![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Vreemdeling
|
![]() Sorry, maar 't is uit pure wanhoop dat ik maar ergens op geklikt heb om een schrijfblad te vinden. Forum noemen ze dat! Voor mij is heel onze moderne rattaplan niet mèèr dan brood en spelen. 'k Weet zelfs niet in welk verband ik dit schrijs, ik weet zelfs niet wie aan m'n woorden aanstoot kan of zal nemen.
Maar, 't was een schrijfblad en, wat 'n mens om dat te vinden in een zogenaamd forum moet doen, lijkt wel ongelooflijk. Vrijheid van meningsuiting! Mon oeuil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() wtf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
|
![]() Ook welkom
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bleh ik tik niemeer, ik klik de letters aan met mijn muis
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 187 ste!
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na rijp beraad in mijn war office hebben mijn generaals en ik, Ke Nan de Doorluchtige Pascha van het Tweede Ottomaanse Rijk, besloten om de rangen te vervoegen van de gealliëerde mogendheden van Politics.be.
Mijn troepen zullen met onvervalste moed zich storten op de vijandelijke stellingen. Sta mij toe mijn helden even voor te stellen. Aan mijn linkerhand is er Ali de Linkerduim, een domme krachtpatser maar een hart van goud. Daarnaast staat Yusuf de Linkerwijsvinger, bekend om zijn snelheid. Dan komt Ahmet de Linkermiddenvinger, een echte ladykiller. Gevolgd door Mehmet de Linkerringvinger, tussen ons gezegd en gezwegen is het maar een sukkelaar. De rij wordt gesloten door Recep de Linkerpink, de mascotte van Linkerhand. De rest van de troepen stel ik later voor want ik moet nu vliegensvlug iets regelen. Mijn eerste tas koffie genoopt mij en mijn lichaam om zich zo snel mogelijk naar de dichtsbijzijnde sanitaire voorzieningen te spoeden voor een ontlasting. Brb. Ik ben terug. Mijn verontschuldigingen dat ik het strijdtoneel even moest verlaten. Dit was een ernstig geval van nature's call. Ik wil toch wel even duidelijk stellen dat dit geen gevolgen zijn van shell shock of vaandelvlucht. Zoals talloze malen bewezen in de geschiedenis zijn Ottomaanse strijders zonder vrees doch zeer hygiënisch. Strijden met een volle onderbroek is niet bepaald comfortabel. Laat mij verder bekend maken op welke koene soldaten u nog kunt rekenen. Het rechterhandregiment wordt aangevoerd door Osman de Rechterduim, een verre nakomeling van Osman die het eerste Ottomaanse Rijk stichtte. Mustafa de Rechterwijsvinger is een betweter maar die moeten er ook zijn. Kemal de Rechtermiddenvinger is net als Ahmet de Linkermiddenvinger zeer geliefd bij het vrouwelijk geslacht. Unal de Rechterringvinger is een man recht door zee en drager van de ring. Hij heeft zijn achternaam dus niet gestolen. Als laatste is er de benjamin van het olijke rechterhandgezelschap, Tayfun de Rechterpink. Om een mij onbekende reden zijn al deze mannen beduidend sterker en eeltiger dan die van de linkerhand. Maar samen staan ze sterk en zijn ze onverslaanbaar.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 27 juli 2004 om 09:16. Reden: moest naar toilet |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() Stats updated:
het blijft spannend voor de eerste plaats ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#250 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan nog geen 50.000 tekens per dag gaat het nog een tijdje duren eer we aan 300 miljoen zitten
![]()
![]() |
#251 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe moet ik mijn bijdrages eigenlijk submitten? Ik ben blijkbaar een unranked member.
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() kijk uw settings na van uw keycounter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oooooooo
![]() Allé, over 58 minuten is mijn eerste submission ![]()
![]() |
#254 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 27 juli 2004 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 184 ste ! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]hehehehehhe[/size]
![]() |
![]() |
#258 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() of omhoog daalden!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Europees Commissaris
|
![]() Ennnnnn 183! Yey!
![]()
![]() |
#260 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juij ik sta weer tijdelijk op plek 6
![]() (En nu volgt nog een online meeting dus dat zou nogal wat moeten geven ![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 27 juli 2004 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |