![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() wat is je oplossing dan voor dit te groot aantal dure en kostelijke ambtenaren
Laatst gewijzigd door Nvalid : 21 juni 2013 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn andere manieren om minder ambtenaren te hebben dan ze ontslaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Als ik goedting heb om te werken, dan zet ik me efkes neer.
Dat gaat dan meestal over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij het kinderen van beenhouwers zijn, die krijgen - begrijpelijk, niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik merk op dat ze op sommige diensten teveel ambtenaren hebben en op andere onderbemand zijn. Ik merk het aan mijn vrouw, haar dienst is onderbemand en onlangs dienden 2 collega's hun ontslag in wegens te veel werkdruk. Beiden werden niet vervangen, terwijl er in een andere dienst mensen teveel zijn. Gevolg: nog meer werkdruk en dossiers mee naar huis. Feit is dat de overheid een inefficiënt orgaan is, want die mensen overzetten, ho maar... In de privé waren die al lang verplaatst, maar in de ambtenarij is men meer met elkaar bezig dan met de burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
Werk levert geen lief of vriendenkring op. Dingen die ik nooit gekent heb. Nogmaals: leren flirten, sociaal zijn, etc... Leren niet snel vermoeid zijn. Eerst dat. Dan zagen achter werk. Die onnozele smoesjes dat werk kei sociaal is, is dikke kutzeik. Ik zie door werk, zeker ASS hebbende, geen mensen langskomen. Ik zal daardoor ook nooit uitgenodigd worden om eender andere vrijetijdsactiviteit te doen. Blijkbaar wil niemand zich daar mee bezig houden, niemand die dat even belangerijk vind. Het is geen kwestie van excuus, het is n kwestie van echt niet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Vinden gaat misschien wel, maar volhouden niet. Ben eerlijk gezegd niet van plan om te blijven proberen om toch maar niet als profiteur beschouwd te worden door 'n hoop klojo's die er geen reet van afweten. "Hoezo? Gij kunt typen! Dan kunde gij ook data invoeren!" Kust mijn gat is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja, laten we zeggen dat we vooral niet willen gehinderd worden door ambtenaren die dan een of ander fluiteredentje vinden waarom ze een dossier niet moeten goedkeuren omdat het papiertje opgestuurd is op de verkeerde dag met de verkeerde stylo, met een ezeloortje aan, of een vinkje niet helemaal duidelijk, maar als je het zou opzoeken zou het direct duidelijk zijn, en bellen naar de mensen kun je ook niet doen natuurlijk je moet gewoon afkeuren en verkleumen in uw buro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de enige dienst die je nodig hebt volgens mij is diegene die de bezittingen van de overheid privatiseert aan de hoogste bieder
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 juni 2013 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Gewoon uitkering en daarmee gedaan. Ik probeer gewoon het beste te maken van mijn autisme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, ik ben zeker dat het een'switchke' is dat je moet verzetten in uw kop, als je geld wilt moet je uw best doen. Meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs al moest ik verplicht worden, dan zou ik op die job niet lang welkom blijven... Ik krijg dan wss gezeur over mijn attitude. En dan zeg ik dat ze er maar mee moeten leren leven of dat ze mij moeten afdanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar baggerbedrijf De Nul is natuurlijk een bevoorrecht bedrijf dat op een goede relatie met de staat kan rekenen, zo hebben ze vorig jaar nog een cadeautje gekregen van zo'n 23 miljoen euro: http://www.pvda.be/nieuws/artikel/su...GZiMbA.twitter Nu, hij heeft wel een punt natuurlijk dat de verhouding werkenden-werklozen-ambtenaren in ons land wat scheefzit maar hij zou het bvb ook weleens mogen hebben over het verschil qua belastingdruk tussen bedrijven en werknemers. Echter, daar zal ie wel minder problemen mee hebben, wetende dat z'n bedrijf slechts 9,58% belastingen (cijfers 2010) betaalt en verschillende dochterfirma's in belastingparadijzen heeft.
Laatst gewijzigd door netslet : 21 juni 2013 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |