![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De focus bij AIDS bestrijding moet liggen bij condoomgebruik. In Afrika ligt dat al moeilijk genoeg qua mentaliteitswijziging. Dat is niet zomaar mijn mening, maar die van experts zoals Peter Piot, viroloog en Afrika kenner. Ik heb meer vertrouwen in hun oordeel dan in die van zo'n wierookwapperaar in het Vaticaan. En hoe kun je nu verwachten dat ook maar iemand nog naar de paus gaat luisteren? De kerk heeft niemand nog de les te lezen over seks. Zie maar naar de verwrongen perversie die blijft woekeren achter die façade van "het celibaat". En de vele slachtoffers die dit heeft gemaakt. En de de-facto wetteloosheid daarrond die de kerk ook in westerse landen heeft kunnen afdwingen. Het meest gepaste dat de geestelijken nu kunnen doen is een diepe put graven en zich daarin gaan liggen schamen. Citaat:
Dat is de realiteit. En dat is ook wat ik hier kom zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Racistische praat dus. Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 augustus 2016 om 13:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen er in België kernraketten werden geplaatst, tegen de wil van de overgrote meerderheid van de Belgen in, betekende dat dan dat iedereen plots wel geloofde dat die raketten een goed idee waren? Nee, dat betekende dat het volk een machtsstrijd verloren had. Is dat nu zo moeilijk voor jou om te begrijpen? Citaat:
Welke citaten of "bewijzen" kan jij voorleggen? Citaat:
Dat illustreert de macht van de kerk in de Derde Wereld. En zo'n illustratie heb ik nodig om uw hardnekkige misvatting te ontkrachten dat de kerk haar invloed uitoefent enkel via "het geloof" en vanaf de preekstoel. Als je wil dat ik in de toekomst nog aandacht & moeite steek in jouw posts en ik je niet als allereerste op mijn negeerlijst slinger zou ik je aanraden om eerst mijn posts te lezen en proberen te begrijpen vooraleer je steeds weer dezelfde onzin herhaalt die ik al uitgebreid heb beantwoord. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het dus zo dat er Hindoe's zijn die geen condoom aandoen, omdat de paus dat gezegd heeft? Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 augustus 2016 om 14:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij draagt in deze dus geen enkele verantwoordelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hoe je dat dan een "heel belangrijke" uitleg vindt. ![]() We zijn hier op een internet forum. Het enige dat we kunnen doen is persartikelen vergelijken en bespreken. Wat heb jij anders in gedachten als doorslaggevende "bewijzen"? De enige "bewijzen" op dit forum zijn citaten van elkaars posts. Citaat:
Iemand die liegt over wat ik schrijf? Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |||||||||
|
![]() Citaat:
en En hoe kun je nu verwachten dat ook maar iemand nog naar de paus gaat luisteren? Is dit niet letterlijk wat ik stelde? ![]() Die 'domme' negertjes luisteren dus wel, hé? Oh nee, wacht, 'losbandige' negertjes. Dom of losbandig, beide zijn even racistisch. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gij komt met een stelling, wel bewijs het. Nochtans zou het gemakkelijk te bewijzen zijn. Maak een lijst met alle Katholieke landen, en toon aan dat daar meer AIDS gevallen zijn dan in niet-Katholieke landen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer kom ik in uw negeerlijst? |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent dus een leugenaar. Ja want je eigen leugens ontkennen heeft nu geen zin meer. Zeg 'hallo' aan mijn negeerlijst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Kobo: ‘Boerkini-uitspraak De Wever is van niveau Filip Dewinter’
Citaat:
Citaat:
Al die jonge moslima's die nu in een boerkini ronddartelen. Hoe gaan ze eruit zien binnen een jaar of 15? Wellicht als de vele moslim vrouwen die ik op straat zie. Zielige hoopjes diabetes die, vermomd als vuilzak, 5 meter achter hun man aanwaggelen. Terwijl hun autochtone leeftijdsgenotes in loopshort komen voorbijgejogd. Maar we mogen er niets meer van zeggen. Volgens De Vriendt, Van Ranst, Kobo & co moeten we doen alsof de moslima's zich aan het emanciperen zijn. ![]() De olifant in de woonkamer benoemen is kwetsend, is toegeven aan wij-zij-denken, is populistisch. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunt u ook niet beweren dat de Afrikanen dermate van de katholieke Kerk zijn dat ze uit geloofsdrang de bepalingen van die Kerk nastreven. Hier zegt u immers: de Afrikanen leggen die bepalingen gewoonweg naast zich neer. Het omgekeerde van uw stelling. Of hoe u erin slaagt uzelf tegen te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie jij soms een tegenspraak in de volgende twee beweringen:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In plaats van met hun vingertje te staan zwaaien heeft de internationale gemeenschap echter een massa materiaal en medisch personeel ter plaatse gebracht om de epidemie te helpen indijken. Die organisaties vertrekken niet vanuit een schuldvraag, maar hebben een doel voor ogen: ziektes als Ebola en AIDS de wereld uithelpen. Vooral binnen de WHO wordt ook nagedacht over de te volgen lange-termijn strategie naar een haalbare mentaliteitswijziging in die landen rond hygiëne en contraceptie. Het zou daarom wenselijk zijn moest de katholieke kerk eens ophouden zich te moeien met zaken waar ze toch geen verstand van heeft, zoals anticonceptie programma's in de Derde Wereld. In de plaats van anderen de armoede en de dood in te jagen omwille van hun "zondig" gedrag, kan de kerk zich dan focussen op haar grootste prioriteit: zich liggen doodschamen vanwege de vele pedofilie schandalen in haar midden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met deze terechte conclusie kunnen we het inderdaad afsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kobo, het onbenullige CD&Vertje die jan en alleman met de dood bedreigd:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160904_02453977 |
![]() |
![]() |
![]() |