![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's? | |||
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. |
![]() ![]() ![]() |
34 | 58,62% |
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,52% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 |
Vreemdeling
|
![]() op je punt 2: hij gebruikt zijn afwijking om zichzelf te verrijken. hij wordt dus rijk van zijn eigen karikatuur.
op je punt 3: ik heb niks tegen mensen die zich anders kleden, bijvoorbeeld, punkers met hoge hanekammen etc,... waar ik het over had is dat mensen aan hun sexualtiet een hele subcultuur koppelen. zij willen juist in een hokje worden geplaatst, ze willen juist opvallen en de aandacht op hun sexualiteit vestigen. het wordt iedereen OPGEDRONGEN!! ook op tv! 4: Lang niet alle hetero gezinnen zijn perfect, daar heb je gelijk in. Maar, daar gaat het ook niet over. een kind heeft een vader EN een moeder figuur nodig. wanneer in een homokoppel de één de ene en de ander de andere taak op zich neemt, dan klopt er toch iets niet aan? vind je dit wel, dan spreek je jezelf zwaar tegen, aangezien je enkele posts geleden nog zei dat homo's tenminste eerlijk ervoor uitkomen voor wat ze zijn. neen dus. 5: dat hoor je mij ook niet zeggen dat het met bestialiteit te maken heeft. ik haalde dat punt aan om te vragen waar je de grens trekt! 6: nogmaals, dat was enkel om te vragen waar je de lijn trekt. een andere: naakt lopen doe je vrijwillig, maar toch wordt je ervoor bestraft. nu kan je zeggen, ja maar daar val je anderen mee lastig met je fetish om naakt te willen lopen. wel, in mijn ogen vallen homo's mij ook lastig door hun fetish overal op te dringen. (tv, gay parade, etc................. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Vreemdeling
|
![]() Quote Nynorsk :
Ik zou best wel eigen kindjes willen, maar aangezien ik met een 'erfelijke belasting' zit die ik geen enkel kind zou willen aandoen, verkiezen we adoptie, eventueel een gehandicapt kind. Beter die kindjes een goeie thuis geven, dan een kindje op de wereld zetten die mogelijks voor haar of zijn hele leven chronische pijn heeft, dachten we zo... Misschien dat ik dan toch een toegeving kan doen i.v.m. adoptierecht voor holebi's after all. Hier was ik namelijks nog niet opgekomen : een gehandicapt kind. Daar een als gehandicapt geboren kind (ik bedoel wel een kind met redelijk zware handicap hier zoals bv. een autist, een mongool, ... en niet met slechts een lichte handicap zoals slechthorend zijn of kleurenblind) meer lasten opleveren dan wat anders omdat ze heel hulpbehoevend zijn, maakt dit de maatschappij zwakker waar het beter is te opteren voor sterke gezonde mensen. Zwaar gehandicapte kinderen kunnen dus ook als untermensch beschouwd worden op voorwaarde dat ze zo geboren werden uiteraard en niet zo geworden zijn door bv. een verkeersongeluk (ref. een gezond kind wordt door auto aangereden met als gevolg : permanente verlamming). In dat laatste geval gaat het over kinderen die niet als untermensch werden geboren maar door het meedogenloze noodlot niet meer kunnen beschikken over al hun capaciteiten.Je kan immers niet "plots" untermensch worden. Je bent ofwel zo geboren, ofwel juist niet. Daar holebi's reeds als minderwaardig beschouwd kunnen worden daar ze ook een fout der natuur bezitten (= sexuele aantrekking voor hetzelfde geslacht), kunnen ze zich ontfermen over andere minderwaardige mensen zoals zwaar gehandicapt geboren kinderen. Holebi's kunnen dan misschien toch het recht krijgen tot adoptie, doch deze adoptierecht geldt enkel voor geboren zwaar gehandicapte kinderen. Ieder ander kind willen opvoeden mag wettelijk niet kunnen. M.a.w. : het is te nemen of te laten. Aan de holebi de keuze. Laatst gewijzigd door 19.19 : 11 augustus 2004 om 19:28. Reden: correctie van 2 taalfoutjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand die untermensch schrijft als undermensch...
![]()
![]() |
#245 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Een andere reactie verdient deze post niet. (btw toch raar dat veel nicks op dit forum verwijzen naar Duitsland 1940-1945, maar dat geenenkel het durft toe te geven?
Laatst gewijzigd door Eternity : 11 augustus 2004 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Niemand wil jou dingen opdringen, omgekeerd daarentegen doen jullie wel heel erg jullie best om holebi's letterlijk in kastjes te steken. Holebi's worden dagdagelijks met hetero's geconfronteerd en de hetero "normaliteit' wordt pas "opgedrongen". Citaat:
Citaat:
Een kind heeft bovenal nestwarmte, liefde en structuur nodig, om op te groeien. Citaat:
Citaat:
Misschien niet voor jou, voor ons wel. Citaat:
Mij storen zoveel dingen, dit is nu eenmaal een samenleving en daar moeten we het mee doen.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 11 augustus 2004 om 19:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb trouwens hartelijk genoten van de manier waarop sommigen zich in bochten wringen om toch maar iets negatiefs te zeggen over m'n situatie. Van een bende bevooroordeelden gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn toch fantastische ouders, die homohaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is eigenlijk schrijnend: de eerste de beste halve gare kan zijn even verknipte vriendinnetje zwanger maken en kind na kind in de wereld helpen, waarna ze er ook nog eens alles aan doen om ook het leven van die kinderen helemaal te verwoesten, maar een holebi-koppel dat bewust kiest voor een kind en bereid is om daarvoor een zenuwslopende adoptieprocedure te ondergaan, zou geen kind mogen adopteren... En dat allemaal omdat men zogenaamd "de belangen van het kind" wil verdedigen. Om moedeloos van te worden... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nog van die heimelijke fantasietjes? Faktie overtreft toch steeds de fiktie, niks menselijks is ons vreemd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Vreemdeling
|
![]() pfffff altijd en altijd dat zelfde gezever, waar je incidentiële gevallen eruit pikt.
zal ik ook eens op die manier beginnen... hoeveel van de door links beschermde allochtonen hebben graag een homo in hun familie... feit is dat de overgrote meerderheid in deze wereld nog altijd natuurlijk sexuele gevoelens heeft. Homosexualiteit is gewoon een fetish, die populair is geworden in deze politiek correcte samenleving van tegenwoordig. Nogmaals, waar zijn uw grenzen?? over die sexuele standjes die je daar allemaal opnoemt. dat zijn er nog steeds tussen man EN vrouw. een man hoort van een vrouw te houden, en omgekeerd. man en man gaat gewoon niet. simpel voorbeeld: in de natuurkunde: positief en negatief trekken elkaar aan, dezelfden stoten elkaar af.... I rest my case..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eternity : 11 augustus 2004 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Vreemdeling
|
![]() heb nog niet je hele post gelezen oriana, maar wanneer ik MIJN mening over homo's neerschrijf, zeg ik ervoor ook altijd IK VIND dat.. en dat is dan vrijheid op meningsuiting, en dus niet strafbaar. tot zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet hoe de gayparade in belgie is, maar hier in amsterdam is ie altijd superlache, met honderden bootjes in de grachten. Het is ook niet alleen voor homos, de halve stad komt kijken en uitvaren, ben zelf dit weekend ook gaan kijken, ik kan me niet voorstellen wat er te zeiken valt over zo n parade, het is gewoon een gezellig feest, homofoben moeten maar oprotten als ze er niet tegen kunnen, we zijn hier in europa niet in een of ander barbaars land
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |