![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
50 | 74,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 25,37% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Slaan wij 2 vliegen in 1 klap, te weten 1 vlieg in Europa en in 1 vlieg in Muzelland. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 maart 2016 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En naarmate die populatie toeneemt, zullen ze steeds meer eisen stellen zoals ze dat nu al doen. De geschiedenis heeft dat al 1400 jaar bewezen en het toont zich nu al in het feit dat veel moslims niet willen integreren. Citaat:
Het was een combinatie van overvallen, betastingen en verkrachtingen maar je probeert het weg te moffelen omdat je een linkse leugenaar bent.[/quote] Ik relativeer , geef het weer zoals het is zonder de hysterische overdrijvingen. Citaat:
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we mogen natuurlijk alleen maar heel hard islam schreeuwen , en niet naar de dieperliggende achtergronden kijken. Gaat u op de persoon spelen ? zijn de argumenten op ?
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle gevolgen vandien voor beide groepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat jij dat hysterische overdrijvingen noemt, maakt voor mij dat we je niet serieus moeten nemen. Laat elk forumlid dat maar voor zichzelf uitmaken. Idem over je loze beweringen dat de Islamisering van Europa niet eens bezig zou zijn. Iedereen met gezond verstand denkt daar anders over. Er is tevens genoeg objectieve informatie beschikbaar over de verkrachtingsgolven in West Europa en de media die het proberen te verbloemen. Ik raad je aan om zelf op onderzoek te gaan, maar trek je neutraliteit ten zeerste in twijfel
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry ik pas. Bij deze; de discussie met jou kap ik af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ok namastiaauw frankenstein op den duur binnen 18,8888 jaar tijd hebben de blanke mannen in heel europa geen enkele andere keus dan de wapens op te pakken. Ik denk zelfs dat er muiterij zal ontstaan in het leger en de politie samen van duitsland en frankrijk en de legertop bestaande uit sterke, grote, potente, heteroseksuele BLANKE MANNEN gaan dan via een staatsgreep de macht moeten overnemen om de oorlog tegen de agressieve moslim mannen en hun hele miljoenen leger hier te starten. Nu al mailde ik met 1 hoge politie top medewerker die dit al wil. Ja oorlog tegen islamieten is biologisch noodzakelijk op den duur en de arme blanke mannen moeten nu ook een bittere oorlog voeren tegen de groter geschapen negers, hindoe apen en aziaten. Deze rassenoorlog is wreed en het is een totalitaire, seksuele strijd om de lekkere baarkutjes van de laatste vruchtbare blanke meiden in europa. ja Mohammed had gelijk als wijze profeet van de islam dat mannen altijd zullen vechten om land, goud en vrouwen, mannen zijn en blijven mannen. in alle biotopen zijn er van tijd tot tijd hele genocides en massa verkrachtingen. zo is de natuur en het moet gewoon want de sterksten moeten overwinnen via bruut geweld tegen de zwakkeren, zieken, gehandicapten, kleiner geschapen mannen en ouderen, omdat de middelen van bestaan schaarser worden en de strijd om het bestaan dan automatisch harder en gewelddadiger zal worden. Natuurwetten zijn onontkoombaar miaauwt Wieroe nu naar mij. miaauw vaker naar de zon dewa aapje en wieroe de blote koeliepoes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de droge statistieken over bevolking en geloof etc vind ik geen cijfers die duiden op islamisering.
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heeft u het nu weer over?
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opmerkelijk genoeg maken jullie je niet druk over de enorme bewapening van s'werelds meest extremistische moslim staat Saudi Arabië!
Zij worden voorzien van modern wapentuig. De grootste wapendeal in de geschiedenis van de VS en dus van de wereld vond nog niet zo lang geleden plaats ,kijk hier http://theweek.com/articles/491113/a...ever-arms-deal 85 stuks nieuwe F-15 's meer dan 100 moderne gevechtshelicopters enz.. 60 miljard! en dat was nog niet eens de enigste deal
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Mijn antwoord staat er niet bij: weet niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() De Europeaan heeft alleen problemen met terrorisme, niet met islamisering. Dus: Nee.
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw paranoïde voorspellingen gaan niet uitkomen in de komende 30 jaar .
![]() |