![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]()
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent toch geniaal genoeg om ze zelf te identificeren zeker?
Of ben je enkel geniaal genoeg om met de blokskes te spelen?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 13 juli 2016 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#246 |
Minister
|
![]() GRAAG PLAATS RUIMEN VOOR Tashunka
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve nog niet weg te lopen, choeke, je hebt nog een paar antwoorden tegoed...
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is nu alles aan het uitfilteren. Beeld u eens in, zo afgaan voor 120.000 bedrijven en KMO's, dat is toch geen goede publiciteit, hé...
![]() |
#250 |
Gouverneur
|
![]() [
Ik ben nog aan het wachten op een antwoord op mijn laatste post. Laatst gewijzigd door Tashunka : 13 juli 2016 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
bij wijziging van een vennootschap van onbepaalde duur naar een vennootschap naar bepaalde duur maar verstrijken 1 dag na de algemene vergadering. Uw uur nul begint dus maar de dag na de oplading zie H. BRAECKMANS en R. HOUBEN, Handboek vennootschapsrecht, Antwerpen, Intersentia, 201, p. 798, nr 1466. Je moet echt meedoen met onze brainstorms want je bent verdomd goed. Ik wist dit niet ,dank U, en pas mijn constructie aan in de toekomst door de duur te laten eindigen 1 dag voor de ophaling (zie je nu waarom wij altijd brainstorms doen bij elke sterfhuisconstructie ) en dit is de wijze waarop ik het meeste heb geleerd de voorbije 30 jaar ,telkens ik een fout maakte zag wel een van de aanwezige advocaten ,boekhouders en of curators dit en paste we onze constructie aan. Voor deze sterfhuisconstructie zijn we gepasseerd want de deurwaarder wist dit ook niet ,die wist zelfs niet aan de brief over welke soort ontbinding het ging en ging er waarschijnlijk van uit dat het een traditionele ontbinding was met verslag . Dus als ik het goed begrijp als we de notariele akte in de toekomst zo aanpassen is de constructie perfect ??? voor wat betreft : Deze constructies die in weze een ontduiking van de voorgeschreven normen en formaliteiten zijn worden dan ook niet aanvaard door de Rechtspraak, meer nog schenden volgens de rechtspraak de openbare orde, wat leidt tot een absolute nietgheid. Zie ondermeer Vz. Kh. Bergen 14 juli 2000, T.R.V. 2000, 389 e.v., noot R. TAS[/quote] Mag ik dit even nazien want dat behoort waarschijnlijk tot het vraagstuk van gebruik,misbruik en of oneigenlijk gebruik van de wet. Kan je mij alvast mededelen of de nietigheid moet uitgesproken worden door een rechter, want ik zie niet goed in hoe men nu nog praktisch mijn sterfhuisconstructie kan terug draaien. Waarom schending openbare orde ?? Bedankt voor uw opmerkingen, ik had ze al aangekondigd maar had erover gezien. Het is enorm interessant dat we hier op doorgaan . U had moeten procureur worden met uw opvatting van verdediging van de wet ,proficiat. Wat doet U als beroep als ik vragen mag? EN KUNNEN DE AMATEURS NU EENS EVEN GEEN SPELLETJES SPELEN EN ONS DIT LATEN UITKLAREN. DANK U
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je nu al hoe de ondernemer geen euro heeft betaald tijdens de operatie maar jou wel (zogezegd) 15000 euro + bonussen heeft gestort?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 13 juli 2016 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister
|
![]() p. 389
Voorzitter van de Rechtbank van Koophandel te Bergen, 14 juli 2000 : 1. vrijwillige ontbinding - procedure (art. 178bis Venn.W.) - vordering tot nietigverklaring ontbindingsbeslissing (art. 190bis Venn.W.) – titularis - 2. ontbinding van rechtswege – toepasselijkheid artikel178bis Venn.W. - inlassen van beperkte duur in de statuten - verkapte vrijwillige ontbinding - 3. vrijwillige ontbinding - procedure (art. 178bis Venn.W.) – beschermde partijen - mogelijkheid tot regularisatie (met noot - Robbie Tas) Ik kan niet ontkennen dat het een verkapte vrijwillige ontbinding is ,het geen hier beschreven staat is exact wat ik gedaan heb ,niemand tot nu toe heeft gebruik gemaakt van art 190 BIS om het ontbindingsbesluit te vernietigen. Als er een mogelijkheid is tot regularisatie is er waarschijnlijk niets aan de hand kan je mij deze tekst met noot en verwijzing doormailen aub [email protected] dank U Ps en ik,heb er zo vele gedaan ,en niemand wist dit of reageerde ,je moet ook een beetje geluk hebben in het leven. Naar de toekomst toe los ik dit wel op ,zal het voorleggen hoe ,maar geef me even tijd tot ik al de gegevens heb. ik denk niet dat er een boete of strafmaat op staat dus.....
![]() |
#255 |
Minister
|
![]() RES het andere geld
![]() |
#256 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen neen choeke, je zei duidelijk dat het geen euro zou kosten. Quod non, vertel je zelf.
Uw Cannae is Zama geworden. Game, set and match. (Al ben je eigenlijk reeds bladzijden geleden uitgeteld, het dringt enkel nu pas door in jouw geniaal brein).
![]() |
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
AMEN EN UIT ? ik ga nog wel veel geld trekken met deze laatste constructie want tergdraaien op grond van art 190 is wel theoretisch mogelijk ,maar praktisch onuitvoerbaar want de fabriek draait al meer dan 1 jaar.Dus mijn optie is veel geld waard . Ze gaan die fabriek heus niet sluiten omdat er een nietigheid hangt aan het ontbindingsbesluit, trouwens daarna is er een faling met curator gekomen en die heeft de constructie aanvaard .
![]() |
![]() |
#259 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Bovendien is uw vereffenaar aansprakelijk, en laat dat nu juist uw bedrijfsleider zijn. Ga je het hem vertellen dat er een 'foutje' is opgetreden? Citaat:
![]() |
![]() |
#260 |
Minister
|
![]() Staat in de draad en in een sterfhuisconstructie is er ALTIJD een faling lees de definities.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 juli 2016 om 16:33. |
![]() |
![]() |