![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welk resultaat beogen ze?
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Schandalig!
Waarom zouden ze dat niet mogen doen, na jaren zelf beschoten geweest te zijn met raketten die bedoeld zijn om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Moest Israël het Iron Dome systeem niet hebben, dan zouden de Israëlische slachtoffers tot in de duizenden lopen. ALLEMAAL burgers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geef eender welk Arabisch land, de Palestijnen incluis, de wapens waarover de Israëli's beschikken en plaats de Israëli's in de Palestijnse positie en er is binnen de kortste keren geen Israelische jood meer in leven. Ik vind het dus nog best meevallen met die Israëlische slechtheid. Je kunt de lokale slechterikken overigens volstrekt niet gelijk stellen met een volk op zich. Als Israël de slechterik is, is Hamas dan het onschuldig lammetje? Ik wou gewoon illustreren dat islam en het concept democratie zoals wij het kennen niet werkt. De dag dat ze zich van het juk van die ideologie bevrijden zie ik geen enkel obstakel dat kan beletten dat ze met de stroom meedrijven in de vaart der volkeren, ook in Palestina, waar één staat voor twee volkeren dan wel mogelijk zou zijn. Maar mét islam, vergeet het. Ze krijgen in het Midden - Oosten nog geen twee stenen op elkaar gelegd zonder eerst vier keer Allahu Akhbar te hebben geroepen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 juli 2014 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand die op een ander subforum de slachtingen in Syrië zit op te hemelen, heeft vast een interessante kijk op de gebeurtenissen in Gaza.
Dus vertel eens, Islamitisch Verzet, ipv wat plaatjes te downloaden, wat zie jij als een billijke oplossing voor het conflict? Hoeveel Jodenhoofden moeten er gesneld worden door je vrienden - kalifaatstrijders om Allahs bloeddorst te stillen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 juli 2014 om 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdomde hypocriet. Je kalifaatbroeders executeren massa's mensen voor de triviaalste redenen, terwijl joelende menigtes burgers er met hun smartphones filmpjes van schieten.
Zelfs hier werden al dergelijke links geplaatst.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou die graag in natura betalen, namelijk in de vorm van een cactus zonder glijmiddel. PS, U mag zwaard en fakkel gebruiken. Ik leef in de 21ste eeuw en gebruik andere wapens.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 juli 2014 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet precies hoeveel doden er in dit decennialange conflict tot hiertoe al zijn gevallen, maar ik acht de kans groter dat wachten, desnoods nog honderd jaar, totdat de moslims zich massaal afkeren van hun geloof minder slachtoffers zal kosten dan dat Israël zijn grenzen opent en zijn militaire macht afbouwt. Dan krijgen we geen Syrië in het kwadraat, maar een Rwanda maal zoveel...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 juli 2014 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ter referentie, dat ik geen gezeur wil horen wanneer het slachten der joden live te volgen zal zijn via groot schermen, terwijl moslims dat uitbundig zullen vieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of hoe je weer illustreert dat je echte intenties niet bij de Palestijnen liggen. En btw: "het slachten der joden"... Man, wat walg ik van je.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Palestijnen zijn moslims. Jerusalem is heel belangrijk voor moslims, ik begrijp uw ponering derhalve niet. Er is maar één vlag voor moslims, de vlag van tawheed! Jerusalem word de hoofdstad van het kalifaat!
Laatst gewijzigd door Islamitisch Verzet : 18 juli 2014 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intelligente gesprekken kan je met dat soort inteeltrelidioten niet verwachten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 juli 2014 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is nog niet hetzelfde als relikwieten®, a la Islam Verzetje of Eliyahu, de Bs-day namaak jood hier...
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, en wat met die 10% christelijke Palestijnen waarover gejankt wordt? Dhimmies of slaven?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 juli 2014 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder de enigen die een economisch nuttige bezigheid hebben.
Zeer eervol, leeggemolken worden als Dhimmie. Betalen of uw dochters worden onze hoeren en uw zonen ons kannonnenvoer/jannisairs.
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |