![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is mijn eerste en laatste reactie op Dewanand. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2013 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Je bent overal al buitengevlogen en terecht zo. Er komt een moment dat ze je getrol hier ook beu zijn (naar mijn aanvoelen duurt dat veel te lang)
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2013 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Niemand moet van de fantasmen en obsessies van HC iets hebben, hij is alleen een laughing stick voor K&K (maar hij verpest wel de serieuze religie-draden)
Hem vergelijken met stichters van wereldgodsdiensten zoals Mohammed, Christus, Boedda is ronduit achterlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een feit is dat de mensen de waarheid niet kunnen verdragen en geen moeite willen doen mijn atoomtheorie eens te gaan lezen, te bestuderen en vragen te stellen als ze iets niet begrijpen. Het is zoveel gemakkelijker met modder te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat je kan is met bagger smijten, zonder ooit inhoudelijk op mijn atoomtheorie in te gaan. Als de anderen dat dan slikken en met jou mee gaan daarin dan is dat des te erger voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet je dan eens gaan lezen en ophouden zomaar wat te zeggen zonder enige grond. Niet de wetenschap heeft mijn atoomtheorie ontdekt, maar ik zelf door de filosofie. Laat de dogma's van de wetenschap dus even los. Want deze zijn materialistisch van aard en veel te beperkt om de waarheid van het heelal te kunnen ontraadselen. Dat heb ik gedaan. Citaat:
Nergens heb je het over glas gehad en ook nu zeg je verder niks daarover. Dus je zegt zomaar weer wat. Citaat:
ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel geen zeldzame, integendeel, een met veel patiënten. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2013 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo bescheiden dat ik hogere Goden erken.
Dat heeft Zen nog niet gepresteerd, die komt niet verder dan eindeloos in eigen leegte te staren en met eigen overmatige Ik te gaan worstelen...... ![]() Maar de waarheid van mijn atoomtheorie gaat zulk een kleinzielig gedoe eindeloos te boven. Ook behoef ik niet met bagger te smijten om mezelf te bewijzen. Wel lever ik kritiek, maar dan altijd inhoudelijk op basis van logisch denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan je blijkbaar niet. Laat eens zien dat je mijn atoomtheorie kent en begrijpt. Dan zou je meteen genezen zijn van de leegte en ijdelheid van Zen. Het heeft je tot niks gebracht en nu ben je bezig dat op mij af te reageren. Word eens wakker beste kerel, want je bent zo doorzichtig als wat. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ook dit serieus religieus draadje is ook weer met GLANS door de trollende fantast HC gekaapt ![]() ![]() ![]() Je kan het evengoed sluiten. Het subforum Religie is supertrolgebied geworden. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2013 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christus is een mythe, iemand die meent uit een maagd te zijn geboren en over het water te kunnen lopen en uit de doden te zijn opgestaan. Dan Boeddha, die helemaal geen God erkent en ook zelf geen God is geweest. Hij heeft wat aardige moralistische spreukjes bedacht, meer niet. Nu, mijn atoomtheorie gaat dit alles verre en verre te boven, inderdaad. Maar dan moet je wel moeite nemen om het te lezen en te bestuderen en te overdenken, net als de mensen dat met al die andere religies hebben gedaan en nog steeds doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens heb ik bij jou iets gelezen over een test. Onzin dus. Je schrijft maar wat. Oneindigheid en niets bestaan zowel in de wiskunde als in de filosofie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je wetenschappelijke kennis is onbestaande, onbenullig, foutief. Begrippen uit de wiskunde die je te pas en vooral te onpas gebruikt kan je noch plaatsen, noch duiden. Ze gaan je begrip te boven. Moraal van het verhaal: je atoomtheorie 'die wordt bewezen in de filosofie daarvan in eenheid met de wetenschap (wat die kromme zin ook moge betekenen)' is lachwekkend. Je - steeds dezelfde - postings wijzen op compulsief gedrag. Gelukkig ben je ongevaarlijk, anders kwam er een dwangbuis aan te pas. Meer woorden maak ik daar niet aan vuil. Er is al vervuiling genoeg.
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een godsdienst van de vrijheid die ook alle andere religies aanvaardt en het niet nodig heeft om met modder te smijten. |
|
![]() |
![]() |