![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Gouverneur
|
![]() De poco's zijn de hedendaagse fascisten. Soorten die door inteelt zich verlagen tot een lagere intelligentie zijn gemakkelijker te bespelen.
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedenk dat indien ze zich enkel begeven binnen hun eigen beperkte DNA groep, dit ook als inteelt kan worden beschouwd. - allez, even een romantisch inkijkje : http://www.youtube.com/watch?v=5OAaIv6AVpQ (het tweede gedeelte zijn geen gitanes, aar de bewoners van de Camargue) http://www.youtube.com/watch?v=GOHbdxrKb0Y in Gent doen ze zo niet hé. en dees mannen vind ik ook nooit in Gent, nochtans ben ik zware fan: http://www.youtube.com/watch?v=A9iEm...5EF0BBEEED9B7D Citaat:
Mijn vader was ooit bevriend met zo'n clan-overste. Vandaar mijn fascinatie voor hun muziek zeker? Sweet memories.... http://www.youtube.com/watch?v=LweA7...5EF0BBEEED9B7D straks krijgt Demper weer een fit....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 december 2013 om 16:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon kop in het zand en doen alsof het niet bestaat, de enige die het eventueel wel zouden durven zeggen is het VB maar dan zeg je gewoon 'racisten' en de discussie is gesloten. Nochtans zullen we het binnenkort niet meer kunnen betalen, moslims en Roma zorgen voor disproportioneel hogere kosten. Volgens de poco's is dat door armoede en racisme, grote zever dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Nog eentje om het af te leren
Elsevier: "Inteelt oorzaak hoge babysterfte allochtonen" http://www.elsevier.nl/Nederland/nie...SEVIER194217W/ Toch iets in de politiek, in 2009 werd er toch over gesproken PvdA-wethouder wil verbod op huwelijk tussen neef en nicht dinsdag 21 april 2009 Om een einde te maken aan de 'ongebreidelde huwelijksimport' uit islamitische landen pleit de Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (PvdA, Inburgering en Onderwijs) voor een verbod op huwelijken tussen neven en nichten. Ook moet het systeem van inburgering op de schop. Asscher schrijft dat in een opiniestuk in de Volkskrant. Zwakbegaafd ‘Veel problemen rondom zwakbegaafde jongens worden opgelost met importbruiden,’ schrijft Asscher. Deze ongebreidelde huwelijksimport en gezinsherenigingmogelijkheden moeten wat de PvdA-wethouder betreft, worden gestopt. ‘Ze worden als mantelzorgster/echtgenote naar Nederland gehaald.' De wethouder wil dat daar een eind aan komt. ‘Deze vrouwen krijgen levenslange vonnissen met dergelijke huwelijken, waaruit ook vaak weer zwakbegaafde kinderen worden geboren.' Geboorteland Asscher schrijft verder dat er in Amsterdam twaalfhonderd kinderen zijn die enkele jaren in het geboorteland van hun ouders naar de basisschool gaan. ‘Dat vinden hun ouders handig, goed voor de familiebanden of voor de culturele identiteitsvorming. Ik vind dat gek.' De wethouder wil kwaliteitseisen gaan stellen aan het onderwijs dat deze kinderen in het buitenland volgen. ‘Niet om te pesten, maar in hun eigen belang.’ Ook moet het falende systeem van inburgeren op de schop. Dit moet worden ‘vervangen door burgerschapstrainingen en taal, een greencard systeem voor buitenlands talent’. Door Robin van der Kloor Laatst gewijzigd door BonBon : 15 december 2013 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() Geboortedefecten per land
http://www.neonatology.org/pdf/MODBD...iveSummary.pdf Bovenaan staan uiteraard haast uitsluitend moslim landen, toevallig natuurlijk. Allemaal armoede en racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Engeland stuurt flikken naar Roemenie
Now police fly out to tell Romanians: Don't come to Britain and commit crime! Officers' unprecedented trip to try and stem flow of migrants Police warned people in northern rural towns they could be exploited Follows raid on London football club occupied by Romanian gypsies Mission was one of many measures being taken to curb immigration Citaat:
Hoe zorg ik voor een inkomen, ginder ![]() Hoe doe ik dat in de UK ![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 16 december 2013 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat, maar kan dat niet bewijzen. Bestaan er studies die inteelt bij verschillende groepen mensen verklaren? Zijn bepaalde levensomstandigheden of wijzingen in de levensomstandigheden voorwaarden inherent aan inteelt? Wat Afghaanse en Pakistaanse moslims betreft, ... staat er niets in de Koran over regels die in acht moeten genomen worden tegen inteelt? Als er niets over in staat, dan is dat boek misdadig (hoe zit het met de bijbel?). Meer nog omdat ik er vanuit ga dat de pre-islamitische gemeenschappen (nomadisch of sedentair) waarschijnlijk wel die regels hadden. Ze hebben ze ook want anders zouden zelfs de meest afgelegen, geïsoleerde 'primitieve' gemeenschappen druipen van debiliteit; wat helemaal het geval niet is. Dus wanneer en waarom is het misgelopen met bepaalde populaties van de Roma's (Roma is een zeer ruimte term), met bepaalde populaties Pakistanen en Afghanen? Laatst gewijzigd door parsprototem : 18 december 2013 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En racisme kan je voor de Afghanen ook vertalen in de Russische bezetting en alles wat erna is gebeurd. De oorlogen hebben zeker voor sociale ontwrichting gezorgd. Om iemand van ergens anders te gaan huwen, moet vaak onmogelijk geweest zijn omdat de wegen nooit veilig waren. Enz. Bestaat er een volk dat al tweehonderd jaar aan inteelt doet op de schaal (80%) die jij toeschrijft aan Roma's, Pakistanen en Afghanen? Want we weten niet van die drie laatste groepen of ze dat altijd al gedaan hebben. Laatst gewijzigd door parsprototem : 18 december 2013 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo mogen moslims niet huwen met anderen die door dezelfde min werden gezoogd. Dat zijn de zogenaamde melkbroers en melkzusters, die mogen niet met elkaar huwen. Of het ook telt dat ze bij dezelfde koe of kameel melk gedronken hebben, staat er niet bij. Verder heeft Mohammed (nu ja, Allah natuurlijk) netjes aangegeven met welke vrouwen ze wel mochten huwen en met welke vrouwen niet. (noteer dat het de mannen zijn die de keuze hebben, over vrouwen wordt niet op die manier gesproken, die zijn als vee: ze worden aangekocht of niet, zijn toegestaan om aan te kopen of niet). Citaat:
Citaat:
verboden zijn: uw moeders, uw nichten (dochter van uw zus) uw tantes langs vaders en moeders zijde en dus die minnen en zoogzusters. De laatste twee zijn dus geen inteelt. Trouwens aangetrouwde tantes zijn ook geen inteelt. Ik geloof zelfs dat dit volgens onze wet wel is toegestaan. uw schoonmoeders (dus de moederS van uw vrouwEN) mag je dus ook niet huwen, je schoondochters (vrouwen van uw zonen, behalve als het aangenomen zonen zijn, want Mohammed huwde wèl de vrouw van zijn adoptiefzoon). twee zusters mag je niet huwen Het belangrijkste dat hij dus vergeten was is dat het inteelt is als men generatie na generatie met zijn eigen neven en nichten huwt (kinderen van tantes en nonkels).Die staan dus nergens vermeld. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Parlementslid
|
![]() Klinkt als yakkes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://europenews.dk/en/node/34368/ http://wikiislam.net/wiki/Cousin_Marriage_in_Islam Wel is het zo dat moslims geobsedeerd zijn door kuisheid en maagdelijke meisjes en dat leidt tot extreme toestanden met meisjes die vlug uitgehuwelijkt worden aan nonkels en toegenaaide vagina's. Alles voor de eer. Laatst gewijzigd door BonBon : 18 december 2013 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een mannelijk uitgangspunt (voor die tijd heel normaal) en er had dus ook in moeten staan: Je huwt de dochters niet van de zussen of broers van je vader of moeder.' Goed dat we dat weten. Dat bewijs dat de staatswetten die zaken moeten compenseren en ze ook moeten doen naleven. Tja, zo lijkt het wel dat een simpel landje als het onze, een hele wereld op zich moet torsen. Dat moet op één of andere manier drastisch recht gezet worden: de partners die een huwelijk aankondigen onderwerpen aan een DNA-test en die zelf laten betalen. Voor iedereen dan. En waarom niet? Ik heb een halfbroer wiens naam ik niet ken, en stel dat één van mijn kinderen toevallig een relatie aangaat met één van zijn kinderen? Brave huisvaders, ja ja, in de tijd zonder de pil en abortus taboe, ja ja. En de sperma-banken. Voor iedereen een DNA-test dus. Ik ga dat zeker als gespreksonderwerp op de feestdis leggen. Het gaat weer leuk worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Nikolai Sennels lijkt wel het een en het ander opgezocht te hebben. Wat mij frappeerde was het aantal gepubliceerde boeken. En eigenlijk snap ik nu waarom die mensen niet inventief en creatief zijn. Ze hadden al lang van hun woestijnen iets groens kunnen gemaakt hebben. En het moet verschrikkelijk zijn voor een gezonde DNA-vrouw te moeten huwen met een man met gecontamineerd DNA waar je als individu nog eens aan moet gehoorzamen tot in de naden van je ziel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Minister
|
![]() Die inteelt heeft ook een maatschappelijke reden.
In de sharia kent men slechts natuurlijke personen zodat kapitaal altijd persoonsgebonden is. Hoe houdt men dan kapitaal binnen de familie? Intra-familaire (/consanguine) voortplanting. En dat geeft inteelt. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 18 december 2013 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die inteelt is volgens mij het grootste probleem met moslims omdat het zoveel andere zaken beïnvloed. |
|
![]() |
![]() |