the low participation in the work force." Lach maar voort, P, maar de Winter had gelijk. En wij mogen binnenkort fluiten naar ons pensioen... Echt goe bezig, gast, héél goe. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 oktober 2012 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al denk ik dat het geld blijft plakken bij de Waalse maffia ie de PS en niet noodzakelijk bij elke individuele waal. Uiteindelijk een waal die werkt in de privé is evenzeer de klos door de zware belastingsdruk als wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dream on. En dat er problemen zijn met de islam heb ik ook niet ontkend. Maar het lijkt wel of jullie ontkennen dat ik die problemen wel degelijk erken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 oktober 2012 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |