![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Niet alles wat VB brengt is verkeerd:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was te snel, mijn verontschuldigingen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar ik wou graag weten met wat u als energiebron rijdt. Of schend ik daarmee soms "de privacy"? Want tegenwoordig hoef je op dat vlak over niets meer verbaasd te zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het u reeds fgeantwoord in een eerder berichtje op deze draad. De dure electriciteitsprijs is het resultaat van dertig jaar verkeerd energiebeleid door de trado-partijen die de Groenen zijn achternagelopen in hun waanzinnige kruistocht tegen kernenergie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie nog steeds de relevantie niet. Laatst gewijzigd door Anna List : 26 november 2018 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die TV-presentatrice van de RTL die momenteel op non-actief gezet is heeft nochtans de vinger op de wonde gelegd aangaande die gele vestjes...
Waartegen betogen ze eigenlijk als,met mathematische zekerheid ,het grootste deel van hen al die jaren maar is blijven stemmen op de "politici" waartegen ze nu betogen? ... Wat stelt dit eigenlijk voor.......collectieve amnesie? Dat ze dan een partij oprichten hé......
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 27 november 2018 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor je het weet ben je 20 jaar verder om enige impact te krijgen op het bestuur als je met een nieuwe partij begint. En als het de politieke maffia niet bevalt zwieren ze je daar bovenop nog in een cordon. Revolutie is de enige kans op verandering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees er maar zeker van dat zij de volgende keer doodleuk op dezelfde (linkse) partijen blijven stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() https://www.facebook.com/mimidepl/vi...0540737292586/
één minuutje te kijken, spot on, perfect toepasbaar in BE ook! blijkt dat ik nog braaf was met die guillotine erbij te sleuren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() ja, bij mij is het ook kantje boordje of ik er wel iets mee verdien, daarom dat t wat aansleept momenteel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat initieel wel degelijk alleen over brandstoffen voor auto's en meer specifiek over de prijs van diesel. Het begon in Frankrijk, waaide over naar Wallonië en amokmakers maakten en maken hier handig gebruik van om de boel op stelten te zetten. Zullen de betogers tegen de hoge dieselprijzen hun slag thuis halen en ervoor zorgen dat de prijs van diesel naar beneden gaat? Zeer zeker niet, de prijs zal sporadisch licht dalen maar vooral blijven stijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nota aan VanOvertveldt : in Vlaanderen kan er nog wel wat verder geperst worden. |
|
![]() |
![]() |