![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je het over Dehaene?
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder is een cynisch tintje aan de werkelijkheid.
Ik zou namelijk ook graag willen dat men iedereen individueel kan beoordelen, helaas is dat alleen niet mogelijk. Marokkanen die "goed" willen doen zijn afhankelijk van het tuig (wat de meerderheid vormt) . IK weet het, dit klinkt heel oneerlijk, maar het is wel de waarheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() LOL
Gaat het hier nu echt over Marokkanen en Wilders?
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk! Zelf heb ik een aantal Joodse vrienden, waaronder één "beste vriendin". Allemaal zijn ze tegen het zionisme. Je hebt wel gelijk dat anti-zionisme snel kan afglijden in antisemitisme, en dan natuurlijk vooral bij het soort mensen die geneigd zijn alle leden van een bepaalde bevolkings- of geloofsgroep over één kam te scheren; daarom ben ik ook zo blij dat ik er dankzij mijn Joodse vrienden (en sommige "bekende" Joden of organisaties zoals Jewish Voice for Peace) voortdurend aan herinnerd wordt dat "ze" zeker niet allemaal zionisten zijn! Misschien vormen de zionisten zelfs een minderheid binnen de Joodse gemeenschap, ik heb eigenlijk geen idee over de verhoudingen. En Wilders mag zich dan voordoen als "Jodenvriend", het is echt opvallend dat nét Joodse mensen hem absoluut niet lusten! Net zoals het VB er niet in geslaagd is om de Joodse gemeenschap op te vrijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, eigenlijk niet, sorry.
Op HLN is het voetbalnieuws al belangrijker, Dehaene is gezakt op de pagina. ![]()
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een volk weet wat de praktische gevolgen van massahysterie, racisme en veralgemeningen kunnen zijn dan zijn het wel de Joden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als je de bekende karavaan van hypocriete Vlamen op tv weer eens voorbij ziet trekken. Voor zij die serieus de waarachtige behoefte hebben aan het uiten van medeleven verwijs ik graag naar de honderden omgekomen Turkse mijnwerkers of verdronken asielzoekers van de laatste dagen. Maar ja, die werden niet als durewijnzuipende personages opgevoerd op de Vlaamse tv. Hadden die even pech. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp mij goed, dit is voor mij geen rede tot deportatie en dat soort gekkigheid. Het is alleen wel een teken dat er zaken moeten veranderen. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 16 mei 2014 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kent namelijk niet elke Marokkaanse-crimineel bij naam he, je zou dan toch de bevolkingsgroep moeten aanwijzen hoe triest ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Europees Commissaris
|
![]() Net vandaag is zijn favoriete club ook uitgeteld...
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Slecht: Verdergaan in die onnozele drang om bevoegdheden te splitsen en zo onnodig ambtenaren bij te maken. Niet een man waar ik ooit op gestemd zou hebben (moest ik vroeger geleefd hebben), maar toch respecteerde ik hem (zoals ik dat bij bijna iedereen doe). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar personen als Dehaene hebben de bevolking zodanig uitgelachen in het gezicht, dat ik die reacties (hoewel ik ze als humanist niet goedkeur) kan begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn condoleances aan zijn nabestaanden. Verder nemen we afscheid van een politicus van een zeldzaam niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() Tegen de Islam is niet per definitie racistisch. Racisme is een ander persoon haten omwille van zijn HUIDSkleur. Ik zie Wilders toch met een Surinaamse schoonheid poseren die een racist is hij aldus zeker niet.
|
![]() |
![]() |