![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die tweede man, krijgt professioneel een kans, en dan is het kiezen of delen. Ik heb veel begrip voor de man die kiest om zijn politieke carriere te stoppen omdat hij vindt dat hij zich dan voor de volle honder procent moet kunnen inzetten. Zulks staat in het artikel. Maar het blijkt dat jij die artikels die je hier linkt zelf niet leest. Zover ging die cursus van de RVA niet. Hoe post ik een url kwam aan bod, maar hoe moet ik een artikel begrijpend lezen, dat stukje bent u vergeten of kwam niet aan bod. Besluit. Willem is weer wild om zich heen aan het slaan. Zijn N-VA haat laait weer op. N-VA heeft kiezers verloren. Terecht, het bleek een belastingspartij te zijn. Een groot aantal kiezers zijn terug naar hun originele stal gegaan nl het VB. Die gaan zich niet makkelijk nog een keer laten overhalen. Marrakesh was een flater. Oppositie voeren kunnen ze beter. Met Vivaldi zullen ze wel terug kiezers winnen en de beleidspartijen zullen wel verder inboeten. DeCr00 brengt hopelijk zijn partij tot onder de kiesdrempel en dan is het over met die nepotist zijn carriere. Deze schaduw premier hangt aan de leiband van Magnette. Het enige wat hij doet is kwispelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetzelfde kan gezegd worden over communisme. Zeker het communisme zoals dat in de USSR was in feite geen echt communisme. Een select groepje had alle macht, er was een sterke staatssveiligheid. Het was in feite een ordinaire dictatuur. Zoals dat nu duidelijk ook het geval is in China. Een gevaarlijke staat in mijn ogen omdat het schijnbaar het kapitalisme omarmt, maar alleen als het haar goed uitkomt. Wat wel slim is van China, is dat het haar monetaire systeem niet aan de privé overlaat. Er zijn een aantal interessante boekskes die durven stellen dat het privatiseren van banken de doodsteek is voor eender welk systeem dat dit hanteert. Puur omdat die geld creëren bij de vleet, en daar moeten interesten op betaald worden maar daar wordt het geld niet rechtstreeks voor gecreëerd. Die interesten kunnen dus enkel afgelost worden zolang er economische groei is. Dat is een ponzi systeem dat niet kan blijven duren. De macht van de banken moet gewoon weggenomen worden. Maar goed ik wijk af. Het neonazisme dat we in onze contreien zien is een soort verheerlijking van het oude nazisme met racisme er bij. Verwerpelijk dus. Voor de volle 100% |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet eens leren respect op te brengen voor eenieders zijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had de laatste weken al een paar verwittigen van de moderatie gekregen en het nu inmiddels verdwenen antwoord van hem op mijn draad die ik opende dat als naar gewoonte vol stond met gescheld van hem zal de druppel geweest zijn veronderstel ik.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=256760 Ik wil er wel aan toevoegen dat ik niet geklikt heb. De enige keer van de lange tijd dat ik hier ben dat ik dat gedaan heb is toen hij opriep VB 'ers te vergassen. Dat was er over, vér over ! Laatst gewijzigd door daiwa : 31 december 2020 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mogen ze zelfs nog veel strenger zijn op getrol en zinloos gescheld op groepen personen. Heel wat forummers weten handig binnen de forumregels te blijven en hebben er plezier in om anderen uit hun tent te lokken. Het VB veralgemenen tot een bende neo-nazis is een voorbeeld daarvan. Het is hier een politiek discussie forum. Discussieer dan, maar scheld niet. Ik heb acht banpunten, ik weet niet wanneer je een ban krijgt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 31 december 2020 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden week had ik een link gepost van Doorbraak en het enige dat hij kon was antwoorden met een prentje van Hitler en Mussolini, op de inhoud niets. Ook dat was diezelfde avond al verwijdert door de moderatie. Zoal ik al zei, de moderatie zal het beu geweest zijn veronderstel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verwijdering van Pandareus is net zo onzinnig (en ongewenst) als de verwijdering van juffrouw Neefs.
....een bosje bloemen leggen op een graf, een forummer die er wat harder ingaat, moeten we daar nu echt van wakker liggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
cf. bv. https://etiennevermeersch.be/artikel...t-nazi-racisme Zie ook mijn eerdere bericht over Van Grieken. Vergeet ook niet dat de partijleden in een niet al te ver verleden stonden te brullen tegen Isabelle A wanneer die zong 'ben je bank of ben je zwart', die onderstroom was en is er zeker ook. De incorporatie van een Van Langenhove zegt ook veel. Helaas droeg dit alles bij tot de simpele verdachtmaking van vaak terechte bekommernissen over migratie, criminaliteit, toenemende zedenverwildering... Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 januari 2021 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn persoonlijke vraag, allicht veel dichter bij de waarheid, is : "Wie heeft er nu weer op de verklik knop geduwd ?".
Wij zouden de laatste discussies van Pandareus eens moeten nalezen.
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een sub-forum waar je (o.a.) zulke vragen aan de moderatie kan stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vergelijking met de verwijdering van juffrouw Neefs gaat niet op. Dat is een partijzaak en ligt op dat niveau. De reden doet er niet toe daar de beslissing de voorzitter van die partij toebehoort. Het geeft wel aan welke materie gevoelig ligt in de ogen van die partijleiding. Ik lig, zoals u stelt, daar niet van wakker.
![]() |
![]() |
#255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De reactie van een zootje racisten erop zegt dan wel weer heel veel ! https://www.youtube.com/watch?v=R0dWMKxc52A
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En niet alleen bij het VB. Ook de N-VA-Vlaming, herkenbaar als een zwart kieken met een halve eierschaal op zijn kop, heeft het daar moeilijk mee. De getuigenissen van Bruno De Wever en Jan Tollenaere zijn echter weinig verhullend.
![]() |
#258 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder haalde ik ook een artikel aan dat wijst op het raciale discours van FDW. En de huidige partijvoorzitter die een collaborererende VMO'er 'herdacht' (die zelf Adolf Hitler bleef vereren) en op dit eigenste forum een SS-leuze debiteerde in dat verband. 'Zegt' dat iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |