![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind de strategie van De Wever tot nu toe excellent.
Niets overhaasten; de stemming wat laten afkoelen; de anderen verklaringen laten afleggen, zoals: wij doen niet mee (PVDA), wij doen enkel mee onder veel voorwaarden (zoals Groen, met financieel niet haalbare voorstellen). Intussen zitten er bij alle partijen wel enkelen, die zich geroepen voelen om te besturen, op hete kolen. Het meest misschien nog bij CD&V: van PJ mag het niet, van Beke toch al een beetje, hij gaat niets blokkeren. Laat er nog maar rustig een week over gaan, wij hebben nog 2 maanden de tijd (Di Rupo deed er twee jaar over).
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, liever een coalitie N-VA + VB, dan een coalitie Spa + Groen + PVDA die voluit gaat voor de islamisering en het islamracisme steunt (ongelijkheid vrouwen, homobashing, het lastig vallen van onbedekten in de straat, ...). |
|
![]() |
![]() |
#244 |
Minister-President
|
![]() Vind je? Hij maakt het BDW lastig maar hij is de SP.A zelf redelijk wat chade aan het toebrengen en de CD&V belachelijk aan het maken dus schaakmat zou ik het niet durven noemen.
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#246 |
Minister-President
|
![]() Wil je zeggen dat hij zelfmoord moet plegen misschien?
|
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij geeft Patrick Janssens dus gelijk dat de belangen die Bart De Wever dient niet zozeer in Antwerpen liggen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Wil je zo graag op mijn negeerlijst dat je zaken in mijn mond probeert te leggen? Mijn uitspraak leek me nochtans uiterst simpel, hij probeert BDW een hak te zetten, brengt zo de SP.A schade toe en maakt de CD&V belachelijk door hen als het schoothondje van zichzelf voor te stellen in A'pen.
|
![]() |
![]() |
#250 |
Staatssecretaris
|
![]() De Hoop van Vlaanderen...
L'Espoir de la Flandre... Denken. Durven. Doen. Dik. No. More.
#251 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Vreselijk! De proporties van zijn lichaam blijken zo ongezond! Een karikatuur, maar niet om te lachen ![]()
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten er geen messen tussen de pampers zitten was PJ met zijn CD&V- SPA waarschijnlijk met een overweldigende meerderheid verkozen...
|
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in het nieuws al gezien dat Groen het ganse BAM-tracé als breekpunt beschouwt...dat is al duidelijk.Verder is formeel duidelijk dat PVDA+ voor de oppositie kiest en dat VB een N-VA bestuur zal "gedogen"(dat kan nuttig zijn in sommige stemmingen die in de gemeenteraad zouden moeten komen).... Doordat er van de kant van O-VLD geen grote commentaren kwamen (en ook omgekeerd vanwege N-VA niet tav O-VLD) mogen we beginnen aannemen dat er al één coalitiepartner in beeld komt. In die week ook begon de stadspartij eisen te stellen omtrent "Groen mee in bad" terwijl Groen al liet weten dat dit wel erg voortvarend was van meneer Janssens......en verder,daar ben ik van overtuigd,is men zich bij CD&V aan het afvragen wat men eigenlijk in die stadspartij aan het doen is.De construktie heeft zijn nut gehad tegenover Filip Dewinter maar is nu een gevangenis! zie je....er is al veel opgeborreld minder dan 1 week na de verkiezingen,en het grootste deel heeft BDW niet eens zelf moeten organiseren,gewoon eens praten met de mensen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Geef die mens toch een beetje tijd, ik ga 14 dagen wachten met commentariëren.
|
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarna moeten ze het leger maar naar Antwerpen sturen. Plat gooien die boel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 20 oktober 2012 om 15:16. |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#259 |
Vreemdeling
|
![]() Janssens wil er per sé Groen bij, wat wel eens zijn paard van Troje zou kunnen worden...
|
![]() |
![]() |
#260 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar je hebt wel gelijk in die zin dat PJ zijn smoel goud moet waard zijn om te zien mocht dat lukken. |
|
![]() |