Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2004, 14:07   #241
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
--wat thepiano betreft he.....eerst infiltreren in de vlaams nationalistische scene ---daarna de geschiedkundigen gaan uithangen--met een gefilterde versie van de tweede wereldoorlog--rap rap in een paar sites op computer zetten--alles met maar 1.....doel --zijnde zijn gal uitspuwen op het vlaams blok--als ge daar nu reeds de tweede wereldoorlog moet voor bijsleuren is dat gewoon een teken dat de tegenstanders van de nationalistische idee totaal zonder argumenten zijn gevallen --hun doos is leeg--
Wel dan zou ik graag afstand nemen van Piano's mening en zijn afschuw voor het Vlaams Blok. Ik meen dat het Vlaams Blok goeie en slechte punten op hun agenda hebben staan. Jammer dat ze niet in de regering zitten; 'k Had graag willen zien hoe ze het zouden doen.
Ik ben enkel tegen het stigmatiseren van andere volkeren/rassen. Als Sunshine dit niet doet, leg me het dan alsjeblieft nog een keer uit.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 14:21   #242
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
U vindt dat nazi-Sunshine met respect over andere rassen praat?
Ik heb nooit gezegd dat het degoutant is om over onze afkomst te spreken. U moet geen dingen uit de context gaan rukken.
--over dat respect dat islamieten voor ons opbrengen zullen we maar zwijgen zeker--met het naief onnozel paterke uit te hangen zul je de houding van islamfundamentalisten niet veranderen hoor---en begrijp me weer niet verkeerd --ik heb niets tegen de arabische wereld--ik ben wel fel tegen hun geloof --een geloof dat tevens door een deel van de islamietische wereld wordt doorgetrokken in hun politiek beleid--politiek gekoppeld aan zulk een godsdienst leidt tot wat men dagelijks ziet in irak --slot.....ik kan sunshine zijn redenering ergens heel goed begrijpen --
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 14:28   #243
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wel dan zou ik graag afstand nemen van Piano's mening en zijn afschuw voor het Vlaams Blok. Ik meen dat het Vlaams Blok goeie en slechte punten op hun agenda hebben staan. Jammer dat ze niet in de regering zitten; 'k Had graag willen zien hoe ze het zouden doen.
Ik ben enkel tegen het stigmatiseren van andere volkeren/rassen. Als Sunshine dit niet doet, leg me het dan alsjeblieft nog een keer uit.
---in duitsland heeft de dvu (uiterst rechtse partij) op haar website het volgende staan""kein rassenhass)""deze partij haar standpunten kunt je ergens globaal met deze van het blok vergelijken--zo zie je maar dat ""uiterst rechts"" niet per diffinitie wil zeggen rassenhaat-- elk volk moet de mogelijkheid hebben om zich te ontwikkelen in hun eigen ""natuurlijke omgeving""--
Oud 26 september 2004, 14:45   #244
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
--over dat respect dat islamieten voor ons opbrengen zullen we maar zwijgen zeker--met het naief onnozel paterke uit te hangen zul je de houding van islamfundamentalisten niet veranderen hoor---en begrijp me weer niet verkeerd --ik heb niets tegen de arabische wereld--ik ben wel fel tegen hun geloof --een geloof dat tevens door een deel van de islamietische wereld wordt doorgetrokken in hun politiek beleid--politiek gekoppeld aan zulk een godsdienst leidt tot wat men dagelijks ziet in irak --slot.....ik kan sunshine zijn redenering ergens heel goed begrijpen --
