![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De executie gebeurt in les Ardennes. Je laatste maal is een Frans broodje, boudin de Liège, couque de Dinant, en een glas Achouffe. In de mis een Waals kinderkoor dat "Les Tournaisiens sont l�*" kweelt Op je kist een Belgische driekleur. Tot in der eeuwigheid begraven op 't kerkhof van Mons (stad van Di Rupo) ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een toevallig vergeten broeksriem en een gevangenisradiator kan die schande voorkomen....
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens vond ik 'Con te partiro' van Bocelli verschrikkelijk mooi, toen de slachtoffertjes van Dutroux en 'de Belgische ziekte' officieel begraven werden...
![]() |
#244 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
We gaan een gang. 't Zijn dus de Belgicisten die Dutroux' beestigheden begingen. Dan hou ik op mijn beurt gans de Vlaamse beweging verantwoordelijk voor de diefstal van Yanns vlag. En das maar een begin. ThePiano zal nog wel 't een en 't ander in 't vat hebben, waar ik jullie collectief mee kan om de oren kletsen. ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 12 september 2004 om 20:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog veel teveel eer voor iemand die de Belgische vlag ontwijdt! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pour tout complément d'information:
D�*t is een Vlaamse vod: ![]() Dit niet: ![]()
![]() |
#248 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 12 september 2004 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie spreekt er hier van 'vreemde brol'? Wat een racistische praat voor een belgicist! Citaat:
Ik dacht het over de BELGISCHE ZIEKTE te hebben gehad als MEDEOORZAAK voor de dood van die kindertjes. Citaat:
MIJ kan je alleszins niet verwijten dat ik jullie heilige vlag ooit een vod noemde of ze verbrande of stal. Maar stel gerust elke Vlaams-nationalist verantwoordelijk... Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik ook raar vind is dat de rug van de leeuw telkens anders is. Op deze vlag is de rug veel krommer dan op bovenstaande vlag: ![]() Wat wordt nu eigenlijk de officiële vlag van de republiek Vlaanderen? Zou men de leeuw niet beter naar RECHTS laten kijken, ipv naar links?
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 12 september 2004 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() b u b.....eind de jaren 70 bestond er ook zo iets dergelijks in antwerpen -- 99 percent franskiljons en wat vlaamse-belgische knechtjes......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1. U schijnt dus niet in te willen zien dat de BUB & Co. door de Belgische vlag zo prominent te gebruiken naast hun eigen anti-Vlaamse partij-symbolen (cfr. Ijzerbedevaart) van die eerste ook een partijdig symbool maken. Hierdoor krijgt de Belgische vlag éénzelfde bijklank als de USSR-vlag in Oost-Europa: een uitgesproken negatieve bijklank ten gevolgen van nogal goed gekende en volstrekt onaanvaardbare misstappen. 2. U ontwijkt of negeert de wet op de openbare orde én op het noodzakelijke politie-optreden bij toegelaten manifestaties. U beseft dus klaarblijkelijk wel dat tegenbetogers OVERAL verboden wordt om een toegelaten manifestatie te komen verstoren. Citaat:
Citaat:
1. Wéérom draait u rond de pot: het gaat hier niet over een privé-feestje, maar over een officieel toegemlaten manifestaties waarvan het dubbele karakter -én sportief, én politiek- ondertussen al méér dan 10 jaar bij Vlaming én Franstalige redelijk goed bekend is; elk jaar vermelden de TV-omroepen en dagbladen de politieke standpunten en deelnames, en u gaat hier pruttelen over een 'privé-feestje'. Doe zo voort: uw strapatsen zijn aanstekelijk voor de lachspieren. 2. Waarom zouden MR, PS, CDH en FDF dan zo hard tégen de gordel zijn, en waarom zouden sommige lokale Franstalige nationalisten al eens per ongeluk wat spijkers e;d. kwijtspelen op het parcours? Omdat het enkel maar een besloten privé-angelegenheid is zonder enige politieke betekenis? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de b u b is een puur belgisch-franskiljonse kliek met reeds als voorloper de unitaristen van de jaren 70 met hun stickers waarop in vette letters neen non stond onderaan een gescheurde belgische vlag - ik zelf afkomstig van de franskiljonne wijk pulhof in berchem heb die gasten gekend -- frans praten in het st stannislascollege waar ik naar school ging -- frans praten op straat en vooral en dat hadden ze praktisch allemaal een vlammende hekel tegenover vlaamsgezinden -- in hun ogen allemaal zwarten -- net zoals de linkse meute nu te keer gaat tegen het vlaams blok -- propagandamateriaal van de toenmalige volksunie werd steevast met hakenkruisen versierd -- deze lieden hadden en hebben nog iets gemeen -- ze behoren meestal tot de sociale hogere klasse -- vooral in het antwerpse weet ik dat -- buiten vlaamsgezinden lopen zij natuurlijk ook niet op met niet-europese inwijkelingen alhoewel ze daar in hun villawijken zeker geen last van zullen hebben -- deze kliek is zeker niet te onderschatten en zij zullen met hun vlaamse knechten alles in het werk stellen om la belgicque te behouden en natuurlijk zogezegd demokratisch drietalig -- wat die tweetaligheid betreft moet je maar eens zoals ik werken in bruxelles en dan weet je het wel --een vlaams knechtje zal natuurlijk altijd zijn beste frans bovenhalen en dit voorgaande tegenspreken en mij een fanatieker noemen -- soit --deze kliek franskiljons zal er wel oa voor zorgen dat hun tentakels tot in de zetels van laeken geraken om het vlaamse belastingsgeld te laten stromen naar wallonie -- de vlaming heeft te betalen en te zwijgen -- het zwijgen wordt wel opgelegd door de vlaamse knechten in de traditionele partijen die de regeringskoek graag onderling blijven verdelen -- voila b u b --
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat de BUBbeltjes dit zullen toegeven maar hun posts bij de Communutaire Discussies alleen al bevestigen alles wat hier boven staat. Die francofonengatlikkers van de BUB durven het zelfs onbeschoft noemen als je een Franstalige die al jaren in Vlaanderen woont, maar die nog altijd geen Nederlands spreekt, in het Nederlands aanspreekt inplaats van het Frans. De onbeschoftheid k�*n bij die kontenkruipersclub nooit anders dan van één kant komen, hé? De Vlaamse.
![]() |
![]() |
#257 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#258 |
Schepen
|
![]() Ik denk dat het omgekeerd is, de BUB zal samen met haar unitaire gedachtengoed vlug op het vliegtuig gezet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |