![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen, onderwijs enz heeft niets met het solidariteitsconcept te maken; dat zijn doodgewone uitgaven van een overheid van een land. Moest daar alleen voor betaald worden en voor hen die niet kunnen voor zichzelf zorgen, dan zou er geen 75% moeten afgeroomd worden van de hoogste inkomens. Volgens wikipedia is kapitalisme een essentially contested concept dus daar kunnen we uren over doorgaan. Puur kapitalisme valt voor mij niet te associëren met staatsinmenging.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, beste, Europa maakt dit allemaal mogelijk dus uw gebleit zal weinig uithalen. Als ik van u een even passioneel betoog zal te lezen krijgen over al de goudzoekende armoezaaiende hangmatters die hier arriveren, zal ik u ernstig nemen; geen dag eerder.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In zo'n licht vind ik het ook niet meer kunnen dat er dan 75% of meer van iemands inkomen afgehouden wordt.
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk waarden precies?
Eerst graaien & harken en dan je land in de steek laten als de belasting omhoog gaat? Frans ? Of dacht je dat ze NL gaan leren? Zozo. Wie dan allemaal? In Belgie is er geen belasting op kapitaal. Dus zo wat? Klopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Depardieu heeft zijn geld verdient en maakt gebruik van zijn recht op stemmen met de voeten om dit te beschermten tegen grijpgrage handjes. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vito : 20 december 2012 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() Afgezien van het lachwekkende van de holle termen die in dit bericht staan ("volksverrader" is een billenkletser van formaat), is dit toch een behoorlijk triest bericht, aangezien het slachtoffer als dader wordt voorgesteld. Straks ga je een meisje dat wegloopt van haar verkrachters ook nog als volksverrader uitmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Dat jij niet weet wat de westerse waarden zijn, dat verrast me niet in het minst.
Mss 's je paardekleppen afzetten, kan je nog wat meer zien dan alleen maar de verwerpelijke graaicultuur. Trouwens, er is niemand die dom genoeg is om te denken dat het westen een monopolie zou hebben op liefde voor geld.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat het belastingsgeld in de eerste plaats van Depardieu is. De overheid steelt dat geld. Depardieu vertrekt daarop, en u bestempelt hém als de dief. De overheid is de dief, niet Depardieu. Diefstal vereist een geldtransfer van een burger naar een andere burger. In casu verdwijnt er een geldtransfer in Frankrijk.
![]() |
![]() |
#252 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een belastingverhoging is diefstal. Hmm. Zozo dat is interessant. Citaat:
Citaat:
Die zorgt wel dat hij zijn revenuen ontvangt middels onbelaste assets. Dat was in Frankrijk al een paar jaar niet meer mogelijk (isf) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 december 2012 om 15:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zo vreemd dat jij niets maar dan ook niets goeds weet te vinden aan je eigen (ik denk toch dat je hier woont) maatschappij. Zo kennen we allemaal wel iemand, iemand doe nooit ofte nimmer iets goeds of iets leuks te zeggen heeft. 'Een' belastingverhoging. Neen, 75% is diefstal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel we inmiddels vermoeden dat jij zelf niet meer dan een miljoen euro per jaar verdient, en jezelf inmiddels, ongevraagd, als nobele ridder voor de belangen van 15.000 tot 20.000 Fransen (die verdienen meer dan een miljoen p/j) opwerpt, stelt zich de vraag bij welk % een belastingverhoging ''diefstal'' wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
75% is diefstal en daar eindigt het verhaal. Kewl hoe je m'n paragraafje over je negatieve instelling negeert. Je beseft het ook hé vriend. Kan je aan werken. Loont zelfs de moeite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het geld is van de Fransen, en Depardieu steelt het.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat uw denkpatroon en uw streven totaal niet stroken met die principes. Ik denk dat Noord-Korea voor u het gedroomde land is, en vermits u en uw gelijkgezinden bijzonder weinig kans maken om het democratisch systeem alhier op korte termijn kapot te maken, raad ik u aan om de vrijheid te nemen om naar Noord-Korea te verhuizen, want die vrijheid hebt u. Bezint evenwel voor u begint, want eens daar zult u vaststellen dat het met de voormelde vrijheden gedaan is, en u voor een vergoeding die nauwelijks de hongersnood kan lenigen moogt werken om het dictatoriaal systeem en de immense rijkdom van de familie van de leider in stand te houden. Ik wens u een goede reis, en hoef u geen behouden terugreis te wensen vermits u daar niet meer weg zult geraken. Dat is nu eenmaal zo met paradijzen, ziet u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad pure waarheid dat het Eno's bijdrage een leugen is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |