Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2013, 22:38   #241
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
en ik zie nooit iets in uw posts om over na te denken jammer genoeg.
Heb je mij nodig om na te denken?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 22:38   #242
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het gaat niet enkel om hem, het is een afgaan dus die zal z'n nicht bruid ook wel daar halen en dan hebben we weeral een hele generatie onaangepasten erbij. Dan spreken we nog niet over mama en papa, broertjes etc.

Als we nu nog zouden kunnen toelaten zonder familiehereniging of inteelt huwelijk dan was het nog verdedigbaar, nu niet en dat is niet zijn schuld.

40% van de moslims heeft geen diploma, zijn kinderen ook tenzij we import huwelijken verbieden, wat wel eens dringend tijd wordt.
Niet alle migranten huwen met een 'import'bruid.
Indien de persoon geïntegreerd is is de kans veel kleiner dat hij een een bruid zoekt in het land van herkomst, omdat hij hier al heel wat connectie's heeft.

Indien hij, als geïntegreerde dit toch doet, dan zie ik het niet zo fout lopen: als geïntegreerde zal hij ervoor zorgen dat zijn kinderen nog eer geïntegreerd geraken.

Wat inderdaad helemaal foute situatie's zijn, zijn die allochtonen die hier soms al meerdere generatie's zijn, maar er nog steeds niet in geslaagd zijn een fatsoenlijk bestaan te hebben: ze blijven leven aan de OCMW, de dop en schuwen zelfs de criminaliteit niet. Na hun jeugd te hebben doorbracht in zwalpen, profiteren ed gaan ze dan plots de extreme toer op, huwen een verwante uit een vreemd land, procrereren tegen de sterren op, en geven hun kroost niks van waarden bij. Nog een hele bende leeglopers, profiteurs, criminelen erbij. Dit moet aangepakt worden, niet de goede allochtonen die bewijzen dat ze de goede weg opgaan, en dat ze vol motivatie zijn.
Oud 11 augustus 2013, 22:40   #243
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wel, indien die jongen al bewezen heeft dat hij goed werkt, gemotiveerd is, geïntegreerd is, waarom zou hij dan gen kans mogen krijgen?
Omdat hij hier illegaal (en dus crimineel) is binnengekomen en hier ook zo verblijft. Mij kan het gestolen worden wat hij in de tussentijd allemaal heeft gedaan, hij had hier in de eerste plaats al niets te zoeken. Buiten ermee.

Citaat:
Trouwens, die jongen ziet er vriendelijk uit, het zal wel ok zijn met hem.
Bied hem dan asiel aan bij je thuis ofzo. Op mijn kosten (of die van de staat) moet dat gezever niet.

Laatst gewijzigd door Savatage : 11 augustus 2013 om 22:40.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 22:41   #244
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jaja, dat geloof ik graag, maar uw persoonlijke capriolen zijn al hoe wel enigszins amusant niet relevant.
alleen idioten en gekken lachen over alle capriolen en gesprekken.
Dus vanaf nu mag ik evengoed jou bekijken als een simpele zonder je te beledigen.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 22:41   #245
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Heb je mij nodig om na te denken?
niemand heeft jou nodig man. Wat vertel je toch?
Oud 11 augustus 2013, 22:43   #246
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Omdat hij hier illegaal (en dus crimineel) is binnengekomen en hier ook zo verblijft. Mij kan het gestolen worden wat hij in de tussentijd allemaal heeft gedaan, hij had hier in de eerste plaats al niets te zoeken. Buiten ermee.

Bied hem dan asiel aan bij je thuis ofzo. Op mijn kosten (of die van de staat) moet dat gezever niet.
Die werkt. Dus leeft niet op jou kosten. Je hebt geen enkel recht van spreken. Die gast heeft waarschijnlijk meer nuttigs gedaan dan 80procent van de Belgische bevolking.
Oud 11 augustus 2013, 22:44   #247
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
alleen idioten en gekken lachen over alle capriolen en gesprekken.
Dus vanaf nu mag ik evengoed jou bekijken als een simpele zonder je te beledigen.
Dat mag altijd, hetzelfde geld ook daar, uw persoonlijke mening, al hoe wel soms amusant, is niet relevant.

Trouwens, ik ben indertijd door mijn vader alleen al veel erger genoemd. Geloof me maar, als Asperger heb ik het allemaal al gehoord, ik ben wat gewoon.

Oh, en als provocatie stellen uw posts ook niet veel voor, je bent te kwaad om echt te kunnen trollen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2013 om 22:45.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 22:48   #248
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:

Hij was geen illegaal, maar asielzoeker.

En denk eens redelijk na: als hij rendeert voor de samenleving, waarom hem geen kansen geven?

Hij WERKT behoorlijk als loodgieter, een knelpuntberoep.
Hij rendeert meer dan vele Vlaamse pummels die maar blijven studeren, (falen of niet doch hun studie's niet aanwenden voor een carrière) of gewoon aan de dop zitten.
Oud 11 augustus 2013, 22:50   #249
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat mag altijd, hetzelfde geld ook daar, uw persoonlijke mening, al hoe wel soms amusant, is niet relevant.

Trouwens, ik ben indertijd door mijn vader alleen al veel erger genoemd. Geloof me maar, als Asperger heb ik het allemaal al gehoord, ik ben wat gewoon.

Oh, en als provocatie stellen uw posts ook niet veel voor, je bent te kwaad om echt te kunnen trollen.
Klopt, je begint het te leren.

Ik heb geen interesse in je levensverhaal ze. Daarvoor bestaan psychologen.

Ma nee zenne, ik geniet van deze interactie met mensen. Het is enorm ontspannend om de een of andere reden. Gewoon de dagelijkse frustraties afreageren op mensen die voor de rest geen waarde hebben is gewoon de max
Oud 11 augustus 2013, 22:51   #250
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die werkt. Dus leeft niet op jou kosten.
En toen hij hier naar school is gegaan, wie heeft dat dan voor hem betaalt? En al die jaren dat hij recht had op SZ en alles, dat blijkt nu allemaal illegaal te zijn. Ik zou het totale kostenkaartje van deze crimineel wel eens willen zien.

Citaat:
Je hebt geen enkel recht van spreken. Die gast heeft waarschijnlijk meer nuttigs gedaan dan 80procent van de Belgische bevolking.
Yeah right, illegale vreemdelingen zijn echt een bron van verrijking voor ons land
Oud 11 augustus 2013, 22:52   #251
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:

En denk eens redelijk na: als hij rendeert voor de samenleving, waarom hem geen kansen geven?

Hij rendeert meer dan vele Vlaamse pummels die maar blijven studeren, (falen of niet doch hun studie's niet aanwenden voor een carrière) of gewoon aan de dop zitten.
+3.14
Oud 11 augustus 2013, 22:53   #252
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En toen hij hier naar school is gegaan, wie heeft dat dan voor hem betaalt? En al die jaren dat hij recht had op SZ en alles, dat blijkt nu allemaal illegaal te zijn. Ik zou het totale kostenkaartje van deze crimineel wel eens willen zien.

Yeah right, illegale vreemdelingen zijn echt een bron van verrijking voor ons land
Euhm, en hoe is die kerel naar school kunnen gaan zonder papieren? Even nadenken?
Oud 11 augustus 2013, 22:54   #253
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euhm, en hoe is die kerel naar school kunnen gaan zonder papieren? Even nadenken?
Gewoon, dat mag hier.
Oud 11 augustus 2013, 22:54   #254
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Omdat hij hier niet thuishoort. Hij hoort hier niet te zijn, hij mag hier niet zijn en wij hebben hem hier allerminst nodig. Raus damit.

Citaat:
Met dat soort logica kunnen we hier weer hele legionen vreemdelingen naar ons land halen. Verplicht liever een paar beroepsdoppers tot een verplichte opleiding loodgieterij, veel effectiever.

Citaat:
Ander probleem, dat is geen rechtvaardiging van deze persoon zijn misdaden. Werk jij zelf trouwens wel?
Oud 11 augustus 2013, 22:55   #255
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel moet ik daar niet over nadenken, ik heb nog op school gezeten met types die hetzelfde klaarspeelden (in het lager onderwijs en later zelfs tijdens het academische onderwijs). Zo'n kunst was dat niet.
Oud 11 augustus 2013, 22:56   #256
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Gewoon, dat mag hier.
Citaat:
Veel moet ik daar niet over nadenken, ik heb nog op school gezeten met types die hetzelfde klaarspeelden (in het lager onderwijs en later zelfs tijdens het academische onderwijs). Zo'n kunst was dat niet.

bullshit. Geen kinderen zeker?

Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 22:57.
Oud 11 augustus 2013, 22:59   #257
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, wat een argumenten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 23:00   #258
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Omdat hij hier niet thuishoort. Hij hoort hier niet te zijn, hij mag hier niet zijn en wij hebben hem hier allerminst nodig. Raus damit.

Met dat soort logica kunnen we hier weer hele legionen vreemdelingen naar ons land halen. Verplicht liever een paar beroepsdoppers tot een verplichte opleiding loodgieterij, veel effectiever.

Ander probleem, dat is geen rechtvaardiging van deze persoon zijn misdaden. Werk jij zelf trouwens wel?
Je redeneert totaal onlogisch, en je laatste zin is erg persoonlijk gericht, ik aanvoel het als persoonlijke aanval.
Het gaat je eigenlijk geen moer aan, maar ik ben er zeker van dat ik al meer poen heb verdient dan gij. Ik heb deze staat amper iets gekost.

Ik hoop dan ook, wanneer de tijd er komt dat ik hulpbehoevend zal zijn (wat nog bijzonder lang kan duren), dat ik iets kan terugkrijgen.

Maar ik denk van niet:

-tegen die lange tijd is al lang geen geld meer, er is nu al bijna geen geld meer.
-in mijn familie brengt men alleen maar op, staat men enkel af. Niemand die beroep doet op steun.
Oud 11 augustus 2013, 23:08   #259
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...r-school.dhtml

Alle kinderen die in Belgie verblijven hebben niet alleen recht op onderwijs maar zijn ook onderhevig aan de leerplicht.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2013 om 23:09.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 23:12   #260
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...r-school.dhtml

Alle kinderen die in Belgie verblijven hebben niet alleen recht op onderwijs maar zijn ook onderhevig aan de leerplicht.
Alleen wanneer ze een status hebben, wat bij die kerel niet het geval was, was illigaal in het land.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be