![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok dan zal ik je zeggen wat ik denk. Je bent lastig opdat door die marokkanen je minder hoopt te vangen voor het huis van je ouders en ik begrijp dat......maar als het omgekeerd was geweest dan zou jij helemaal niet tegen zijn geweest en als je die stumperds die daar nu nog gaan wonen morgen vervangt door rijke Libanezen dan lees je hier niks van mensen meer die hun beklag zitten te maken van stijgende huizenprijzen. Maar ik ben eerlijk ik ben ook zo en iedereen is zo......Alles draait om geld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 april 2016 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja een echte vlaamse boerenmarkt is het al lang niet meer dat kan je inderdaad betreuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tof eh, die multiculturele samenleving ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen land staat waar zoveel nationaliteiten bij elkaar wonen op een zakdoek dan Monaco.....Arabieren....Libanezen....Oost blokkers....Afrikanen ....maar het enige verschil is dat het daar gaat om mensen met geld...veel geld. Ik kom veel in New York .....geen grotere multiculturele stad als daar.....maar daar waar de mensen met geld wonen is het ondanks die vele nationaliteiten bijna onbetaalbaar.....daar waar de steuntrekkers wonen zakken de huizenprijzen ook. Daarom dat ik het voorbeeld aanhaalde van een rijke Afrikaanse voetballer....Persoonlijk ken ik een Marokkaan die een hoge functie heeft bij de ambassade......denk je dat die nog wil wonen aan het rad ? Ik kan je geruststellen hij heeft net een villa gekocht in Lasne. En ja wijken veranderen.....sommigen worden opgewaardeerd andere verloederen......Maar volgens mij heeft dat meer te maken met de middelen die de mensen hebben die er wonen dan met hun nationaliteit.Sowieso zelfs zonder die migranten zouden momenteel ook Belgen met geld niet meer staan te springen om aan het rad te wonen....In Ukkel wonen ook veel Afrikanen.....echter het zijn er met centjes.....en ja daar zakken de prijzen van de huizen niet ...integendeel ondanks de multicultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat plus het onvermogen begrijpend te lezen. Over haastig "regeren" gesproken ![]() Ik begin de evolutietheorie van uw boompje in vraag te stellen, al kan het zijn dat U een uitzondering blijft vertegenwoordigen. Enfin, carpe diem in uw kalifaatje-in-wording.
![]() |
![]() |
#249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het moet hartverscheurend zijn om de stad waarin je bent opgegroeid zo teloor te zien gaan. En dat allemaal onder luid applaus van dat tuig in het parlement.
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, et alors? Ze zaaiden het zelf. ANDERZIJDS: De meeste postings hier zijn dom vijandig tegen franstaligen per definitie. Oerdom flamingantisch germaans kudde-goed-gevoel, maar dat kenden we al.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 april 2016 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel sterft en de horeca-uitbaters weten wiens schuld dat is:
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160421_02251082 |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zijn er op het containerpark ook altijd wel mensen die maar moeilijk afscheid kunnen nemen van andermans rommel.
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160421_02251082
Wat mij hier enorm opvalt is dit: Citaat:
Hoe kan je nu zoiets verklaren als horeca-uitbater in Brussel? Dus met een andere PSer als burgemeester was Brussel ok? Horeca-uitbaters die op de PS stemmen hebben dit aan zichzelf te danken en verdienen het om snel failliet te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thks. Zal wel zijn, ze woont er alles samen bijna vijftig jaar.
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve gij dan, die een moslim-vrije gemeente verkiest. Of hoe je eigen hypocrisie er boven uitsteekt.