![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe zat dat ook weer met Snorremans enzo ? Citaat:
De datum van de OP valt op 15 september en de leesteller staat op 2350, als ik m’n eerste post aan jou richt op 6 november. Vandaag zijn we nog geen maand verder en de teller staat op 7000 and counting… ![]() Blijkbaar nemen de ‘brave goyims’ deze draad ernstiger op, dan wat een obscure zionist voor wenselijk acht. Shalom. |
||
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Hey Diego,
Kan het zijn dat meerderheid van de geïnteresseerden, supporters zijn. Ik denk van wel, en dat is betreurenswaardig. Doet me denken aan gladiatoren in de arena. Maar de keizer ontbreekt. U laaft u aan een morbide 'liveleak', niets meer en niets minder dan een uitwas van de persvrijheid. De 'enorme' antizionistische beweging, die u ziet onstaan, is er sinds jaaaren. Bestaat in hoofdzaak uit meer of minder fundamentalistische religieuze gemeenschappen binnen de Joodse bevolking. Zoals Dhr. Hirsch. Waaruit bestaat de afkeer voor zionisme hoofdzakelijk? Zionisten zijn zondaars, ze hebben de komst van de Messias niet afgewacht,om een natie te stichten. Gelukkig maar, er is geen Messias. Maar goed, alle respect voor deze goyims. Ik wil er op wijzen dat het zionisme zelf, een religie is. Een religie zonder een God, Diego. Wat er te doen staat, doe het, en wacht niet op een onbestaande Messias. Uiteraard vinden deze antizionisten links/rechts gehoor bij de Islambarbarians en bij wat men noemt 'progressievelingen'. Europa,VS, ik merk daar weinig 'progressiviteit'. Tenzij u er van uitgaat, dat Pussia en China progressie uitstralen. Er is echter meer tussen hemel en aarde, maar de aardling merkt dat niet op. Volgende cursus morgen? Indien ik vrij ben, uiteraard. Shalom. |
![]() |
![]() |
#243 |
|
![]() Alléz ZION, probeer nu 's voor één keer ontopic te blijven.
We mogen toch weten dat zionisten het grootste scum onder de mensheid zijn ? Je mag uiteraard steeds links of teksten aandragen die het tegendeel bewijzen, ntl. Hoe meer, hoe liever. Komaan, laat jij de ‘brave goyims’ eens deelachtig worden in het positieve aspect van het zionisme, want ik vind er zo direct geen. |
![]() |
![]() |
#244 | ||||||||||||
|
![]() Revisited:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De tegenbeweging is dank zij internet al flink gegroeid en dat die enorm zal worden, daar twijfel ik geen moment aan. Kwestie van tijd. Citaat:
Citaat:
Genoeg data daarover te lezen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-zoontje.dhtml Trouwens, waarom woont gij niet in Israël ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genomen uit het topic 'onrust in syrie' :
Citaat:
OMG! ??? Alles kits? U weet duidelijk niet waarover U praat of U tracht simpelweg te misleiden, maar hoog in het zio clubje (noch de mets of kruis-club) zie ik U niet. De reden is simpel, wij onderhouden regelmatig contact. Uw stijl heb ik daar dan ook NOOIT geobserveerd. Over meneer Francis bestaan er heel wat verhalen, zeker in zijn thuisland. Of U daarvan op de hoogte bent weet ik niet, noch kan ik, hoe dan ook, daadwerkelijk bevestigen/aanduiden wat die man juist betekent. Ik heb dan ook nooit om enige uitleg omtrent dit figuur gevraagd, alhoewel het een en ander op eerste zicht toch duidelijk zou zijn. Ik zal U de 'pap' niet zomaar in de mond geven, *een kleine humoristische onderbreking* ![]() maar volgende is een mooi vertrekpunt... indien U daadwerkelijk meer wil weten ivm. meneer F. http://www.lavoz.com.ar/noticias/pol...enal-bergoglio Verder, zonder al teveel commentaar : bit.ly/1kdbzLo Spoedig, na jarenlang cyberaanvallen en juridische problemen... terug ON LINE. ![]() Drukt U op die pagina een beetje verder op de aangeboden linkjes (webarchief). Hij en zijn site werden neergehaald, maar het ww web vergeet niets. ![]() Had U verder nog iets te vertellen over haters etc of wortelt er simpelweg iets niet goed. Als ik kan helpen, laat maar weten mijn beste. De stap van liefde naar haat en visa versa is absoluut niet zo groot. |
|
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer ZION, kan U zich (terugvinden) mogelijks situeren in een van volgende groepen?
http://web.archive.org/web/201301160...h-one-are-you/ Graag, zoniet... toch een welgemeende Dank U, vooral hartelijk. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 06:27. |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjors en Sjimmi houden zich blijkbaar met heel wat meer bezig dan met de voor de Goyim bestemde 'opgedrongen chutzpah'.
Maar ook U bent welkom in ons kleine, maar toch propagerende, clubje. Welkom meneer ZION! Zonder GPS Uw standpunt toch bepaald...
Rest my case. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 06:59. |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ZION begint hier eindelijk wat te lossen. Verbazingwekkend, toch betrouw ik het nog steeds niet. Aan de andere kant beschrijft het zowat bepaalde zionisten welke me iets verteld hebben en tevens wat ze me niet verteld hebben, maar de uiteindelijke rekensom is natuurlijk vlug gemaakt. Misschien is er toch nog hoop meneer ZION, voor ons beiden... voor allen. Voldoende reden om nog eentje van mijn zelfgebrouwd sop te ontkurken. You made my day. Dank U. (voorgaande bevestigt trouwens ook mijn opinie inzake atheisme.... geloven of niet geloven, het blijft uiteindelijk een religie) (Op dat laatste nog even verder bomend, de kwestie draait niet om gelovig of niet gelovig. Het is in feite zeer simpel... 'to be or not to be', dat is de ware vraagstelling. Op vele gebieden (99.999%), is 'not to be' de perfecte staat van bewustzijn (of niet bewustzijn zo U wil), de meesters der misleiding van het concept 'to be' zijn maar al te bekend. Wat dat betreft bevindt een simpele Goyim zich dus heel wat hoger op de ladder..., niet dat ik dat ben ![]() Dank U voor het geschenk ZION, ik zal zonder twijfel nog enige jaren moeten wachten op een nieuwe geste van Uwentwege. Maar ik ben geduldig. ![]() Aan de andere kant lijkt het me dan weer dat Uw classificatie/onderscheid van/tussen de verschillende zionisten U niet 100% duidelijk is. Maar goed... Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, verwachten dat hij de (eeuwige) dualiteit goed/slecht vanuit zionistisch standpunt zomaar gaat verklaren is mss wel wat teveel gevraagd (op dit moment). Jean Pol Sartre kan hem mss op weg helpen wat dat betreft. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens wie hetzelfde nastreeft? KALIFA (dezelfde BS, SA en het Beloofde zijn trouwens bondgenoten, niet zonder reden) Citaat:
Ik heb alvast een doosje chipszakken en een paar flessen zelfgebottlede klaarstaan. Once Goyim, allways Goyim. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 07:37. |
||
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() U mag het allemaal in één keer vertellen,hoor.
Hebt u een pc-ken met interval? Bent u telkens buiten adem? Moet u telkens weer opnieuw linkie-news raadplegen? Misschien een stickie tussendoor, om de kleine hersentjes te verruimen? Mag u vrij rondlopen, in uw toestand? Arme, arme knaap. |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weerom een posting in het verkeerde topic/forum geplaatst? Of toch juist? Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u daarentegen wil niks liever dan telkens weer met de kleurpotloodekes te spelen. En overdag kan het blijkbaar niet, is het de nieuwste apparatuur waarmee op u, geexperimenteerd wordt? Doet het pijn? Poetin, Diego! P O E T I N. V L A D. D�*n bent u O N T O P I C. http://forum.politics.be/attachment....1&d=1386229781 |
|
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() @ Zonbron.
U kan een verwijzing naar de juiste topic vinden, hierboven. Zet uw fiets eens op. |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weerom een photoshop. Van mijn idool Zbigniew nog wel (geen filantroop, maar wel overtuigd van zijn zaak en een uiterst trouwe pennevriend).
Oja, wat betreft http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=242 Is onze vriend, KGB-agent Vladdi, even langs geweest met waarheidsserum? Werkte U vrijwillig (gewillig) mee of moesten ze het opdringen? Waarde funky ZION, volgende is geen fotoshopje : Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 09:14. |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Not to worry. OK BTW : Hier fietsen we enkel op zaterdag, na de extra dikke linzensoep, onder begeleiding van een verpleegster en een flat screen met afleveringen van Dallas (waarin Bobby E. nog leeft). Klinkt U dat bekend? Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2013 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met veel zin voor realiteit gemaakt. Knap werk. http://forum.politics.be/attachment....1&d=1386257031 |
|
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
|
![]() Citaat:
Dan zullen er heel wat bittere traantjes geplengd worden, vrees ik, maar vooral uit pijn en schaamte voor het verraad door hun hoogste idolen. Citaat:
|
||
![]() |