![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() We sterven helemaal niet uit ,we zitten eivol we steven af naar 8 miljard mensen om het mooi te zeggen, mensen ik zou liever zeggen apen maar ja, we zijn mensen naar het schijnt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inderdaad, meer valt er eigenlijk niet op te antwoorden. Of hoe anti-blanken en zelfhaters zichzelf wat moed inpraten. De man antwoordt eigenlijk nogal dromerig naast de kwestie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor wie eens wat dieper wil gaan in deze materie: interessante radio-show, maar wel in het engels. Zéééér interessant en verrijkend:
http://www.redicecreations.com/radio...314-140507.php Ik sprak er hoger in de draad al over, dat de genocide van blanken een doelbewust plan is dat uitegvoerd wordt, en hoe o.a. "politieke correctheid" edm wapens zijn om dat doel te bereiken. De nietsvermoedende blanke loopt gewillig mee. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alleen in Westerse landen:
- opgdrongen immigratie - opgedrongen integratie - opgedrongen assimilatie. via psychologische oorlogsvoering en indoctrinatie. Wie er tegen reageert, wordt buitenspel gezet als "racist''. Dit gebeurt niet in Africa, niet in China, niet in Japan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier idem dito. Met patrickve af te schilderen als een zelfhatende anti-blanke dromer ga je er niet geraken.
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen door de verdediging op te nemen van iedereen die door het establishment van 'racisme' beschuldigd wordt bijvoorbeeld. Meestal houdt het etiket 'racisme' in dat die persoon gewoon heeft gehandeld of gesproken in het belang van autochtone Europeanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hebt u daarentegen wel gelezen wat ik over het onderwerp aangebracht heb? Kan misschien ook eens over nagedacht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @ Esperanza en patrickve:
''we zijn een maatschappij in verandering". * Verandering ("vooruitgang'')naar waar en wat?? * Wie bepaalt over welke verandering het moet gaan en waarom?? Lees of luister eens naar de door mij geplaatste link van hierboven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Luister ook eens naar de link van red ice creations van hierboven. Wat het establishment "racisten" noemt zijn veelal rechtschapen mensen die raciale en etnische diversiteit wensen te behouden, voor alle ethniciteiten, dus ook de onze. Dr. Kevin MacDonald, uit de mission statement van The Occidental Observer: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij bedoelt is eigenlijk het doorgeven van een vorm van identiteit, in de mate dat nieuwe individuen zich voor hun identiteit inspireren op oude individuen. In de mate dat die nieuwe individuen dat interessant vinden, doen ze dat, en gaat die cultuur verder, en in de mate dat die nieuwe individuen dat niet interessant vinden, moet er niet getreurd worden om de "teloorgang" van die cultuur, he. Zolang alles op vrijwillige basis gebeurt, is er geen enkel probleem. Het probleem stelt zich enkel indien individuen tegen hun eigen wil gedwongen worden om een andere identiteit aan te nemen.
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de nieuwe individuen na ons gaan doen, dat kan ons toch geen ballen schelen, he. Dat is hun affaire.
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan een dode cultuur vergelijken met een dode godsdienst. Een godsdienst waar niemand meer in gelooft, dat is toch niet erg, zou ik denken. Neem nu de Griekse goden. Ik neem aan (op misschien enkele zonderlingen na) dat niemand het erg vindt dat er geen erediensten meer aan het adres van Zeus worden gehouden. Nochtans zou dat waarschijnlijk een verschrikkelijk gedacht zijn voor de Oude Grieken die daarin geloofden. Maar die zijn dood, en niemand gelooft er meer in. Daar is toch niks mis mee ? Moeten we nu, om die godsdienst levend te houden, kinderen gaan indoctrineren met de Oud-griekse godsdienst, zodat er nog voldoende Zeus tempels levend gehouden worden met voldoende priesters en gelovigen ? Daarentegen, het zou jammer zijn van een iconoclastische beweging te houden die de historische plekken en dergelijke zou vernietigen. Dat behoort tot een historisch patrimonium, he. Het is goed dat er enkele musea zijn, en dat je boeken kan lezen daarover. Dat is cultureel verrijkend. Maar die godsdienst levend houden terwijl niemand daar nog in geinteresseerd is, dat is toch niet erg ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juli 2014 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
De etno-culturele achtergrond van een individu is namelijk onveranderlijk. Het individu kan zijn etno-culturele achtergrond best haten en zelfs verwerpen, maar veranderen kan hij die niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel een beetje eigenaardig wat je schrijft, want het is fundamenteel contradictorisch met je angst: als de etno-culturele achtergrond van een individu onveranderlijk erfelijk doorgegeven wordt, dan kan die enkel maar verdwijnen als er geen individuen van die etnie meer bestaan, en dan is daar niks ergs aan. En zo lang die bestaan, moet je geen schrik hebben, die KUNNEN volgens jou niks anders dan onveranderlijk de Westerse cultuur overerven. Nu vraag ik mij dan wel af waarom wij als "Westerse cultuur" een godsdienst uit het midden-oosten, en een beschaving uit het middelandse-zee gebied aangenomen hebben, en waarom wij nog altijd geen maretakken van de bomen snijden, en runen in grote keien graveren, als dat dan toch onveranderlijk is... Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb gezegd dat etnoculturele achtergrond onveranderlijk is. Als je dat kan weerleggen mag je dat altijd doen hoor. Citaat:
Er wordt m.a.w. steeds verder gebouwd op de bestaande cultuur. Sommige dingen verdwijnen naar de achtergrond (om vaak later opnieuw op te duiken), nieuwe dingen worden aan de cultuur toegevoegd. Maar vanuit een de innerlijke behoeft aan traditie, gewoonte en continuïteit vond er nooit een radicale breuk met het culturele verleden plaats. Daarom zijn wij -in tegenstelling tot wat jij beweert- in het Westen nog steeds met onze maretakken bezig. http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/fe...-kerstmis.html http://historianet.nl/adventskalende...der-de-maretak Prettige dag verder. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Romeinse beschaving heeft een Semitisch importproduct gekend, namelijk het Christendom, en die mengelmoes heeft onze Keltische beschaving helemaal overrompeld. Maar die twee producten (Romeins en Christendom) zijn helemaal, maar dan ook helemaal, niet van hier. En wat "van hier" was, is helemaal verdwenen, vooral dan omdat er mondelinge overlevering was, die op een zeker ogenblik gestopt is, omdat nieuwe generaties liever de Gallo-romein gingen uithangen. Of nog veel erger, omdat een semitische godsdienst ons te vuur en te zwaard is door het strot geramd, ten nadele van onze eigen cultuur destijds. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat er wat folklore is overgebleven, is juist een "multicultureel aspect" van destijds he. Wat jij hier zit te betreuren en te verdedigen, is niks anders dan een import product in onze contreien uit de Middellandse zee en uit het Midden Oosten.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juli 2014 om 15:24. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier duidelijk aanhangers van L'Europe sera islamique ou ne sera pas.
We zullen dan, als tegenreactie, maar een nieuwe versie van het Lebensborn-programma opstarten zeker? Daarin zouden we dan feitelijk de moslims-filosofie volgen: de baarmoeder als wapen gebruiken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat niet toelaatbaar is, is dat een LEVEND INDIVIDU gedwongen wordt, tegen zijn goesting, om zijn cultuur VOOR ZICHZELF links te laten, of een andere door het strot geramd te krijgen. Wat kan het U nu begot schelen welke cultuur "raciale bastaarden in de toekomst" waar ge verder niks mee wilt te maken hebben, aanhangen. Wat mij WEL kan schelen, is welke vrijheden MIJ gegund zijn, en wie of wat mij wat kan komen afpakken en dwingen of niet. Ik wens MIJN cultuur te kunnen beleven zoals ik dat wens... en dat is nu wel zo ook. Dat WAS zo niet in Belziekske 60 jaar geleden of zo, maar nu is dat wel het geval. Ik zou het wenselijk vinden dat onze nazaten HUN cultuur kunnen beleven zoals ZIJ dat wensen. Dewelke dat is, kan mij geen ballen schelen. Ik hoop voor hen dat ze er plezier aan beleven, wat het enige is wat telt, he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juli 2014 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men ons nu door de strot probeert te duwen is een achteruitgang, met sneltreinvaart naar de 7de eeuw. Een "cultuur" die nog nooit ergens heeft toe bijgedragen, maar zich enkel als een sprinkhanenplaag gedraagt en overal alle bestaande hoogstaande culturen leegvreet of er in elk geval op gaat parasiteren. Dus graag nog even een vijftigtal jaar wachten en dan kan het mij ook niet meer schelen. Ik hoop dan op een kleinzoon en geen kleindochters. Citaat:
Het behoud van de Keltische feesten onder een christelijk sausje was een noodzak, net omdat die "heidenen" hun grote Keltische jaarwiel toch niet lieten vallen. Ook het gebruik om in het klooster te gaan en kinderloos te leven (vorm van geboortebeperking) kwam niet van het semitische maar wel vanuit de Keltische hoek. Ergens rond 400 moesten de zonne-aanbidders (kelten) het wel afleggen tegen de maan-volgelingen (de semieten) : vandaar dat vb. pasen de maankalender volgt (en al de feesten afgeleid van pasen, zoals OLHemelvaart en Sinksen) maar andere feesten gewoon gebaseerd bleven op de zonnekalender en bijgevolg een vaste datum hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |