![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() \ \ \ \
iemand vertelde me Varkensvlees kreeg een slechte naam vroeg op, zelfs in de Bijbel, want onder-gekookt varkensvlees is zeer gevaarlijk, en varkens zijn lange tijd beschouwd als onreine dieren zijn. Varkens die zijn opgegroeid in moderne faciliteiten vaak hebben hun vet-gehalte verhoogd. Ik zou zeker niet zeggen dat het de beste van vlees, Ik eet varkensvlees, omdat ik denk dat varkens smerig beest. Ik hou van kip. Yum2! http://www.youtube.com/watch?v=bYCoyeQXty8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Toch een smerig beest zo'n varken......En die kwekers die smeerlappen spuiten ze vol !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Ik eet varkensvlees
no he said I dont eat pork because i think pigs are filthy animal. I love chicken. Yum2! Iemand vertelde me de reden waarom het beschouwd als een 'onrein voedsel "zijn is omdat varkens hebben geen zweetklieren dat is hoe alle lichamelijke gifstoffen vandaar met varkensvlees het allemaal blijft in het vlees voor de duur van hun leven en het is daarin opgehoopt al die tijd vanaf de geboorte https://www.youtube.com/watch?v=uDZG...layer_embedded http://www.youtube.com/watch?v=QfMePz5zFeE http://www.youtube.com/watch?v=FmZDpa2F82Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan? MENSEN hebben wél zweetklieren, en bovendien speekselklieren, een maag met daarin maagzuur, nieren, een lever, ... Je zou haast medelijden krijgen met die gifstoffen in dat varkensvlees.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 mei 2014 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() Halal koteletjes zijn ook soms in de aanbieding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kameel is beter of zo???
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lief klein biggetje had een vliegje op zijn neus en dat zoemde heen en weer!
Toty5 = zou zo graag een lief klein biggetje zijn ![]() ![]() ![]()
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() De meest gevaarlijke vormen van humane influenza meegemaakt in de moderne tijd :
1918-1919 Spaanse griep : Virus ( 1 H , 1). Veroorzaakt het hoogste aantal bekende influenzadoden , met een geschat aantal mensen die gestorven zijn in de hele wereld omwille van ongeveer 25 miljoen mensen , en sommige schattingen dit aantal tot 50 miljoen mensen . Ik heb veel mensen overleden als gevolg van besmetting met deze griep binnen de eerste paar dagen na infectie , terwijl anderen stierven bezweken aan complicaties als gevolg van de ziekte. Omdat bijna de helft van degenen die jonge gezonde volwassenen stierven . 1957-1958 Aziatische griep : Virus ( H2 A 2 ) . Veroorzaakte de dood van bijna twee miljoen mensen volgens sommige schattingen . Ten eerste heeft het de overhand in China in eind februari 1957 , vervolgens naar de Verenigde Staten verhuisde door de maand juni 1957 . Hong Kong griep 1968-1969 : Virus is ( HP 3 Het 2 ) . Dit virus werd voor het eerst ontdekt in Hong Kong in het begin van 1968 en verhuisde later naar vele plaatsen in de wereld . Het aantal slachtoffers wordt geschat op ongeveer 800 duizend mensen , terwijl je praat met sommige schattingen , ongeveer 2 miljoen slachtoffers . De influenzavirussen ( De HP 3 2 ) bestaan nog steeds aan deze dag. Russische influenza 1977-1978 : Virus is een subtype van HIV - 1 op 1, die de dood van ongeveer 700 duizend mensen veroorzaakt . http://www.youtube.com/watch?v=S3I_d-5jiyw |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() De volgende producten zijn zeker Halal:
1. Melk (van koeien, schapen, kamelen en geiten) 2. Honing 3. Fish 4. Planten die niet bedwelmend 5. Vers of natuurlijk diepvriesgroenten 6. Vers of gedroogd fruit 7. Peulvruchten en noten zoals pinda's, cashewnoten, hazelnoten, walnoten, enz. 8. Granen zoals tarwe, rijst, rogge, gerst, haver, etc. Dieren zoals koeien, schapen, geiten, herten, elanden, kippen, eenden, spel vogels, enz., zijn ook Halal, maar ze moeten Zabihah (geslacht volgens de islamitische riten) zijn om geschikt te zijn voor consumptie. De procedure is als volgt: het dier door een moslim worden geslacht. Het dier moet worden neergezet op de grond (of hield het als het klein) en haar keel moet worden doorgesneden met een zeer scherp mes om ervoor te zorgen dat de 3 belangrijkste bloedvaten worden gesneden. Tijdens het snijden de keel van het dier (zonder versnijden het), moet de persoon de naam van Allah uitspreken of reciteren een zegen die de naam van Allah, zoals "Bismillah Allah-u-Akbar" bevat. http://www.youtube.com/watch?v=hEB1s66zOuk http://www.youtube.com/watch?v=9JqDLL-Lk0Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sadist
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dozen plooien...
![]() |
#256 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mmmm, heerlijk varkensvlees. Zeg, even terzijde, waarom aten moslims vroeger eigenlijk wel varkensvlees en nu niet meer? Om moeilijk te doen? En is een gestolen fiets haram?
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 20 mei 2014 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.php?p=7149672
Kan ik enkel lezen , wanneer niet ingelogd ![]() of ingelogd , als die link aanklik !! Is er een mogelijkheid om dat in beide gevallen op te lossen , zodat ik het dan ook niet hoef te lezen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tot nog toe hebben enkel de christenen zich daar van losgemaakt: ik denk niet dat iemand nog "vlees derft" op vrijdag. Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 mei 2014 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister
|
![]() Komt daar de regel van vis op vrijdag van voort?