![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() Klopt volledig, en in het tweede debat, over het samenscholingsverbod in Borgerhout, waar de afgang voor Van Besien echt pijnlijk duidelijk werd.
Ook hier kan je dezelfde vraag stellen: Denkt hij nu werkelijk dat de politie geen aanwijzingen had van komende rellen? Denkt hij dat De Wever het samenscholingsverbod voor zijn plezier heeft opgelegd? Als dit het toekomstige niveau is van de Antwerpse oppositie, dan mag de N-VA op beide oren slapen voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Laatst gewijzigd door stropdrager : 15 januari 2013 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft nu de touwtjes in handen. Begin er maar aan te wennen. Ik snap wel dat de Niveanen liever hebben dat we nog op Janssens vitten, maar dat is nu zinloos. Citaat:
Citaat:
Dat valt goed mee, toch? Zo gevaarlijk blijkt het niet te zijn. Of gaat Bartje ook biefstuk messen verbieden? De mensen kunnen daar wel hun vingers aan snijden hé. Of trappen waarop mensen hun nek kunnen breken? Gaan we die ook verbieden? Laat ons alles verbieden. Opperhoofd De Wever zal waken over onze veiligheid. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij Bart De Wever? Of voelt het stemvee zich persoonlijk aangevallen als er iemand Groot Opperhoofd Bartje bekritiseert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er mag en moet van mij meer politie op straat komen, zeker in ghetto's als Borgerhout, maar niet voor pietluttigheden. Niet om mensen te verbaliseren die volgens de traditie een vuurpijl afschieten op 31 december. Pak de echte criminaliteit aan. De Wever is een bange, blanke, laffe jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie geen slechte bedoelingen heeft, zal zich niet geviseerd voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebruik van producten die overal vrij te koop zijn, heeft niets te maken met "slechte bedoelingen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wees gerust, ik heb er geen enkele moeite mee dat de N-VA of Bart De Wever zoveel mogelijk worden aangevallen. Integendeel, hoe meer (persoonlijke) aanvallen op De Wever, hoe meer stemmen hij zal behalen. Blijkbaar heb je dat nog steeds niet door. En de reden waarom je zegt dat Termont intelligenter is dan De Wever is omdat je mij wil provoceren, niet omdat je het meent. Maar goed, als je de dictatuur van De Wever niet kan verdragen, het staat je vrij om naar Gent te verhuizen. Je bent welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, de laatste verkiezingsuitslagen moeten toch pijn hebben gedaan. Laatst gewijzigd door stropdrager : 15 januari 2013 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() ![]() Ik heb nog een leuk artikel gevonden. (wel al van 1 jaar geleden) Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Wilrijk bij Antwerpen leek het wel of dat de zon was opgekomen rond middernacht. Iedereen schoot ECHT vuurwerk af vanuit hun achtertuin ![]() Politie konniets doen, verbod was enkel geldig op de openbare weg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Antwerpen was niet de enige stad waar vuurwerk verboden was en daar is BDW geen burgemeester zijn dat dan ook allemaal zotten ?
Achter mijn hoek waren ze ook vuurwerk aan het afsteken echter niet lang dan moest de ambulance komen vuurpijl gewoon geexplodeerd nadat ze hem aanstaken |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doet bij de slaven van Dewinter veel pijn dat niet hij, maar wel Dewever (die nota bene ooit nog een oogske had op die vermaledijde Roos) de sossen uit 't schoon verdiep kreeg. Dat ik allesbehalve zo pro Europa ben als "mijn NVA" zal Demper worst wezen, neenee, ik keur Dewever's beleid voorlopig goed, dus ben ik een NVA partijslaaf. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 16 januari 2013 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is overal vrij te koop maar het gebruik ervan zouden ze verbieden. Dat is niet logisch. De logische reactie van Termont is dat hij het gedoogt op 31 december gedurende enkele uren. Dat is een goed, realistisch beleid. Bartje trekt zich daar allemaal niets van aan. Logisch beleid? We gaan wij eens stoer doen en het rechts patsertje spelen. De gewone man in de straat een boete geven, zo moet dat! De politie inzetten voor wat vuurpijlen, dat is pas een probleem in Antwerpen. Buitengewoon zielig. Beschamend. Bartje snoepte zoveel stemmen af van het VB door constant te praten over migratie en criminaliteit en onveiligheid. En wat doet hij? De gewone man in de straat een boete aansmeren omdat die zich 1 keer in het jaar wil amuseren met een vuurpijl. Wat een lafaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik spreek over "echte criminaliteit" heb ik het over zowel kleine als grote criminaliteit. Op de hoek van de straat in een winkeltje een vuurpijl kopen, is echter geen criminaliteit. Dat is blijkbaar moeilijk te vatten voor sommigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in je tuin mocht je niets afsteken. Citaat:
Maar Bartje heeft ook de politie ingezet om mensen een boete te geven. Meneer ging eens tonen hoe het moet. De mensen hun pleziertje afpakken voor die 1e keer in het jaar. Citaat:
Schiet die kurk op die meneer zijn oog. Ambulance erbij, overal bloed. Een verbod op mousserende wijnen aub, en snel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Proficiat. Citaat:
Fonduestellen verbieden. Overal gaan kijken op kerstavond wie wat eet. Fondue? Boete van €100. Of je moet een vergunning aanvragen. Dan zal de brandweer mee aan tafel komen schuiven om over de veiligheid te waken. Citaat:
Ik ben geen partijslaaf zoals sommigen hier. |
|||
![]() |
![]() |