![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je mij nodig om na te denken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien de persoon geïntegreerd is is de kans veel kleiner dat hij een een bruid zoekt in het land van herkomst, omdat hij hier al heel wat connectie's heeft. Indien hij, als geïntegreerde dit toch doet, dan zie ik het niet zo fout lopen: als geïntegreerde zal hij ervoor zorgen dat zijn kinderen nog eer geïntegreerd geraken. Wat inderdaad helemaal foute situatie's zijn, zijn die allochtonen die hier soms al meerdere generatie's zijn, maar er nog steeds niet in geslaagd zijn een fatsoenlijk bestaan te hebben: ze blijven leven aan de OCMW, de dop en schuwen zelfs de criminaliteit niet. Na hun jeugd te hebben doorbracht in zwalpen, profiteren ed gaan ze dan plots de extreme toer op, huwen een verwante uit een vreemd land, procrereren tegen de sterren op, en geven hun kroost niks van waarden bij. Nog een hele bende leeglopers, profiteurs, criminelen erbij. Dit moet aangepakt worden, niet de goede allochtonen die bewijzen dat ze de goede weg opgaan, en dat ze vol motivatie zijn.
![]() |
![]() |
#243 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 11 augustus 2013 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus vanaf nu mag ik evengoed jou bekijken als een simpele zonder je te beledigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik ben indertijd door mijn vader alleen al veel erger genoemd. Geloof me maar, als Asperger heb ik het allemaal al gehoord, ik ben wat gewoon. Oh, en als provocatie stellen uw posts ook niet veel voor, je bent te kwaad om echt te kunnen trollen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2013 om 22:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
En denk eens redelijk na: als hij rendeert voor de samenleving, waarom hem geen kansen geven? Hij WERKT behoorlijk als loodgieter, een knelpuntberoep. Hij rendeert meer dan vele Vlaamse pummels die maar blijven studeren, (falen of niet doch hun studie's niet aanwenden voor een carrière) of gewoon aan de dop zitten.
![]() |
![]() |
#249 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb geen interesse in je levensverhaal ze. Daarvoor bestaan psychologen. Ma nee zenne, ik geniet van deze interactie met mensen. Het is enorm ontspannend om de een of andere reden. Gewoon de dagelijkse frustraties afreageren op mensen die voor de rest geen waarde hebben is gewoon de max |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen hij hier naar school is gegaan, wie heeft dat dan voor hem betaalt? En al die jaren dat hij recht had op SZ en alles, dat blijkt nu allemaal illegaal te zijn. Ik zou het totale kostenkaartje van deze crimineel wel eens willen zien.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon, dat mag hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel moet ik daar niet over nadenken, ik heb nog op school gezeten met types die hetzelfde klaarspeelden (in het lager onderwijs en later zelfs tijdens het academische onderwijs). Zo'n kunst was dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
bullshit. Geen kinderen zeker? Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, wat een argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat je eigenlijk geen moer aan, maar ik ben er zeker van dat ik al meer poen heb verdient dan gij. Ik heb deze staat amper iets gekost. Ik hoop dan ook, wanneer de tijd er komt dat ik hulpbehoevend zal zijn (wat nog bijzonder lang kan duren), dat ik iets kan terugkrijgen. Maar ik denk van niet: -tegen die lange tijd is al lang geen geld meer, er is nu al bijna geen geld meer. -in mijn familie brengt men alleen maar op, staat men enkel af. Niemand die beroep doet op steun.
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...r-school.dhtml
Alle kinderen die in Belgie verblijven hebben niet alleen recht op onderwijs maar zijn ook onderhevig aan de leerplicht.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2013 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |