![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er omwille van een scheefgelopen scheefpoeperij partijoorlogen ontstaan waarbij partijvoorzitters de verloren eer van een partijmaagd gaan verdedigen vind ik wel nogal ongewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal een keisympathieke zijn.
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was uw vrouw er één van?
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het maar géén criminele, sjoemel en graai toestaande zijn. Want dan moeten ze via justitie en niet systeem sjoemel merk België > doofpot commissies of zo, zééér streng aangepakt worden omdat ze als vertegenwoordigers van het volk en voorbeeld functie hebben. Daarom niet de integriteit en het familiale van en persoon op zich kapot maken voor de rest van het leven om even grote kranten koppen te hebben. Géén doodstraf zoals in China maar voor altijd hen de kans ontnemen om het volk te vertegenwoordigen als bewezen werd/is dat ze criminele, sjoemel en graai toestaande op hun palmares schreven! Ik lees hier van alles zoals: De furie van nva lijkt zich enkel te richten op Meeus, in een niets ontziende poging hem te beschadigen….. Of In die logica is Tom Meeus een hoereloper en Liesbeth Homans een hoer….. Het is duidelijk dat een "rodelkrant" met opzet Twee personen heeft willen in hun blootje zetten in de etalage zetten……. Is Knack en co dan supporter van Agalef-Groen geworden misschien????? Er is toch een blauwke met en Groentje getrouwd en daar word dus niets verdachts bij gedacht…. ![]() Maar meestal en zeker hier en blijkbaar bij knack ook speelt de politiek en de kunst te beschadigen en hoofdreden van intellectueel Chernobyl gedrag. Waar vastgesteld moet worden dat Twitter de norm is en de kranten steeds meer onbeschofte eenzijdig denkende roddelbladen worden! Dus nog eens wat ze als volksvertegenwoordiger doen telt voor mij…. Al de rest is cafe praat - roddelblad vulling >>> géén aandacht waard!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 april 2018 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, dan zou ze het bij Tom toch niet uithouden, laat staan ermee begonnen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het djinni is -- die stikjaloers werd toen ze van haar Tommeke's escapade hoorde -- die dat onderzoek in gang gezet heeft. Zij kan ddat, ze werkt tenslotte voor de flikken. En dan snel een Kackjournalist vinden om de schuld op N-VA, haar grote rivaal, te steken. Ja, de cirkel sluit zich. Alles is nu wel duidelijk.
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al blijf ik vind dat knack dan vuil roddelblad spel speelt
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: doorbraak.be is een vuige linkse roddelsite.
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de liefdesaffaire heeft de Meeuws niet aangezet om te foefelen met facturen op zodanige wijze dat de Lijn hem op de straatstenen van de Meir kapte, de Meeuws is politiek echt te onbelangrijk voor de nva om zich veel met hem bezig te houden, het is niet de Meeuws die moet bloeden, het is gans de SPa die dat moet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liesbeth Homans = Helena van Troje Tom Meeuws = Paris Bart De Wever = Menelaos ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dpg,u bent gerapporteerd,lach met mij zoals u wil,maar lach nooit met mijn echtgenote...
|
![]() |
![]() |