De meeste islamieten brengen geen respect op voor ons, neen , maar dat is geen reden om je te verlagen tot dat soort van denken. Door respect op te brengen voor de islam zal je de fundamentalisten niet veranderen maar wel de mening van de man op de straat in de moslimlanden. Als het westen blijft volhouden in hun afgrijzen tegenover de islam, zullen er enkel nog meer fundamentalisten komen. Zoals De Gucht al zei , er moet plaats zijn voor dialoog.
Ik kan sunshine's redenering ook volgen, 't is alleen dat hij die redenering nogal algemeen maakt...
Oud 26 september 2004, 14:47   #245
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
---in duitsland heeft de dvu (uiterst rechtse partij) op haar website het volgende staan""kein rassenhass)""deze partij haar standpunten kunt je ergens globaal met deze van het blok vergelijken--zo zie je maar dat ""uiterst rechts"" niet per diffinitie wil zeggen rassenhaat-- elk volk moet de mogelijkheid hebben om zich te ontwikkelen in hun eigen ""natuurlijke omgeving""--
Nogmaals, voor zover ik me kan herinneren, heb ik rassenhaat nooit gebonden aan extreem-rechts. In ieder geval niet met de standpunten van extreem-rechts, wel met bepaalde leden van dat soort partijen en ik hoop dat dat een kleine minderheid is.
Oud 26 september 2004, 15:25   #246
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
De meeste islamieten brengen geen respect op voor ons, neen , maar dat is geen reden om je te verlagen tot dat soort van denken. Door respect op te brengen voor de islam zal je de fundamentalisten niet veranderen maar wel de mening van de man op de straat in de moslimlanden. Als het westen blijft volhouden in hun afgrijzen tegenover de islam, zullen er enkel nog meer fundamentalisten komen. Zoals De Gucht al zei , er moet plaats zijn voor dialoog.
Ik kan sunshine's redenering ook volgen, 't is alleen dat hij die redenering nogal algemeen maakt...
--wat De Gucht zei ...is natuurlijk een onderdeel van een zeer goed voorbereide toespraak--zulke toespraken zijn altijd heel proper en zeer algemeen---maar goed hij heeft het gezegd-- maar dan terug naar de harde realiteit ""hier in ons land"-"hier in europa"--die allochtonen hebben door de jaren heen een eigen subcultuur ontwikkeld--waar of niet-- ik geef een paar voorbeelden: antwerpen meer bepaalt berchem( stationsbuurt) vroeger was de statiestraat - drie koningenstraat een welvarende winkelstraat --nu in 2004 volledig kapot door de aanwezige allochtonen---borgerhout kapot door de aanwezige allochtonen--brussel de buurt van station brussel-noord kapot door de aanwezigheid van de allochtonen .................weet u dat in brussel de zwarte gemeenschap (ik ken een paar zwarten in schaarbeek) totaal niets meer moet hebben van die islamitische lieverdjes-- u zult praktisch nooit een islamiet aantreffen in een zwarte caffee of omgekeerd-- steeds zijn het de islamieten die overal de boel om zeep helpen--en tja....onze tolerante verdraagzame kultuur van begrip opbrengen ....respect opbrengen.........--u mag ook niet vergeten dat het soort islamieten dat hier in europa is terecht gekomen het nu niet direct in eigen land zouden hebben gemaakt -- de basse classe zit hier --ik begrijp uw standpunt hoor maar ik denk dat het laatste woord over dit probleem nog niet is gezegd -----

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 26 september 2004 om 15:28.
Oud 26 september 2004, 15:29   #247
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

overal waar allochtonen komen wonen gaat de buurt om zeep......
Oud 26 september 2004, 15:58   #248
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
--wat De Gucht zei ...is natuurlijk een onderdeel van een zeer goed voorbereide toespraak--zulke toespraken zijn altijd heel proper en zeer algemeen---maar goed hij heeft het gezegd-- maar dan terug naar de harde realiteit ""hier in ons land"-"hier in europa"--die allochtonen hebben door de jaren heen een eigen subcultuur ontwikkeld--waar of niet-- ik geef een paar voorbeelden: antwerpen meer bepaalt berchem( stationsbuurt) vroeger was de statiestraat - drie koningenstraat een welvarende winkelstraat --nu in 2004 volledig kapot door de aanwezige allochtonen---borgerhout kapot door de aanwezige allochtonen--brussel de buurt van station brussel-noord kapot door de aanwezigheid van de allochtonen .................weet u dat in brussel de zwarte gemeenschap (ik ken een paar zwarten in schaarbeek) totaal niets meer moet hebben van die islamitische lieverdjes-- u zult praktisch nooit een islamiet aantreffen in een zwarte caffee of omgekeerd-- steeds zijn het de islamieten die overal de boel om zeep helpen--en tja....onze tolerante verdraagzame kultuur van begrip opbrengen ....respect opbrengen.........--u mag ook niet vergeten dat het soort islamieten dat hier in europa is terecht gekomen het nu niet direct in eigen land zouden hebben gemaakt -- de basse classe zit hier --ik begrijp uw standpunt hoor maar ik denk dat het laatste woord over dit probleem nog niet is gezegd -----
Ik geef dat zeker toe, er moet iets gedaan worden aan die opkomende ghetto's van moslims. Ik zie gewoon niet graag dat door dit soort volk en de fundamentalisten de gehele moslimgemeenschap een slechte naam krijgt. Nou jah krijgen... heeft.
Oud 26 september 2004, 17:01   #249
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
overal waar allochtonen komen wonen gaat de buurt om zeep......
Dit is helaas de schrijnende waarheid. Vandaar dat ik ook de topic over het gedragspatroon van allochtonen ben gestart.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2004, 18:40   #250
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik geef dat zeker toe, er moet iets gedaan worden aan die opkomende ghetto's van moslims. Ik zie gewoon niet graag dat door dit soort volk en de fundamentalisten de gehele moslimgemeenschap een slechte naam krijgt. Nou jah krijgen... heeft.
---want ook onderling botert het niet--volgens mijn bescheiden kontakten in brussel heb ik de indruk dat in de moslimgemeenschap de turken zich nog het meest aanpassen--gevolgt door tunesiers -- doch met de marokkanen is nog een hele weg af te leggen--volgens mijn zeer bescheiden mening--want in dat milieu geraakt ge zo maar niet binnen---mijn kontakten zijn caffee-kontakten bijgevolg ook bij mij ....groot vraagteken !en dan de rest .....albanezen?????ook moslim maar anders....
Oud 26 september 2004, 19:11   #251
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Dit is helaas de schrijnende waarheid. Vandaar dat ik ook de topic over het gedragspatroon van allochtonen ben gestart.
---goed idee trouwens....ontkennen dat ze anders zijn , zoals sommigen direct doen is de waarheid geweld aandoen--ofwel zijn dat mensen die de allochtonen te vriend willen zijn om hun stem in de wacht te kunnen slepen bij de verkiezingen--ofwel zijn het van die naieve brave paterkes--die hun christelijke waarden van naastenliefde etc beleiden --1 zaak mogen deze brave vlaamse zielen niet vergeten en dat is namelijk dat ze te doen hebben met viriel volk --en een deel is dan nog eens extra gemotiveerd om te vechten onder impuls van hun godsdienst --
Oud 26 september 2004, 19:57   #252
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
---goed idee trouwens....ontkennen dat ze anders zijn , zoals sommigen direct doen is de waarheid geweld aandoen--ofwel zijn dat mensen die de allochtonen te vriend willen zijn om hun stem in de wacht te kunnen slepen bij de verkiezingen--ofwel zijn het van die naieve brave paterkes--die hun christelijke waarden van naastenliefde etc beleiden --1 zaak mogen deze brave vlaamse zielen niet vergeten en dat is namelijk dat ze te doen hebben met viriel volk --en een deel is dan nog eens extra gemotiveerd om te vechten onder impuls van hun godsdienst --
Volkomen gelijk makker !
Oud 27 september 2004, 08:24   #253
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Weest niet gevreesd.

"Den onzuiveren krapuul zal sterven gauw, den linkschen collabo hangen aan het touw!"
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 09:06   #254
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Weest niet gevreesd.

"Den onzuiveren krapuul zal sterven gauw, den linkschen collabo hangen aan het touw!"
Weet jouw dokter al dat jij bent losgeraakt?

Oud 27 september 2004, 10:54   #255
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weest niet gevreesd.

De broek vult zich met bruine brij,
Bij het lezen zulks rijmelarij.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 14:25   #256
witenzwart
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Doet ge het al in uw broek, kaklinscher?
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 15:06   #257
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe ik het al in mijn broek, wat??

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 17:50   #258
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien je een Rechtse voorkeur door lichaam en ziel voelt gaan en walgt van alles dat maar naar links riekt ... wees van harte welkom op het forum !
Oud 27 september 2004, 18:04   #259
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Indien je een Rechtse voorkeur door lichaam en ziel voelt gaan en walgt van alles dat maar naar links riekt ... wees van harte welkom op het forum !
-----tja over stinken gesproken....de verdedigers van de verloederde wijken --waar hun"" medeburgers van vreemde hygiene""wonen beginnen nu al stinkende gedichtjes te schrijven ---waar gaan we naartoe waar gaan we naartoe????????t begint hier begot overal te stinken !!!!!!!!
Oud 27 september 2004, 18:14   #260
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
----viezerik -- dat komt ervan om teveel met ""medeburgers MET vreemde hygiene"" om te gaan.........
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be