![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin het verwijderen van een fb ( ook al is dat erg laat na de feiten ) is nog steeds aan de persoon zelve en valt niet onder censuur Citaat:
Maar je kan fb's die schijnbaar plots verdwijnen geen vorm van censuur noemen hé ( aangenomen dat die personen dat zelf gedaan hebben ) Censuur gaat net over dat anderen je zouden verhinderen bepaalde informatie te delen. Dat lijkt me hier niet aan de orde |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat dezelfde school?
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() "een ex-leraar van het Collège Saint-Michel in Etterbeek die terechtstaat voor een verkrachting en drie aanrandingen van de eerbaarheid. Slachtoffers waren kinderen van de lagere school van het college": ik vraag me af wie die kinderen waren..... zou het kunnen dat men DIT bedoelde met de "ongelukkige jeugd" van het meisje van de gangbang? Dat zou véél verklaren, en vooral de weigering van de directeur om haar van school te gooien. Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 mei 2014 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... niettemin dit lijk me zo surrealistisch om waar te zijn. Zelfs de nwo-complottheorieën vervallen in het niets hierbij. Denkt ge nu echt dat milquet bij machte is zulks te verwezenlijken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, volgens mij speelt de moeilijke of ongelukkige jeugd van het meisje geen rol in de houding van de directeur. Het is het bewaren van het prestige van de school dat de belangrijkste rol speelt voor de directeur. Het nieuwste schandaal mag dan nog zo gebagatelliseerd worden wegens de betrokkenheid van de zoon van "een federaal minister", de goede naam van de betrokken school heeft er onmiskenbaar schade door opgelopen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2014 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jonge jonge ... jou ontbreekt het ook niet van de nodige fantasie Nooit gedacht stationsromantjes te gaan schrijven ? 'Memoires Saint-Michel' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar mijn post was wel degelijk weg: gelukkig had een vriendin hem gedeeld en heb ik dus mijn eigen post weer met mezelf kunnen delen via mijn vriendin. En blijkbaar was ik niet de enige, want ook sommige vrienden die die post gedeeld hadden en er zelf commentaar bij geschreven hadden, of vrienden die zelf iets over het onderwerp op hun wall geplaatst hadden, moesten vaststellen dat hun bericht plots verdwenen was. Eerst denk je dat je er over gekeken hebt, maar nee: een hele post gewoon verdwenen, en de links er naar toe gebroken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, mijn excuses, daar was ik te voorbarig! De data blijken immers niet te kloppen.
Laatst gewijzigd door Miauw! : 12 mei 2014 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen goed nieuws voor het College en de families Ruttiens en Delsaux
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon uit interesse. Ik weet echt heel weinig af van FaceBook. Ik ben een beetje meer Jambers-generaties. Poezen die op FaceBook samenzweringsverhalen over tiener-gangbangs posten; wie zijn ze, wat drijft hen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah zo, op die manier! Als je wat meer te weten wil komen over FB en over de beweegredenen van mensen om FB te gebruiken, zal je met mij helaas niet veel kunnen aanvangen: ik gebruik FB vooral om in contact te blijven met familie en vrienden die ik weinig of nooit zie, en om makkelijk gezamenlijke afspraken te kunnen maken met groepjes vrienden of familie. Ik "volg" maar weinig van mijn FB-vrienden, anders word je om de oren geslagen met schattige baby- en beestjesfoto's en melige tekstjes �* la Bond Zonder Naam. Zelf berichtjes posten doe ik heel weinig: 1 �* 2 per week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hem inmiddels terug, hoor! 'k Ben mijn eigen post gaan "terughalen" bij een vriendin die hem gedeeld had, en nu is hij niet meer verwijderd. Hem op het forum gooien? Normaal geen probleem, want het was een bondige, niet-sensationele en niet-lasterlijke post met een link naar een krantenartikel. Moeilijk om uit te leggen, maar nee, dat ga ik niet doen. De reden kan ik niet geven, ik kan enkel maar zeggen dat ik dan de privacy van iemand anders te grabbel zou gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de moeite om te bewaren.
![]() |