Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?
Ja 50 74,63%
Nee 17 25,37%
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2016, 19:41   #241
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Kom eens met feiten ! Waar zijn er in Europa grote hoeveelheden mensen gedwongen zich tot de islam te bekeren ???
We worden helemaal niet geislamiseerd, het is bullshhit van de bovenste plank.
De aanslagen zijn vergeldingen in opdracht van IS. Zoals de nationaal coordinator terrorisme bestijding in Nederland al aangaf "de terreurdreiging zal toenemen wanneer we IS gaan bombarderen"

Dat gebeuren in Duitsland tijdens oud en nieuw was bv geen massaverkrachting, maar een massa aanranding.
Kunnen wij jou geen vertrekpremie geven. Enkeltje Kabul bijvoorbeeld en daar mag jij zeggen wat de mensen op dit forum - aan jou - proberen uit te leggen, dikke bull sjit is.

Slaan wij 2 vliegen in 1 klap, te weten 1 vlieg in Europa en in 1 vlieg in Muzelland.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 maart 2016 om 19:44.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 22:22   #242
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je definieert het begrip Islamisering totaal verkeerd. Het gaat op dit moment (nog) niet over atheisten die gedwongen worden om zich te bekeren. Het gaat over de toenemende groep moslims in onze maatschappij op basis van het FEIT dat ze veel meer kinderen maken dan autochtone gezinnen.
En wat blijkt nou ! zodra ze hier wonen neemt het aantal kinderen al vrij snel af naar het normale niveau, zo is gebleken in Nederland. bij toenemende welvaart is een afname van het geboortecijfer een bekend verschijnsel.

Citaat:
Het is op die manier dat Europa Islamiseert en binnen 20 jaar zal de helft van onze populatie een moslim zijn.
Dat is zeer onwaarschijnlijk. het is een populaire ondoordachte aanname.

En naarmate die populatie toeneemt, zullen ze steeds meer eisen stellen zoals ze dat nu al doen. De geschiedenis heeft dat al 1400 jaar bewezen en het toont zich nu al in het feit dat veel moslims niet willen integreren.

Citaat:
In Keulen waren er wel degelijk een hele reeks verkrachtingen en het is bijzonder laagbijdegronds om alleen maar te spreken over aanrandingen zonder meer.
Maar overal verkrachtingen van maken is wel acceptabel??
Het was een combinatie van overvallen, betastingen en verkrachtingen maar je probeert het weg te moffelen omdat je een linkse leugenaar bent.[/quote]

Ik relativeer , geef het weer zoals het is zonder de hysterische overdrijvingen.

Citaat:
Tussen 80 en 90% van de verkrachters in West Europa is een moslim. Zelfs 90% in Zweden en Denemarken.
Daar geloof ik dus weinig van
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 22:30   #243
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Kunnen wij jou geen vertrekpremie geven. Enkeltje Kabul bijvoorbeeld en daar mag jij zeggen wat de mensen op dit forum - aan jou - proberen uit te leggen, dikke bull sjit is.

Slaan wij 2 vliegen in 1 klap, te weten 1 vlieg in Europa en in 1 vlieg in Muzelland.
In Kabul kom je er achter dat er velen anti westers zijn als gevolg van de vele militaire interventies.
Maar we mogen natuurlijk alleen maar heel hard islam schreeuwen , en niet naar de dieperliggende achtergronden kijken.
Gaat u op de persoon spelen ? zijn de argumenten op ?
Oud 25 maart 2016, 23:02   #244
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Kabul kom je er achter dat er velen anti westers zijn als gevolg van de vele militaire interventies.
Maar we mogen natuurlijk alleen maar heel hard islam schreeuwen , en niet naar de dieperliggende achtergronden kijken.
Eén van die achtergronden is het enorme verschil tussen arme & rijke landen.
Met alle gevolgen vandien voor beide groepen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 23:41   #245
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:

Ik relativeer , geef het weer zoals het is zonder de hysterische overdrijvingen.
Je relativeert alles volledig weg. Zelfs als slechts 1/3 van inmiddels 1000 aangiftes (in 10 dagen!) in Keulen verkrachting is, toont het aan dat onze vrijheden in het gedrang komen. Je doet het uitschijnen alsof al die gewelddadige overvallen niks voorstellen.

Dat jij dat hysterische overdrijvingen noemt, maakt voor mij dat we je niet serieus moeten nemen. Laat elk forumlid dat maar voor zichzelf uitmaken. Idem over je loze beweringen dat de Islamisering van Europa niet eens bezig zou zijn. Iedereen met gezond verstand denkt daar anders over.

Er is tevens genoeg objectieve informatie beschikbaar over de verkrachtingsgolven in West Europa en de media die het proberen te verbloemen. Ik raad je aan om zelf op onderzoek te gaan, maar trek je neutraliteit ten zeerste in twijfel
Oud 26 maart 2016, 01:43   #246
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oh nu weet ik het weer. Jij bent degene die onlangs een post plaatste dat jonge vrouwen in Griekenland zich prostitueren voor een hamburger.

Sorry ik pas. Bij deze; de discussie met jou kap ik af.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 14:27   #247
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Volgens de logaritme regels zal er ooit weer een burgeroorlog in Europa voorkomen.. Ervan uitgaande dat de wereld blijft bestaan. Burgeroorlog bestaat uit 2 of meerdere groepen die lijnrecht tegenoverelkaar staan. Het is niet aannemelijk dat de Islam zich buiten een burgeroorlog gaat houden. Dus zullen zij in een dergelijk conflict zijn of worden betrokken.

Er is een artificial intelligence programma waarbij alle krantenberichten vanaf 1945 staan opslagen. Dit programma heeft vrij nauwkeurig de Arabische lente/storm voorspeld. Ik ben benieuwd wat dit programma te melden heeft over Europa.

De vraag is niet of er een burgeroorlog zal plaatsvinden, maar wanneer. Mede hierdoor ingegeven heb dan ik ook mijn stem niet laten gelden in deze enquete.

ok namastiaauw frankenstein

op den duur binnen 18,8888 jaar tijd hebben de blanke mannen in heel europa geen enkele andere keus dan de wapens op te pakken. Ik denk zelfs dat er muiterij zal ontstaan in het leger en de politie samen van duitsland en frankrijk en de legertop bestaande uit sterke, grote, potente, heteroseksuele BLANKE MANNEN gaan dan via een staatsgreep de macht moeten overnemen om de oorlog tegen de agressieve moslim mannen en hun hele miljoenen leger hier te starten. Nu al mailde ik met 1 hoge politie top medewerker die dit al wil.

Ja oorlog tegen islamieten is biologisch noodzakelijk op den duur en de arme blanke mannen moeten nu ook een bittere oorlog voeren tegen de groter geschapen negers, hindoe apen en aziaten. Deze rassenoorlog is wreed en het is een totalitaire, seksuele strijd om de lekkere baarkutjes van de laatste vruchtbare blanke meiden in europa.

ja Mohammed had gelijk als wijze profeet van de islam dat mannen altijd zullen vechten om land, goud en vrouwen, mannen zijn en blijven mannen.

in alle biotopen zijn er van tijd tot tijd hele genocides en massa verkrachtingen. zo is de natuur en het moet gewoon want de sterksten moeten overwinnen via bruut geweld tegen de zwakkeren, zieken, gehandicapten, kleiner geschapen mannen en ouderen, omdat de middelen van bestaan schaarser worden en de strijd om het bestaan dan automatisch harder en gewelddadiger zal worden.

Natuurwetten zijn onontkoombaar miaauwt Wieroe nu naar mij.

miaauw vaker naar de zon

dewa aapje en wieroe de blote koeliepoes

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2016, 14:43   #248
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je relativeert alles volledig weg. Zelfs als slechts 1/3 van inmiddels 1000 aangiftes (in 10 dagen!) in Keulen verkrachting is, toont het aan dat onze vrijheden in het gedrang komen. Je doet het uitschijnen alsof al die gewelddadige overvallen niks voorstellen.

Dat jij dat hysterische overdrijvingen noemt, maakt voor mij dat we je niet serieus moeten nemen. Laat elk forumlid dat maar voor zichzelf uitmaken. Idem over je loze beweringen dat de Islamisering van Europa niet eens bezig zou zijn. Iedereen met gezond verstand denkt daar anders over.

Er is tevens genoeg objectieve informatie beschikbaar over de verkrachtingsgolven in West Europa en de media die het proberen te verbloemen. Ik raad je aan om zelf op onderzoek te gaan, maar trek je neutraliteit ten zeerste in twijfel
Kom maar op met uw objectieve informatie over die verkrachtingsgolven!
In de droge statistieken over bevolking en geloof etc vind ik geen cijfers die duiden op islamisering.
Oud 2 april 2016, 14:47   #249
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh nu weet ik het weer. Jij bent degene die onlangs een post plaatste dat jonge vrouwen in Griekenland zich prostitueren voor een hamburger.
Waar heeft u het nu weer over?
Oud 2 april 2016, 14:54   #250
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Opmerkelijk genoeg maken jullie je niet druk over de enorme bewapening van s'werelds meest extremistische moslim staat Saudi Arabië!
Zij worden voorzien van modern wapentuig.
De grootste wapendeal in de geschiedenis van de VS en dus van de wereld vond
nog niet zo lang geleden plaats ,kijk hier http://theweek.com/articles/491113/a...ever-arms-deal

85 stuks nieuwe F-15 's meer dan 100 moderne gevechtshelicopters enz..
60 miljard! en dat was nog niet eens de enigste deal
Oud 3 april 2016, 10:13   #251
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Opmerkelijk genoeg maken jullie je niet druk over de enorme bewapening van s'werelds meest extremistische moslim staat Saudi Arabië!
Zij worden voorzien van modern wapentuig.
De grootste wapendeal in de geschiedenis van de VS en dus van de wereld vond
nog niet zo lang geleden plaats ,kijk hier http://theweek.com/articles/491113/a...ever-arms-deal

85 stuks nieuwe F-15 's meer dan 100 moderne gevechtshelicopters enz..
60 miljard! en dat was nog niet eens de enigste deal
85 stuks nieuwe F-15's ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 10:55   #252
dalibor
Banneling

Standaard

Mijn antwoord staat er niet bij: weet niet.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 15:21   #253
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
85 stuks nieuwe F-15's ???
Ja , klopt !
Oud 7 april 2016, 15:28   #254
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom eens met feiten ! Waar zijn er in Europa grote hoeveelheden mensen gedwongen zich tot de islam te bekeren ???
We worden helemaal niet geislamiseerd, het is bullshhit van de bovenste plank.
De aanslagen zijn vergeldingen in opdracht van IS. Zoals de nationaal coordinator terrorisme bestijding in Nederland al aangaf "de terreurdreiging zal toenemen wanneer we IS gaan bombarderen"

Dat gebeuren in Duitsland tijdens oud en nieuw was bv geen massaverkrachting, maar een massa aanranding.
Tot op heden niet in Europa. Maar... als we de massa immigratie verder laten doorgaan en de ingeweken moslims hun procreatiedrift ("zonen voor Allah!") hier uitwerken dan hebben ze binnen hooguit enkele decennia de meerderheid in ettelijke West-Europese landen, waaronder la Belgique. Eenmaal ze de meerderheid hebben zal er niet zo gek veel nodig zijn opdat ze de autochtone minderheid laten proeven van de ware aard van de islam.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 15:58   #255
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tot op heden niet in Europa. Maar... als we de massa immigratie verder laten doorgaan en de ingeweken moslims hun procreatiedrift ("zonen voor Allah!") hier uitwerken dan hebben ze binnen hooguit enkele decennia de meerderheid in ettelijke West-Europese landen, waaronder la Belgique. Eenmaal ze de meerderheid hebben zal er niet zo gek veel nodig zijn opdat ze de autochtone minderheid laten proeven van de ware aard van de islam.
DAn maar een oorlog nog liever dan overgave en bekering .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 16:02   #256
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

De Europeaan heeft alleen problemen met terrorisme, niet met islamisering. Dus: Nee.
Oud 7 april 2016, 16:02   #257
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat moslims zich niet uitspreken tegen de aanslagen is ook weer zo'n ongefundeert idee

"Islamitische organisaties en migrantenorganisaties veroordelen aanslagen in Brussel"

http://www.republiekallochtonie.nl/i...gen-in-brussel
OK, dat is properkes maar ik had de reactie verwacht zoals we van hen gewoon zijn als ze niet akkoord zijn (met een arrestatie van eentje of gevolg aan een ongeval in de straat) , dus met een grote massa naar buiten komen en luid roepen en tieren. Ik wacht om ze te geloven tot ze met enkele10 duizenden en met spandoeken door Brussel stappen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 16:15   #258
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat moslims zich niet uitspreken tegen de aanslagen is ook weer zo'n ongefundeert idee

"Islamitische organisaties en migrantenorganisaties veroordelen aanslagen in Brussel"

http://www.republiekallochtonie.nl/i...gen-in-brussel
Citaat:
Wij roepen alle welwillende krachten op samen te werken om de voortdurende spiraal van geweld en bedreiging die deze extremisten veroorzaken te doorbreken en alert en waakzaam te zijn. Daarbij is een belangrijke rol weggelegd voor de moslimgemeenschap zelf."
Nu nog dit massaal laten doordringen in de moslimgemeenschap, en er is een belangrijke stap gezet.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2016, 16:36   #259
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
De Europeaan heeft alleen problemen met terrorisme, niet met islamisering. Dus: Nee.
Toch wel toch wel die geur sta mij niet aan ,, nog liever een hoerenkot naast mijn deur ... dan die bende .... dingen daar
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2016, 06:03   #260
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hun geboortecijfer blijkt zich aan te passen en ook het aantal tiener zwangerschappen. Er spelen altijd meerdere zaken een rol, niet alleen islam .
Uw paranoïde voorspellingen gaan niet uitkomen in de komende 30 jaar .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be