![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je me nu komen vertellen dat er 70 jaar geleden niet zoiets was als terrorisme, zware criminaliteit, etc ? ...weet ge wat ? Je hoeft het zelfs niet op te gaan zoeken : 'vroeger' waren er meer aanslagen en méér slachtoffers dan nu...dat zijn gewoon de feiten En 'vroeger' reageerde men net zoals jij nu...doch heb ik geen weet van folteringen, executies etc uitgevoerd (officieel) door de betrokken overheden noch van aanpassingen |
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En steeds dezelfde lui die in die selffulfilling prophecy meelopen |
|
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me nu eens in alle eerlijkheid wat de al dan niet uitlevering aan Marokko te maken zou hebben met de veiligheid van 11 miljoen burgers |
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen ze dat om te 'overleven' ? Dan rijdt ge uzelf serieus vast daar moorden om te overleven nog een vrij algemeen aanvaard excuus is... maar blijkbaar geldt dat niet voor moslims want dan verlagen ze zich tot ongedierte ...en vergeet die kogel door het hoofd en die drogreden van de veiligheid van 11 miljoen Belgen dan maar weer want da's dan ook onder het motto 'overleven' Vreemd( Tot 2x |
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het ene geval lijdt het volk nog steeds onder die dictatuur tot op het moment dat ze in opstand komen...en het gevolg is meestal dat de dictator er het loodje bij moet neerleggen in het heetst van de strijd in het andere geval zit de man in kwestie vast en behoort die 'dictatuur' tegen het volk alweer tot het verleden...het gevaar is dus principieel niet langer een feit En in beide gevallen kunnen beiden zich beroepen op de evrm maar helaas worden die in geval één geschonden ...en wat dat met die ijkpunten precies te maken heeft vat ik niet tenzij daarin zou staan dat in geval 1 dien dictator zijn evrm verliest en dus gelyncht zou mogen/moeten worden door het volk Maar dat betwijfel ik |
|
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 70 jaar geleden hadden we niet die massale instroom van economische gelukzoekers die doen alsof ze politiek vluchtelingen zijn. Ze hadden dat toen ook niet kunnen voorspellen
|
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De betonboeren wrijven zich alweer in de handen en bepaalde instanties staan al klaar met onze centen om aan de heropbouw te beginnen... En binnen een aantal jaren nog eens, en nog eens... |
|
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt zo blijven opschuiven in de geschiedenis en met de ene ramp na de andere op de proppen komen! Onze maatschappijen zijn ook niet in twee weken opgebouwd met alles erop en eraan. En de burgers van nu, de jeugd nog meer, heeft geen zaken met wat er "vroeger" al dan niet is gebeurd! De Afrikanen kunnen zo de moslims om zeep helpen vanwege de slavenhandel destijds enz enz enz De moslims kunnen het hier komen afbranden vanwege de godsdienstoorlogen vroeger. Alhoewel, in al hun achterlijkheid zijn ze eigenlijk bezig met een godsdienstoorlog tegen de rest van de wereld en al zijn "ongelovigen"... enz enz enz Laatst gewijzigd door andev : 4 april 2018 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totale ravage en men kan met de hulp van andere landen aan de wederopbouw beginnen, gelden stromen naar daar. Ik heb daar geen probleem mee dat men aan een wederopbouw begint aldaar maar eens die klaar is zouden ze verplicht moeten worden om stante pede terug huiswaarts te keren. Home sweet home ... of was dat een leuke film? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2018 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Arme Theo kan weer eens een huillie huillie starten op twitter.
|
![]() |
![]() |
#255 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw mag Francken voor terrorisme veroordeelde Marokkaan niet uitwijzen
Citaat:
Dus een deelnemer aan terroristische praktijken in 'Europa' die gaan we beschermen? Hebben terroristen respect voor anderen denk ik dan? Als er een duidelijk bewijs voor handen is dat die persoon deelgenomen heeft aan terroristische praktijken waar al- dan niet ook slachtoffers bij gevallen zijn dan dient men die stante pede uit te zetten. Ten tijde van de 'viering' van Dr. King zouden we ook een droom kunnen hebben: Stuur de terroristen, en zij die het vertikken zich aan te passen aan de 'rules & regulations' die hier en in ons land, de EU van toepassing zijn, gelijk terug naar de zandbak en grenzen dicht. Trop c'est trop ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een fantastische commentaar! Voor jou kunnen er hier niet genoeg geen vreemde smeerlappen rondlopen? Daar heeft men toch de mensenrechten, de godsdienstvrijheid enz voor uitgevonden om dat rapaille zo lang mogelijk een hand boven het hoofdje te houden...
|
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren eens verschillende landen,te situeren in wat met "het midden Oosten" en "Afrika" noemt die hun eigen juridisch systeem gebruikten om mensen die door weer andere (Westerse)naties als "terroristen" beschouwd werden te herbergen en hen zeker niet uit te wijzen...
AL deze naties (zoek zelf maar eens het lijstje bij elkaar) zijn de laatste paar decennia overvallen en grotendeels vernietigd door aanvallen georchestreerd door de "Westerse" naties......Vanop de hoge tronen der Moraliteit decreteerden wij uiteindelijk de leiders van non-Westerse naties tot geboefte en initieerden vervolgens moord en brandstichting op ongeziene schaal! Goede relaties met,bvb,de Margreb-landen moeten VEEL grotere prioriteit hebben dan de individuele rechtjes van bipatriden ,en al zeker als die ook hier een strafbaaldje aan het verzamelen zijn..... Anders moeten we ECHT niet verwonderd zijn dat er "maatregelen" getroffen zouden kunnen worden,en temeer gezien de feitelijk ontstellende zwakte van de EU op militair gebied en het gebrek aan ruggengraat ervan.... Onze juridische verzameling kortsluitingen en losse eindjes die we "Wetboeken" noemen,ach ik voel een verkiezingsthema opkomen. Laatst gewijzigd door kelt : 5 april 2018 om 17:41. |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |