![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ga ik de hele dag met dit in mijn hoofd zitten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vijand. Ze hebben de oorlog verklaard, de geest van Baphomet uitgebeeld en de volgende generatie slash kinderen daarin willen domesticeren.
Allemaal... Ze hebben hun agenda en beleid reeds ontvangen en verkopen ons blaaskes terwijl ze ons kapot verdelen om er mee weg te komen. De wraak komt de HEERE toe, pray on it without ceasing.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 7 oktober 2021 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van Macron valt ook al niet veel te verwachten.
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voormalige Amerikaanse ambassadeur in Hongarije prijst Orbán´s strenge migratiepolitiek
Valt ook hier te lezen. "Orbán is de eerste Europese politicus geweest die voor de gevaren van de opname van migranten met een radicaal andere achtergrond dan die van de lokale bevolking heeft gewaarschuwd", aldus Cornstein. "Orbán had gelijk", zei hij, en wees erop dat landen zoals Oostenrijk, Denemarken en Zweden na het falen van de Duitse politiek van de open grenzen het voorbeeld van Hongarije gevolgd zouden hebben. Hoe het gaan kan in de wereld????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik er nog wat verder op inspelen of 'dramatiseren?'
Tsjechische minister-president Babiš: Zweden en Nederland weldra in meerderheid islamitisch Citaat:
Uit de tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2021 om 17:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orbán rekent af met de “Europese waarden”: “Meer eigen kinderen i.p.v. meer immigratie!”
Men zou veel meer "de hindernissen (waarschijnlijk doelende op het 'Paard van Troje' en bootjesvaarders die de EU teisteren?) uit de weg moeten ruimen die ertoe leiden dat er minder kinderen geboren worden dan men wenst.”en zou veelmeer "de hindernissen uit de weg moeten ruimen die ertoe leiden dat er minder kinderen geboren worden dan men wenst.” Uit de tekst(en) Citaat:
Citaat:
![]() Hopelijk is mijn denkpiste te ver gezocht. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 oktober 2021 om 22:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast Hongarije zijn ook de Polen de bemoeizucht van de EU beu.
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Polen stockt Grenzschutz auf: Jetzt 10.000 Soldaten gegen Illegale p.s. Eerder ... Vete tussen Europese Unie en Polen escaleert: “Mogelijk einde van de EU”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2021 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Het wordt hoog tijd dat ze vertrekken. Laat ze hun eigen boontje doppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Aansluiting van de Oostlanden bij de EU is de grootste vergissing geweest. Laat de EU zo veel mogelijk van die landen gaan afstoten. En dit beginnen bij Polen en Hongarije. Laatst gewijzigd door cato : 31 oktober 2021 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die landen zien de EU als een groter misser en op bepaalde vlakken kan je ze géén ongelijk geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was om ze te onttrekken aan de invloed van Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin het nut van zo'n wet tegen letterbakpropaganda in te zien: https://www.lefigaro.fr/actualite-fr...-sexe-20211029
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben dan weer dolblij met de Oost-Europese uitbreiding, anders was West-Europa al islamitisch in enkele decenia.
|
![]() |
![]() |